bonebiker 1 #1 Публикувано 27 Юли, 2017 Здравейте, Нов съм тук, но имам 1-2 години опит с 1,8 бензин , а от скоро и с 2,2 дизел с ДПФ след 2007г. И при двата мотора забелязвам, че след като нулирам /чрез откачане на акумулатора за 10-15мин./натрупаните данни или неволна грешка /не закачен датчик/ на компа и при двата модела двигатели, първите 100тина километра показва на таблото много ниски стойности на консумация на гориво..дизела 4,6-4,8 за бензина 6,5-6,7.. след това подскачат с по литър. Че И повече отгоре. ?????? При еднакъв режим на каране, на дълък път, по един същи участък карам всеки ден, по 110км.... даже и гумите са един модел....зареждам от едно и също место. Карам с 100-102км/ч... /под наказуемия максимум/. Кажете нормално ли е това ? Няма разлика в тягата на моторите преди и след като го направят това. Почвам да смятам , че има сделка между петролните и авто компаниите. .. или некоректни данни? от кислородния? Дайте идей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #2 Отговорено 27 Юли, 2017 Нормално е колега. След като си нулирал и излезеш да караш извън града, както казваш, колата харчи по-малко и затова в началото показва нисък разход. След това започва да се натрупва седене на място на светофари, палене и гасене на колата, чакане на жената всяка сутрин на запален двигател минимум по 5 минути и разхода е нормално да се покачи. Не виждам нищо странно в това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #3 Отговорено 27 Юли, 2017 Карам еднотипно. Сам . 1,5км докато изляза извън града, спирам/ забавям/ само на едно кръстовище.... няма разлика в начина на каране ... но след 150-200км рахода , в рамките на 10-15-20 км подскача рязко. С по литър отгоре и от там нататък никога не показва началните стойности. Дори да нулирам километражния брояч по време на шофиране с 90км/ч. не показва моментен разход от 4,7 а 5,5 . Но мога да пробвам другата седмица от понеделник за по точни данни. Само на дизела обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #4 Отговорено 31 Юли, 2017 Няма ли интерес По темата? Възможно ли е заради скапани горива, първоначално компа да подава инжекторните времена да са малки /и отчита малък разходзащото с хубаво гориво би бил малък/, а в последствие заради лошите данни от кислородния датчик да вдига времената? /и увеличава разхода/ Имали веротност, да е от това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 31 Юли, 2017 Колега на всички Хонди и на всички коли средния разход за изминато разстояние е така, с тази разлика, че на някои показва по-голям разход и в последствие започва да пада. За да се убедиш, че разхода ти е ок спрямо начина ти на каране гледай моментния разход, ако той стои в по-голямата част от времето в границите, които в последствие ти показва средния разход не мисля, че имаш поле за притеснения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #6 Отговорено 31 Юли, 2017 Ок , благодаря, ще го проследя. Сега сложих немска добавка за почистване на ....всичко дето се зацапва от дизела , да видим дали ще се отрази на показанията и реалния разход след като изгоря този резервоар, отново ще ресетна компа. Да видим разликите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 31 Юли, 2017 Става въпрос за изчислен разход,а не за измерен.Служи само за ориентир .По него можеш да си оправиш стила на каране.. Можеш да хванеш и спукан маркуч на дизела между филтъра/дебитомера/ и дросела.На бензина евентуално ще хванеш лоша настройка на газовата уредба.Толкова за разхода... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #8 Отговорено 3 Август, 2017 (Редактирано) Благодаря, Но снощи ресетнах/ откачих акумулатора за да сменя ляв габарит/ и Днеска-чудо паля и тръгвам бавно 10.2 на сто след километър показва 6 след 3-5км. слиза на под 5след /тук колата вече е затоплила и отлепила стрелката за температурата/ след 10тина км. показва разход 4,6на сто и след 55км. / толкова ми е прехода сутрин и вечер / показва все толкова. Пресичам 2 села намалявам и ускорявам плавно. с 100-105км/час ПО ТОЗИ НАЧИН КАРАМ ВСЕКИ ДЕН>. но след най-много 200км ( днеска и утре ще следя внимателно) подскача показанието за среден разход и по 5,3-5,5 на сто не пада. Не е нормално за мен! Идея от горивото ли или някой "Фолцвагенов" номер ИМА тук с картелите ? Редактирано 3 Август, 2017 от bonebiker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #9 Отговорено 4 Август, 2017 Според мен, разхода ти е нормален. Колкото по - малко са километрите след като си го занулил, толкова по - често ще се променя. Аз ти предлагам друг вариант. Напълни си резервоара до горе, занули средния разход и карай. Като свърши бензина/нафтата гледаш кво пише като среден разход, хващаш калкулатора и смяташ колко километра си изминал с един резервоар. После сравняваш с борд компютъра и виждаш дали има разлика /винаги има/, но както са казали колегите по-горе средния разход е изчислен , а не измерен и е само ориентир. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #10 Отговорено 14 Август, 2017 Благодаря, Днес след работа, ще долея отново до горе и ще покаже .....карах я много нежно.85 до 100 ... като цяло 740км. но има и 100тина градско.10-12 паления 4-5 студен мотор...с показание 5,4л/100км. Ако влезнат 40 литра е ок. Да видим ... дано са по малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #11 Отговорено 15 Август, 2017 Вчера заредих 41,8 Litra за 733км.... то май резервоара не ми е 50-52 литра според пройзводителите, а към 58-60 литра...... Колко ли им е точен литромера на бензиностанцията????? Излиза разход 5,7 а изписваше 5,4 на таблото Нормално ли е 0,2- 0,3 литра грешка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #12 Отговорено 16 Август, 2017 Резервоара ти е 58 литра. Според мене разхода ти е добре. Ако искаш пробвай да смениш бензиностанцията, за да видиш там как е горивото. Дизела е много чувствителен към въздушния си филтър, сменяй го често, особено лятото, когато има повече пепел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #13 Отговорено 18 Август, 2017 а да махам ли ДПФ филтъра или да си го запазя? Направи ми проблем светна ми "сладоледа" ? Това как ще повлияе на консумацията на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #14 Отговорено 28 Август, 2017 Пуснаха му регенерация от външена команда през ОБДто. И след като достигна 612 градуса май се почисти ДПФа ... но нормално ли е да не се виждат облаци дим отзад? Изобщо Не излезе видим Дим????? нормално ли е? Само акустиката отзад макло се смени по време на процеса. Тъка ли Е нормално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове