Jump to content
bonebiker

FR-V проблеми

Recommended Posts

Здравейте, Нов съм тук, но имам 1-2 години опит с 1,8 бензин , а от скоро и с 2,2 дизел с ДПФ след 2007г.

И при двата мотора забелязвам, че след като нулирам /чрез откачане на акумулатора за 10-15мин./натрупаните данни или неволна грешка /не закачен датчик/ на компа и при двата модела двигатели, първите 100тина километра показва на таблото много ниски стойности на консумация  на гориво..дизела 4,6-4,8 за бензина 6,5-6,7.. след това подскачат с по литър. Че И повече отгоре. ??????

При еднакъв режим на каране, на дълък път, по един същи участък карам всеки ден, по 110км.... даже и гумите са един модел....зареждам от едно и също место. Карам с 100-102км/ч... /под наказуемия максимум/.

Кажете нормално ли е това ? Няма разлика в тягата на моторите преди и след като го направят това. Почвам да смятам , че има сделка между петролните и авто компаниите. .. или некоректни данни? от кислородния?

Дайте идей.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е колега. След като си нулирал и излезеш да караш извън града, както казваш, колата харчи по-малко и затова в началото показва нисък разход. След това започва да се натрупва седене на място на светофари, палене и гасене на колата, чакане на жената всяка сутрин на запален двигател минимум по 5 минути и разхода е нормално да се покачи. Не виждам нищо странно в това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам еднотипно. Сам . 1,5км докато изляза извън града, спирам/ забавям/ само на едно кръстовище.... няма разлика в начина на каране ... но след 150-200км рахода , в рамките на 10-15-20 км подскача рязко. С по литър отгоре и от там нататък никога не показва началните стойности. Дори да нулирам километражния брояч по време на шофиране с 90км/ч. не показва моментен разход от 4,7 а 5,5 . Но мога да пробвам другата седмица от понеделник за по точни данни. Само на дизела обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли интерес По темата?

Възможно ли е заради скапани горива, първоначално компа да подава инжекторните времена да са малки /и отчита малък разходзащото с хубаво гориво би бил малък/,  а в последствие заради лошите данни от кислородния датчик да вдига времената? /и увеличава разхода/ Имали  веротност, да е от това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на всички Хонди и на всички коли средния разход за изминато разстояние е така, с тази разлика, че на някои показва по-голям разход и в последствие започва да пада. За да се убедиш, че разхода ти е ок спрямо начина ти на каране гледай моментния разход, ако той стои в по-голямата част от времето в границите, които в последствие ти показва средния разход не мисля, че имаш поле за притеснения ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок , благодаря, ще го проследя.

Сега сложих немска добавка за почистване на ....всичко дето се зацапва от дизела , да видим дали ще се отрази на показанията и реалния разход след като изгоря този резервоар, отново ще ресетна компа. Да видим разликите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за изчислен разход,а не за измерен.Служи само за ориентир .По него можеш да си оправиш стила на каране..

Можеш да хванеш и спукан маркуч на дизела между филтъра/дебитомера/ и дросела.На бензина евентуално ще хванеш лоша настройка на газовата уредба.Толкова за разхода...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Но снощи ресетнах/ откачих акумулатора за да сменя ляв габарит/ и Днеска-чудо!!! паля и тръгвам бавно 10.2 на сто след километър показва 6 след 3-5км. слиза на под 5след /тук колата вече е затоплила и отлепила стрелката за температурата/ след 10тина км. показва разход 4,6на сто и след 55км. / толкова ми е прехода сутрин и вечер / показва все толкова.   Пресичам 2 села намалявам и ускорявам  плавно. с 100-105км/час ПО ТОЗИ НАЧИН КАРАМ ВСЕКИ ДЕН>. но след най-много 200км ( днеска и утре ще следя внимателно) подскача показанието за среден разход и по 5,3-5,5  на сто не пада. Не е нормално за мен!!!! Идея от горивото ли или някой "Фолцвагенов" номер ИМА тук с картелите ?

Редактирано от bonebiker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, разхода ти е нормален. Колкото по - малко са километрите след като си го занулил, толкова по - често ще се променя. Аз ти предлагам друг вариант. Напълни си резервоара до горе, занули средния разход и карай. Като свърши бензина/нафтата гледаш кво пише като среден разход, хващаш калкулатора и смяташ колко километра си изминал с един резервоар. После сравняваш с борд компютъра и виждаш дали има разлика /винаги има/, но както са казали колегите по-горе средния разход е изчислен , а не измерен и е само ориентир.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Днес след работа, ще долея отново до горе и ще покаже .....карах я много нежно.85 до 100 ... като цяло 740км. но има и 100тина градско.10-12 паления  4-5 студен мотор...с показание 5,4л/100км. 

Ако влезнат 40 литра е ок. Да видим:) ... дано са по малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера заредих 41,8 Litra за 733км.... то май резервоара  не ми е 50-52 литра според пройзводителите,  а към 58-60 литра...... Колко ли им е точен литромера на бензиностанцията?????

Излиза разход 5,7 а изписваше 5,4 на таблото!!!  Нормално ли е 0,2- 0,3 литра грешка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоара ти е 58 литра. Според мене разхода ти е добре. Ако искаш пробвай да смениш бензиностанцията, за да видиш там как е горивото. Дизела е много чувствителен към въздушния си филтър, сменяй го често, особено лятото, когато има повече пепел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а да махам ли ДПФ филтъра или да си го запазя? Направи ми проблем светна ми "сладоледа" ?

Това как ще повлияе на консумацията на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснаха му регенерация от външена команда през ОБДто.

И след като достигна 612 градуса  май се почисти ДПФа ... но нормално ли е  да не се виждат облаци дим отзад? Изобщо Не излезе видим Дим????? нормално ли е?  Само акустиката отзад макло се смени по време на процеса. Тъка ли Е нормално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×