MorganFreeman 0 #1 Публикувано 12 Юли, 2017 Добър ден ! Повече от месец имам следния проблем и моля за съдействие.Всичко започна с това,че колата започна да губи мощност и се оказа че упоменатият датчик е за смяна.От тук започнаха проблемите : поръчка на датчик от "специализиран" магазин за китайски автомобили в града достави неработещ такъв ; майсторът, който прави колата също така поръча такъв и два пъти му доставиха един и същ неработещ датчик, който даже беше отварян когато го получихме (маркирахме го нарочно и след това ни пратиха същия отново като УЖ нов и пак си го върнахме). Намирам някакви датчици онлайн, но звънях и те ми казват, че идват от Германия, в което няма нищо лошо, но щяха да ми звънят, ако имат налични и така и не го направиха. Та, въпросът ми е : откъде мога да намеря нов оригинален и работещ датчик. Съгласен съм и на втора употреба - само да работи нормално. Хубав ден желая ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #2 Отговорено 12 Юли, 2017 За китайски Сивик трудно се намират части. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #3 Отговорено 12 Юли, 2017 Случва се човек да се обърка в бързината. Нека следващите мнения да са по темата. Благодаря за твоето ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 12 Юли, 2017 (Редактирано) Примерно: https://www.autopower.bg/%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D1%83%D0%BB%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA-honda-civic-6-hatchback-ejek-1.4-i-s-ej9-d7280c39.html Не е оригинален, но е нов и вероятно никак лош. До колкото знам на тая марка са сносни нещата. Все пак е просто един датчик. Редактирано 12 Юли, 2017 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 12 Юли, 2017 Много се съмнявам ,че въпросния датчик има проблем,та моля малко за история на заболяването и диагностиката му. Също подробна спецификация на автомобила и номер на рама.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #6 Отговорено 12 Юли, 2017 Много се съмнявам ,че въпросния датчик има проблем,та моля малко за история на заболяването и диагностиката му. Също подробна спецификация на автомобила и номер на рама.... Заболяването почна на първото дълго пътуване.Колата почна да губи обороти и спира.След като "поизстине" малко пак тръгва и по някое време прави същото нещо. Диагностиката тук беше правена от семейния майстор,в когото имаме голямо доверие,защото се е доказал с времето.Това не означава че не може да сгреши разбира се. Днес беше и на друг,който УЖ бил голям специалист,и диагностицира същия проблем. Със стария датчик колата си пали и по време на каране се появява проблемът.При всички нови датчици,които взимахме,колата въобще не палеше.Доколкото ми казаха на тези модели няма калибровка. Ето и номера на РАМА : SHHEU77401U004192. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 12 Юли, 2017 (Редактирано) Фенче неговата кола е 7генерация. Те вече имат датчик на коляновия вал и немат делко, с бубини са. D14Z6 е мотора. Номера на датчика е 37500-PLC-015 Редактирано 12 Юли, 2017 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 12 Юли, 2017 Всъщност не са малко Сивици с такъв проблем, поне не и около мен Преди година назад го брахме тоя х*й с на баджанак ми колата. Драмата беше, че след като сложихме китайски датчици, колата спря да влиза в авариен режим, но сутрин палеше изключително трудно. Проблема беше, че датчика на коляновия вал е китайски, а на разпределителния оригинален. За съжаление, на Сивик 7ма преди фейслифт тези датчици се сменят само и единствено с оригинални, защото с не-оригинални не сработват правилно и се лъжат един другиго, съответно и компютъра Номера, който ти е дал колегата по-горе е правилния за твоята кола и струва 200лв оригинален. Няма и алтернативи, но дори да има имай в предвид, че няма да се случат нещата. Или ако искаш евентуално да се случат, поръчай и горен същия датчик, който е на разпределителния вал - 37840-PLC-006. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 12 Юли, 2017 Подкрепям горното мнение, но исках да видя номерата на грешките и осцилограма на датчиците.И около мен се среща проблема често,но имам случаи на проблемен вход на ЕКУ-то,което се хваща много трудно.Затова най-често се прибягва до смяна с датчик от работеща кола за проверка на ЕКУ-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #10 Отговорено 12 Юли, 2017 Благодаря на всички ! Днес следобяд поръчах оригинален на цена 225 лв и ще чакам около 10 дни,за да го получа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #11 Отговорено 3 Август, 2017 Здравейте отново ! След монтиране на новия и оригинален датчик и след няколко теста всичко беше наред. Днес при първото по-дълго пътуване се случи следното нещо : карах по надолнище и пуснах газта,за да може двигателят да обере скоростта и светна чек енджина,и колата пак изгуби мощност и след това загасна.Спрях,изключих и след 2 минути пак запалих - лампата си стоеше светната и имаше мощност. След закарване колата на майстор - отново компютърът казва същата грешка - датчик на коляновия вал. Вече си мисля че е нещо друго,може и да е малко,но просто не могат да го хванат тук. Моля за съвет ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #12 Отговорено 3 Август, 2017 Датчика на коляновия вал и този на разпределния вал оригинални на Хонда ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #13 Отговорено 3 Август, 2017 (Редактирано) Да. Редактирано 3 Август, 2017 от vesivanova Предходното мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #14 Отговорено 3 Август, 2017 И двата ли са нови ? Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #15 Отговорено 3 Август, 2017 Не,но не се разбираха с неоригиналните,които бях взимал преди това.Следователно останалите са си оригинални както и новия. Аз продължавам да мисля че не е от датчика. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #16 Отговорено 7 Август, 2017 А бихте ли ми дали съвет в кой сервиз да закарам колата ? Пловдив,Стара Загора или някъде другаде ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #17 Отговорено 8 Август, 2017 Днес, с помощта на дърпане, успях да закарам колата до Ай Ем Ай и първосигнално главния им техник каза, че сигурно е разпределнителният вал, както спомена Tino по-горе. След като диагностицират, сменят и взема колата ще пиша резултата, ако може да помогне евентуално на някой друг в бъдеще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #18 Отговорено 8 Август, 2017 Колега, новият датчик на коляновия вал чисто нов ли е или втора употреба? Сори, но така и не се разбра. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #19 Отговорено 8 Август, 2017 Новият датчик на коляновия е нов и оригинален от Хонда. Мисля, че го споменах горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #20 Отговорено 16 Август, 2017 Взех си колата от сервиза и си стигнах до Хасково без проблем.Там също са я тествали. Много съм доволен от обслужването в сервиза-учтиви,културни.С удоволствие си платих на хората. Препоръчвам сервиза! Sent from my Redmi Note 4X Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #21 Отговорено 17 Август, 2017 В крайна сметка сменихте датчиците наново или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko3119 2 #22 Отговорено 11 Септември, 2017 Здравейте, Малко да раздвижим темата, че колегата си реши проблема и забрави да сподели за резултата и да даде подробности. Та, по същество, и аз имах проблем със въпросния сензор, колата гаснеше при висока скорост и светваше чека, след малко изчакване пак тръгваше, все едно нищо не се е случило. Диагностиката показа проблем с въпросния TDC сензор. По съвет от майстора потърсих оригинален от Бултрако, тъй като китайските алтернативи не сработвали добре. Цената на новия оригинален сензор е ~190лв. и време за доставка до две седмици.Работата по монтирането продължи около 2 часа, защото се демонтират капака на клапаните, скоби на маркучи, капака на ангренажа и страничната скоба на двигателя и т.н. С новия сензор колата запали от раз и засега всичко изглежда наред! Ще пиша по-нататък, след като имам наблюдения от по-продължителен пробег. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganFreeman 0 #23 Отговорено 15 Октомври, 2017 В крайна сметка сменихте датчиците наново или?Извинявам се,не съм видял.Да, смениха само импулсният. Сервизният, така че и неоригинален става и засега човека си се оказа прав. Всичко с работата излезна 160лв. Досега не се е появявал проблемът, а колата беше вече на няколко дълги пробега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове