Jump to content
MorganFreeman

Проблем с импулсен датчик за колянов вал

Recommended Posts

Добър ден ! Повече от месец имам следния проблем и моля за съдействие.Всичко започна с това,че колата започна да губи мощност и се оказа че упоменатият датчик е за смяна.От тук започнаха проблемите :

поръчка на датчик от "специализиран" магазин за китайски автомобили в града достави неработещ такъв ; майсторът, който прави колата също така поръча такъв и два пъти му доставиха един и същ неработещ датчик, който даже беше отварян когато го получихме (маркирахме го нарочно и след това ни пратиха същия отново като УЖ нов и пак си го върнахме).

Намирам някакви датчици онлайн, но звънях и те ми казват, че идват от Германия, в което няма нищо лошо, но щяха да ми звънят, ако имат налични и така и не го направиха.

Та, въпросът ми е : откъде мога да намеря нов оригинален и работещ датчик. Съгласен съм и на втора употреба - само да работи нормално.

Хубав ден желая !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За китайски Сивик трудно се намират части.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва се човек да се обърка в бързината.

Нека следващите мнения да са по темата.

Благодаря за твоето ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Примерно:

 

https://www.autopower.bg/%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D1%83%D0%BB%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA-honda-civic-6-hatchback-ejek-1.4-i-s-ej9-d7280c39.html

 

Не е оригинален, но е нов и вероятно никак лош. До колкото знам на тая марка са сносни нещата. Все пак е просто един датчик.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се съмнявам ,че въпросния датчик има проблем,та моля малко за история на заболяването и диагностиката му. Също подробна спецификация на автомобила и номер на рама....

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се съмнявам ,че въпросния датчик има проблем,та моля малко за история на заболяването и диагностиката му. Също подробна спецификация на автомобила и номер на рама....

Заболяването почна на първото дълго пътуване.Колата почна да губи обороти и спира.След като "поизстине" малко пак тръгва и по някое време прави същото нещо.

Диагностиката тук беше правена от семейния майстор,в когото имаме голямо доверие,защото се е доказал с времето.Това не означава че не може да сгреши разбира се.

Днес беше и на друг,който УЖ бил голям специалист,и диагностицира същия проблем.

Със стария датчик колата си пали и по време на каране се появява проблемът.При всички нови датчици,които взимахме,колата въобще не палеше.Доколкото ми казаха на тези модели няма калибровка.

Ето и номера на РАМА : SHHEU77401U004192.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фенче неговата кола е 7генерация. Те вече имат датчик на коляновия вал и немат делко, с бубини са. D14Z6 е мотора. Номера на датчика е 37500-PLC-015

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не са малко Сивици с такъв проблем, поне не и около мен ;) Преди година назад го брахме тоя х*й с на баджанак ми колата. Драмата беше, че след като сложихме китайски датчици, колата спря да влиза в авариен режим, но сутрин палеше изключително трудно. Проблема беше, че датчика на коляновия вал е китайски, а на разпределителния оригинален. За съжаление, на Сивик 7ма преди фейслифт тези датчици се сменят само и единствено с оригинални, защото с не-оригинални не сработват правилно и се лъжат един другиго, съответно и компютъра :( 
Номера, който ти е дал колегата по-горе е правилния за твоята кола и струва 200лв оригинален. Няма и алтернативи, но дори да има имай в предвид, че няма да се случат нещата. Или ако искаш евентуално да се случат, поръчай и горен същия датчик, който е на разпределителния вал - 37840-PLC-006. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям горното мнение, но исках да видя номерата на грешките и осцилограма на датчиците.И около мен се среща проблема често,но имам случаи на проблемен вход на ЕКУ-то,което се хваща много трудно.Затова най-често се прибягва до смяна с датчик от работеща кола за проверка на ЕКУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ! 

Днес следобяд поръчах оригинален на цена 225 лв и ще чакам около 10 дни,за да го получа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново ! 

След монтиране на новия и оригинален датчик и след няколко теста всичко беше наред.

Днес при първото по-дълго пътуване се случи следното нещо : карах по надолнище и пуснах газта,за да може двигателят да обере скоростта и светна чек енджина,и колата пак изгуби мощност и след това загасна.Спрях,изключих и след 2 минути пак запалих - лампата си стоеше светната и имаше мощност.

След закарване колата на майстор - отново компютърът казва същата грешка - датчик на коляновия вал.

Вече си мисля че е нещо друго,може и да е малко,но просто не могат да го хванат тук.

Моля за съвет ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на коляновия вал и този на разпределния вал оригинални на Хонда ли са? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата ли са нови ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,но не се разбираха с неоригиналните,които бях взимал преди това.Следователно останалите са си оригинални както и новия.

Аз продължавам да мисля че не е от датчика.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бихте ли ми дали съвет в кой сервиз да закарам колата ? Пловдив,Стара Загора или някъде другаде ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, с помощта на дърпане, успях да закарам колата до Ай Ем Ай и първосигнално главния им техник каза, че сигурно е разпределнителният вал, както спомена Tino по-горе.

След като диагностицират, сменят и взема колата ще пиша резултата, ако може да помогне евентуално на някой друг в бъдеще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, новият датчик на коляновия вал чисто нов ли е или втора употреба? Сори, но така и не се разбра.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият датчик на коляновия е нов и оригинален от Хонда. Мисля, че го споменах горе. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си колата от сервиза и си стигнах до Хасково без проблем.Там също са я тествали.

Много съм доволен от обслужването в сервиза-учтиви,културни.С удоволствие си платих на хората.

Препоръчвам сервиза!

 

Sent from my Redmi Note 4X

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка сменихте датчиците наново или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Малко да раздвижим темата, че колегата си реши проблема и забрави да сподели за резултата и да даде подробности.

Та, по същество, и аз имах проблем със въпросния сензор, колата гаснеше при висока скорост и светваше чека, след малко изчакване пак тръгваше, все едно нищо не се е случило.

Диагностиката показа проблем с въпросния TDC сензор. По съвет от майстора потърсих оригинален от Бултрако, тъй като китайските алтернативи не сработвали добре. Цената на новия оригинален сензор е ~190лв. и време за доставка до две седмици.
Работата по монтирането продължи около 2 часа, защото се демонтират капака на клапаните, скоби на маркучи, капака на ангренажа и страничната скоба на двигателя и т.н.

С новия сензор колата запали от раз и засега всичко изглежда наред! Ще пиша по-нататък, след като имам наблюдения от по-продължителен пробег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка сменихте датчиците наново или?

Извинявам се,не съм видял.

Да, смениха само импулсният. Сервизният, така че и неоригинален става и засега човека си се оказа прав. Всичко с работата излезна 160лв. Досега не се е появявал проблемът, а колата беше вече на няколко дълги пробега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×