StormTrooper 4 #1 Публикувано 11 Юли, 2017 Добър ден колеги. Пиша с малък проблем при хондичката. Honda Civic 6-та японка D15Z6. От скоро почна да прави малко проблеми при палене. Ако не съм я палил 1-2 дни, като я запаля пали на/като на 3 цилиндъра(звука е като на субару. ). Пали от първия път веднага, но на 3 цилиндъра. Като запали почне с около 1500-1600 оборота, след което падат супер ниско до 400-500, 1-2 секунди след паленето, на предела на гаснене. Аз й подавам малко газ, колкото да не угасне (макар че я оставих и не угасна). След което минават 10-12 секунди и започва да си работи на нормални обороти и 4 цилиндъра. Колата няма газ и не е имала. Пускам темата (предварително се извинявам, ако този проблем е разглеждан в друга тема), ако някой се е сблъсквал с този проблем или може да помогне да пише. Още не съм отварял да гледам каквото и да е, проблемът се появи миналата седмица. Проблемите, за които аз се сещам, може да са свещи, кабели. Четох в други теми и за бенз. помпа, бенз,филтър, бобина, датчик колянов вал, но ако те бяха проблеми, мисля че щеше да работи на 3 цилиндъра постоянно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #2 Отговорено 11 Юли, 2017 Сутрин преди да я запалиш, изкарай свещите и ги погледни, дали няма някоя мокра. Може да имаш някой инжектор, който препикава след като е загасена колата и да ти пълни единия цилиндър с бензин, съответно колата да пали на 3, докато не изхвърли повечето гориво от цилиндъра. Ако пикае достатъчно малко, зимата или на по-студено време даже няма да го усетиш като проблем (на студено така или иначе се вкарва много повече гориво и колата работи по-добре на богато). 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #3 Отговорено 11 Юли, 2017 ... Проблемите, за които аз се сещам, може да са свещи, кабели. ... Първо свещи! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 12 Юли, 2017 На мен наскоро ми се случи нещо странно за мен. След стратиране, оборотите се качиха на колкото си трябва 1600-1700 и след няколко секунди рязко пропаднаха на 600-700 об. за около секунда, след което плавно се качиха пак на първоначалното състояние. От тогава не е правила така и не е седяла със дни, беше карана същият ден по-рано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #5 Отговорено 12 Юли, 2017 При мен така се засра след разкачане на аку. Пали и гасне. Оказа се позацапан клапан ПХ и най-вече загуба на памет на компа след разкачането на аку. След почистване на клапана и обучение на компа заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 12 Юли, 2017 Със сигурност е от дюза. Вече съм се сблъсквал с такъв проблем и го отстраних така. В моя случай беше прекъснала в позиция блокирана. Нека някой друг запали колата сутринта и се огледай да не пръска бензин от някоя. Тогава леко размърдай по и срещу часовникова стрелка. Най-вероятно уплътненита са позасъхнали. Друго което можеш да направиш е за ползваш добавка за инжекцион. Ако имаш майстор, който успее да ти върже така бензинопроводите, че да засмуче директно добавката ще е още по-ефикасно. Ако пък продължава да го прави - нова. Разбира се О пръстените, ако пръсканот тях също трябва да се сменят. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #7 Отговорено 19 Юли, 2017 Малко update. Днес сутринта малко посгафих. Понеже досега нямах много време да я гледам и от както пуснах темата, не съм я гледал колата(нямам толкова инструменти, за да сваля свещите). Та днес, понеже бързах, реших да я взема (на глава ми беше дюзата, но очаквах да изплюе горивото след 1-2 минути, след палене). Запалих с очакването да запали на 3 цилиндъра, но уви, запали си на 4, та реших, че този път не е останало гориво. Тръгнах, нямаше проблеми, 4 цилиндъра, пушка, но 200 метра след нас колата се задави и угасна. Пробвах след това да я запаля, няколко опита неуспешни, изобщо и не запали. След 5-6 опита запали едвам, но много трудно, ниски обороти и 3 цилиндъра(пак). Успях едвам да тръгна, поне да я паркирам пред нас, на 3 цилиндъра и след 50 метра се пооправи, пак малко проблемно, но не толкова, малко играеха оборотите. Спрях я пред нас, вече нормални обороти, но загледах, че и оборотите малко играеха между 800 и 850( в Idle ). Та да, видях че посгафих и ще я оставя така до заплата, за да има средства за нещата. Не очаквах да стигне до там, но то аз съм си за бой. Ще видя и да сменя бензиностанцията (локална е), защото ме съмнява и тяхното гориво. Ще видя да добарам инструменти и този уикенд да сваля, и свещите да ги погледна, ще видя и дюзите, както колегата Tino каза, ще погледна и клапана ПХ, както колегата boiskii каза. А колкото до променящите се обороти на Idle, предполагам това е от IACV, както колегата boiskii каза. Ще видя и него да почистя и да обуча компютъра, както го е описал в друга тема (Линк) И един въпрос - как да разбера дали свещите и кабелите са заминали/си заминават? Скоро със сервизирането на колата ще сменя свещите (ако се наложи и кабелите), но просто питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #8 Отговорено 19 Юли, 2017 Да ти кажа, след упражнението в другата тема, която си цитирал, не съм имал повече проблеми с обороти, ПХ и т.н, а съм минал поне 5000 км. от тогава, Махнеш ли аку за повече от 10мин. задължително правиш обучение на компа, за да не се чудиш и маеш като мен защо колата ти се ебава на връх Коледа. На предната кола разбрах, че кабели и капачка на комутатор са фира след като ги погледнах на тъмно (пълен мрак) и видях как искрите вместо в свещите се разхождат по кабелите и капачката. Освен това се усещаше неравномерна работа на ПХ (прескачане, прекъсване, вибрации), но не съм стигал до там да карам на 3 цил. Препоръчвам ти да обръщаш повече внимание на машинката и да реагираш О'време като ти подаде сигнал, а не да чакаш да те остави на пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #9 Отговорено 19 Юли, 2017 По принцип досега винаги на време съм оправял всичко, просто реших че този проблем не е толкова страшен и да го пооставя до заплата, за да обслужа колата от-до, но ми е за урок, повече да не оставям нещата за по-късен етап. Благодаря за отговорите, ще пиша с update след като погледна колата тези дни да видя състоянието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове