goldbyrk 202 #1 Публикувано 6 Юли, 2017 Някой знае ли колко тежи фабричната джанта на сивика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 6 Юли, 2017 Сериозно ли 8 кг.с гума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 6 Юли, 2017 Кой от всички модели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #4 Отговорено 6 Юли, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72363&hl=%20тегло%20%20джанти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 6 Юли, 2017 Сивика е хеч 98, 1,4is и джантите за него са само един модел алуминки. Спешно ми е, така че очаквам отговори. Благодаря! П.п джантите са така наречените "вентилатори", ще пусна снимка утре. Джантите са обсъждани тук във форума и са тези от 14-ти пост: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82130 Няма други алуминки 14 за сивик 6-та. Това е фабричният модел за 14''. Интересува ме джанта без гума. Сдобих се с пълен комплект 14-ки на ATS - немска отливка, ретро джанта набор'89г, в доста запазен вид. Взех ги заради визията, а и не мисля да минавам на 15-ки само заради гъзарията, така че си ги харесах и ще ги реиновирам изцяло. Оригиналните не са лоши, но ми омръзнаха, могат да станат зимни. Чудя се просто, дали да си прехвърля моите гуми или да взема някакви втора ръка само за тях. Няма как да знам дали колата ще има някакво неочаквано за мен поведение и респективно, да реша да си върна оригиналните обратно. Ако фабричните джанти се различават драстично по маса, сиреч да са по-леки от ATS-a, мисля да не ги разменям. ATS ките тежат точно 7,7кг. но са много стабилни здрави джанти. Параметрите и са : 6Jx14H2ET33 https://www.gumtree.com/p/wheel-rims-tyres/ats-14-4x100-6j-alloy-wheels.-deep-dish.-classic-original.-not-bbs-borbet-lenso-brabus/1182344401 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 351 #6 Отговорено 7 Юли, 2017 Офф: Като каза фабрични, ето с какви фабрични е моята: Не са баш "вентилатори". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #7 Отговорено 7 Юли, 2017 офф: Вентилатори казват на тея които идват от VTi: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 8 Юли, 2017 Само дето тези са 15''. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #9 Отговорено 8 Юли, 2017 Офф: Като каза фабрични, ето с какви фабрични е моята: 14241444_1487901947902920_4697232779406477905_o.jpg Не са баш "вентилатори". Сигурен ли си, че модела излиза фабрично с тези джанти? Не съм убеден в това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 8 Юли, 2017 Колега, темата май само ти си знаеш за кво е. Първо, писал си Сивик 98 - кой двигател обаче?! Лети ли, железни ли. Горе пуснатите 15-ки са фабричните за VTI И някаква снимка няма ли да пуснеш за да ориентираш колегите или ще продъжлаваме да си играем на догадки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #11 Отговорено 8 Юли, 2017 (Редактирано) ....Сивика е хеч 98, 1,4is и джантите за него са само един модел алуминки. Джантите са обсъждани тук във форума и са тези от 14-ти пост: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82130.... Какво още ти е нужно? Редактирано 8 Юли, 2017 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #12 Отговорено 8 Юли, 2017 Тези джанти, които имаш в момента са около 1.5-2 кила по-леки от тези ATS които си си взел. Сам си прецени дали да ги слагаш. За 6г сивик има поне 4 вида алуминиеви 14ки. Освен твоите тия са другия масов модел: ето и още малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #13 Отговорено 8 Юли, 2017 (Редактирано) Не мога да си преценя. Ще се спъне ли? Като гледам и предната броня с халогените, не ще да е от 98г. като че ли. Редактирано 8 Юли, 2017 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 351 #14 Отговорено 8 Юли, 2017 Сигурен ли си, че модела излиза фабрично с тези джанти? Не съм убеден в това. Ами то "фабрично" е обширно понятие. Всеки модел се предлага фабрично с няколко модела ляти джанти според джоба на купувача, а дори и с желязни ако ти е празен джоба. Моите са си сток 14" хондови джанти с логото на Хонда на капачките. От кой каталог обаче са не мога да кажа - не съм ги мяркал никъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #15 Отговорено 8 Юли, 2017 За мен беше новост да разбера, че има няколко модела. Специално на мен, не ми харесва нито един, освен до някъде15ките на ВТИ. Никой ли не си е теглил джантите все пак? Като съблека моите,ще ги изтегля. Не ми се виждат много леки. Кило и половина разлика, ще го понеса. Не вярвам да усетя на практика промяна в ускорението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #16 Отговорено 9 Юли, 2017 Не ми харесват, изглеждат посредствено. Пък и вероятно се намират трудно. Вече съм си взел джанти и ще сложа тях. Ще сложа първо два броя отпред за тест и ще реша. Тъкмо ще изтегля моите, които не изглеждат да са много леки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #17 Отговорено 19 Май, 2018 Днес си изтеглих оригиналните джанти и се оказа че теглото им е 7,02 кг. Става въпрос за тези: https://forums.hondabg.com/uploads/monthly_05_2017/post-11009-0-50949800-1493731128.jpg АТS ките които сложих, са 7,7 кг. , предполагам че няма да се усети разлика в ускорението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #18 Отговорено 29 Май, 2018 (Редактирано) Разлика осезаема няма с новите джанти, но от монтажа на крайно гърне има огромна разлика. Всъщност беше изгнила тръбата на средното гърне и карах близо година без крайно. Сега повече от 170 км/ ч на равно на 5-та не успявам да вдигна. Преди съм достигнал до 205 км/ч ,като ускорението бе осезаемо по добро! Възможно ли е само заради подмяната на средно и(добавяне) крайно гърне (полски) , да има такава фрапираща разлика? Иначе двигателя почти не се чува вече, единствен плюс. Тъй като средното гърне което ми пратиха, е явно от фейсов Сивик хечбек, дойде с около 15см по къса тръба откъм катализатора, добавих сегмент с фланци. Предполагам, че тази разлика в дължината идва от наличието на втора сонда след катализатора, която при мен липсва. Сега ми се върти една идея. Да смъкна тоя сегмент и да му заваря разклонение, като У и да добавя директна клапа към атмосферата, като целта ми е да имам повече ряз в изпреварванията, или като ми се наложи. Управлението ще го мисля електрическо. Какво мислите? Редактирано 29 Май, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #19 Отговорено 29 Май, 2018 Би могло и с жило да се направи, защото сегмента се пада точно зад катализатора около под скоростният лост, но не искам да дупча пода и затова мисля нещо като електромеханично бутало, или пък реверсен електромотор, със подаване на кратък импулс в двете посоки, нещо като актоаторите на централното. С кое се е подобрила работата на двигателя в ниските? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #20 Отговорено 29 Май, 2018 (Редактирано) Това е сегмента с който съм удължил средното гърне: https://ibb.co/mf1Ccd Редактирано 29 Май, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #21 Отговорено 29 Май, 2018 (Редактирано) Не съм усетил нищо, защото откакто съм взел колата, все нещо се прецакваше по изпускателната. Старото крайно отвън изглеждаше здраво, а се оказа че вътре е просто една куха консерва, която се проби отгоре с диаметъра на голям грепфрут, просто се продъни изведнъж. Тъкмо сложих ново и средното гърне се счупи преди фланеца за крайното. След което направо го махнах и карах така бая време, защото звука беше в рамките на нормалното, дори и без крайно. Сегмента се вижда че е изработен от парче от старото средно гърне, като съм добавил само фланец, така че диаметъра си е от оригиналното гърне. Не знаех че има нарочна тема, ако може линк и модератор да премести нужното в темата за изпускателните системи. Логиката ми си обяснява ефекта за газовете с това, че на ниски обороти, при по високо съпротивление ( с гърне), налягането е по-високо и от там скоростта им е по-висока. При високи обороти обаче, съпротивлението на изпускателната система вече идва твърде голямо, защото газовете са много повече и голямото налягане, затруднява/забавя напускането им, от там и мощността се понижава. Редактирано 29 Май, 2018 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове