logistic 0 #1 Публикувано 17 Юни, 2017 Здравейте колеги, От около две седмици след всеки малко по-сериозен дъжд колата ми отказва да запали. 10-12 часа след това, когато всичко е изсъхнало на жегата, този проблем изчезва. Както си му е реда, отидох в сервиз (уж много прехвален и добър). От там обаче не успяха да ми кажат, реално аз отидох все пак с палеща кола. Днес сутринта след поредният дъжд в София пак имам същия проблем. Бих се радвал да споделите опит и съвети. Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 17 Юни, 2017 (Редактирано) Капачка, палец... такива неща. Оттам ще почнеш. Бахти сервиза щом "не са успели да кажат". Редактирано 17 Юни, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitar82 1 #3 Отговорено 27 Юни, 2017 Може и кабели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #4 Отговорено 28 Юни, 2017 (Редактирано) Както колегите са казали - капачка, палец, кабели. Аз добавям и комутатор и бобина, но по-скоро залагам на комутатор. Имал съм проблеми точно при пролетни/летни дъждове да не иска да запали или да гасне в движение и следващите поне 10 минути няма палене, оказа се комутатор (вътре в делкото се намира). Ако е комутатор обикновено не ти работи (или прави проблеми) оборотомера на таблото, а и си изписва грешка (по спомен беше грешка номер 15). Виж дали имаш кофти изолация на някой от кабелите за свещи или за пукнатини на дистрибуторната капачка - вижда се в тъмнина, при запален двигател, ако прескачат искри, ясна е работата. Или докато работи двигателя, опипай кабелите и дистрибуторната капачка дали ще те удари ток (споко, няма да те убие ) - ако те удари ток... ясно е, ако ли не - значи не са кабели и капачка, а най-вероятно бобина или комутатор. Сори, че така изреждаме почти всичко от запалителната система, но проблема е нещо свързано с, около (или вътре в) делкото. Като все пак запалиш, равномерно ли работи мотора или отначало прекъсва ? Редактирано 28 Юни, 2017 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffg 0 #5 Отговорено 9 Ноември, 2017 Здравейте! Стана ми много интересно, че срещнах тази тема, защото все едно аз съм я писал. Бих помолил оригиналния създател да напише оправил ли е проблема си, как, къде и пр.Хондата (5 генерация, 95-а година, 1.5), не е моя, но собственикът ѝ живее в чужбина. Зимата беше най-верният ми другар, но на пролет като започнаха дъждовете - лошо. Сутринта след дъжд не иска да запали. Върти ли върти. Нищо. Ако времето се подобри ще запали след някакво време. Гасне в движение и няма палене 15 минути. Когато е сухо, мърка и няма и помен за какъвто и да е проблем. От скоро съм шофьор и бих предпочел да не си я оправям сам. Но двата сервиза, в които бях, сигурен съм че ги знаете, резултатът е нулев. Но за сметка на това се наслушах на: Всичко си е наред, объркАл си се нещо. НемалО е бензин. Педалите правилно ли ги натискаш и т.н. Беше ти окислена клемата на акумулатора. Във втория казах за делкото, каквото съм чел тук: - Аааа, делкото ти е високо, не е оттам?WTF ?!?!?!?!? София, 2017г. "майсторите" не могат да оправят кола, която не пали на дъжд. Тези, за които чета че са добри: - Имаме час на 15 декември. Има ли спасение някъде или това е бил краят на хондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #6 Отговорено 10 Ноември, 2017 Koлега,пробвай първо с ново уплътнение на дистрибуторната капачка. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffg 0 #7 Отговорено 6 Декември, 2017 Отворих капачката на делкото и почистих палеца (имаше наслоена някаква гадост). Освен това една пружинка (има я горе на снимката на Александър) ми изглеждаше леко вдлъбната навътре. 3-и ден карам без проблем, но още не е валяло. Ще държа в течение! Благодаря и поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffg 0 #8 Отговорено 11 Декември, 2017 (Редактирано) Да, аз пружинката я изкарах и вече е както трябва да бъде. Досега не съм имал проблеми с паленето, така че явно е имало ефект. Въпреки това, обаче, когато падна вчера снега, минах през една локва с левите гуми и на секундата угасна. 10 минути по-късно запалих и леко-леко без да минавам през локви с над 20 км се прибрах. Идея какво може да се мокри така, че да угасне моментално? Редактирано 11 Декември, 2017 от steffg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #9 Отговорено 11 Декември, 2017 Провери си кабелите към бензиновата помпа. Преди това провери дали ти работи лампата за грешки на таблото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове