_pileto_ 44 #1 Публикувано 16 Юни, 2017 От скоро "язда" въпросния K24Z3, но нямам представа колко е разликата между двете чертички на щеката за маслото на двигателя. Питам, защото виждам че е "лаком" за масло. Донякъде бях подготвен за това че К24-ките го пипат... Обаче ми се струва, че е прекалено при мен съдейки по щеката. Имам едно омасляване под втек клапана, което го боря от известно време, но колкото и да капе оттам, едва ли спада в нивото се дължи на това. Та ако някой има инфо.... ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 16 Юни, 2017 1литър Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #3 Отговорено 17 Юни, 2017 Колега сигурен ли си, защото на мойто като й светне датчика(леко е над мин.) и долея около 300грама и се качва на макс? _pileto_ как мериш нивото при изстинал или при загрял двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #4 Отговорено 18 Юни, 2017 Меря на изстинал, примерно поне след час и нещо- два престой. Да се е стекло всичко в картера. И аз подозирам че е по малко от литър разликата между двете чертички. Ще засека и аз сега като падне на минимума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #5 Отговорено 18 Юни, 2017 1л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #6 Отговорено 18 Юни, 2017 Меря на изстинал, примерно поне след час и нещо- два престой. Да се е стекло всичко в картера. И аз подозирам че е по малко от литър разликата между двете чертички. Ще засека и аз сега като падне на минимума. В началото и аз така мерих, но в ръководството пише, а и в бултрако ми казаха, че на този двигател маслото се мери на загрял двигател 2-3 мин. след като си спрял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #7 Отговорено 19 Юни, 2017 Хммм ... И кво ли е обеснението за тази процедура, че не мога да се сетя?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #8 Отговорено 19 Юни, 2017 (Редактирано) Колега, няма нищо специфично при този мотор,та и меренето на маслото да е различно. Редактирано 19 Юни, 2017 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #9 Отговорено 20 Юни, 2017 Това е цитат от ръководстовто "Sicherstellen, dass der Motor warm gelaufen und das Fahrzeug auf ebenem Untergrund geparkt ist. Den Motor ausschalten und ca. 3 Minuten warten, bevor der Olstand gepruft wird" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #10 Отговорено 20 Юни, 2017 Точно така пише и в моята книжка на ЦРВто- 3 минути след като си спрял. И на мен ми беше много странно защо е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #11 Отговорено 20 Юни, 2017 Това е "юзърски мануал", демек за всякакви хора. Пише си (от старите времена) да се проверява нивото при всяко пълнене на гориво, когато това се правеше винаги догоре. 3-те минути са времето в което слизаш, бодваш пищова и чудейки се кво да правиш -чекваш маслото. Хем е равно, хем ако трябва има масла за доливане. Не е важно кога се мери, а условията да са константни. Ако е на студен мотор преди тръгване -така си го мерете, ако е на топъл, пак винаги така правете. Разликата между двете е поне 0.5л. Втората е по-точна, понеже времето след гасене е относително еднакво и маслото е еднакво топло и течливостта не се влияе толкова от вискозитета му. На студено може да е минал час или ден от гасенето, както и къде стои колата, а това има значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #12 Отговорено 27 Юни, 2017 Засякох го 0.6 - 0.7л. Толкова е и според майстор Слави (Овча купел). Минал съм 1600-1700км от смяната. Тва ми се струва доста висок разход, въпреки че имам теч от втек клапана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #13 Отговорено 27 Юни, 2017 Не са за подценяване течове от О пръстени. При мен имаше такив теч от някакъв датчик и загубата беше от порядъка на 500мл за 5000км. Не съди все още за разхода докато не елиминираш теча. Реално при работа на място не е показателно колко тече, а в движение. Предполагам, че целия ти картер и кори, ако ги имаш отдолу, са омаслени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #14 Отговорено 28 Юни, 2017 Да, мазало прави отдолу под него и щото капе точно върху вътрешното каре, явно го разпръсква, и цапа много задната долна част на капака на веригата, и района. Картера и кората са ми е чисти, те са по-напред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #15 Отговорено 28 Юни, 2017 O-пръстена, както каза колегата, при 6 генерация е същото.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #16 Отговорено 28 Юни, 2017 То не е точно О-пръстен, а нещо като изкривен 8-пръстен , с цедка . А 6-та генерация ми е до болка позната...11-та година я имам и е супер. И там съм сменял уплатнението на втек-а и всичко заспа от раз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #17 Отговорено 17 Август, 2017 Не са за подценяване течове от О пръстени. При мен имаше такив теч от някакъв датчик и загубата беше от порядъка на 500мл за 5000км. Не съди все още за разхода докато не елиминираш теча. Реално при работа на място не е показателно колко тече, а в движение. Предполагам, че целия ти картер и кори, ако ги имаш отдолу, са омаслени. Така е колега! Спрях теча от втек клапана, и разхода на масло спадна драстично. Сега го засичам още, и не мога да говоря с цифри, но определено има разлика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове