avalanche 1 #1 Публикувано 11 Юни, 2017 (Редактирано) Здравейте, Хонда Cr V Дизел 2008г. Автомобила издава неприятен шум, мислих че е от ролката, но след като свалихме ремъка шума продължава. На две места ми казаха, че е от веригата, защото няма от какво друго да е. Някой имал ли е подобен проблем. Колко ви е излезло и къде препоръчвате да се направи, трябва ли да се смени целия комплект? Ще се радвам за мнение и съвети, някои майстори казват, че мога да си карам и така. Редактирано 12 Юни, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 11 Юни, 2017 Знам само, че ако сменяш подобно нещо, се сменя целия комплект. Безумно е да се налеят пари за верига труд и т.н. и да спестиш някакви пари от обтегачи..... Успех с начинанието. Дано се окаже, че е от веригата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #3 Отговорено 12 Юни, 2017 Влезте в подраздела Акорд,там ще получите пълното инфо в две от последните теми е надълго дискутирано.Или ползвайте търсачката. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104305 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #4 Отговорено 12 Юни, 2017 По-добре вземи само веригите и при нужда плъзгачи, обтегачи не се сменят. Или смени всичко, както някой колеги и се сдобий с нетърпимо виене. Ако всички други части са перфектни, без язви, като при мен, сменяш веригите и си пееш. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
avalanche 1 #5 Отговорено 18 Юни, 2017 След известни колебание смених само веригата. Ремонта отнема около 2 дни . Цена на верига 150 лв. Цена на труд 350 лв. Сервиза е в провинциален град. Шумът, наподобяващ фуражомелачка изчезна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #6 Отговорено 12 Юли, 2018 Използвам темата, за да не отварям нова да споделя и аз. Колата е CR-V III GEN с мотор N22A2. При последното ми посещение в БУЛТРАКО на приемчика им Богдан /много свестно момче/ му направи впечатление леко потракване от двигателя. Откачиха ремъка и шума остана. Посъветва ме да сменя ангренажните вериги, според него шумът е от тях. Така се и оказа. Преди седмица минах процедурата, но не в БУЛТРАКО, а в провинционален сервиз /по съвет на EMICHA, с когото проведохме доста дълъг разговор по телефона преди да се хвърля с рогата напред/ при майстор, на който имам пълно доверие и поддържа колата ми от както я имам .. отнема наистина 2 дни .. много разглобяване. Работата е много пипкава и не е за човек, който не го е правил. Аз предпочетох да сменя целия комплект от 9 елемента /плъзгачи, обтегачи и двете вериги/ плюс трите зъбни колелета /колянов вал, балансиращ вал и помпа/. На празен ход колата работи като муха в момента .. относно прословутите шумове, след смяна на тези елементи, при мен ако не си внушавам, може би има нещо, като съвсем леко жужене и то след 3000-3200 оборота. Като цяло съм доволен от крайния резултат. Да вметна само, че всички елементи замених с оригинални на Хонда, а не с алтернатива. Ето и малко цени за да съм по-актуален: 1. Оригинален ангренажен ремонтен комплект без зъбните колела - 1100,00лв - с майстора ми ги поръчахме от някаква варненска фирма, с която той беше работил и преди това/ако някой се интересува ще го питам за име на фирмата/ .. В БУЛТРАКО цените са малко по-красиви. 2. Зъбно колело колянов вал - 109,00лв 3. Зъбно колело балансиращ вал - 70,00лв 4. Зъбно колело маслена помпа - 99,00лв 5. Труд - 300,00лв 6. Куриер - 17,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 1695,00лв Само за информация на колеги, на които им предстои този ремонт и се чудят, дали да ползват алтернативен комплект вместо оригинален .. от фирмата която купих оригиналния комплект ни предложиха и на ASHIKA на цена 350,00лв, също без зъбните колела, но на мен не ми се рискуваше. А ето и цените в БУЛТРАКО, ако някой се интересува: 1. Голяма верига - 203,50 2. Водачи - 3 бр. съответно: 86,00лв; 102,13лв и 66,28лв 3. Обтегач - 301,80лв 4. Зъбно колело голяма верига - 186,10лв това в горната част .. сега надолу: 5. Малка верига - 136,20лв 6. Водач - 25,97лв 7. Водач - 99,90лв 8. Обтегач - 256,18лв 9. Зъбно колело колянов вал - 227,00лв 10. Зъбно колело балансиращ вал - 73,90лв ТРУД - 320,00лв Време - 2 работни дни. ТОТАЛ: 2084,96лв Дано да съм бил полезен! И ТЕ ТАКА. 1 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #7 Отговорено 13 Юли, 2018 Браво,така се прави за да ти е мирна главата после,още повече ако ще е кола която ще си я караш дълго време.Наистина са много пари но да сложиш нещо на 1/3 от цената и да изпляска недаи си боже ко праим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatabg 10 #8 Отговорено 31 Юли, 2018 Ето и от мен малко информация за смяна на верига. 1. Ангренажна верига комплект YOSHIDA 610 лева. 2. Малка верига SWAG - 61 лева. 3. Маслен обтегач на маслена помпа оригинален 400 лева. 4. Датчик за ниво на маслото на картера оригинален 186 лева. 5. Масло INEO ECS TOTAL 5W30 - 6 литра - 70 лева. 6. Филтър маслен Clean 15 лева. 7. Труд 400 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #9 Отговорено 31 Юли, 2018 (Редактирано) Преди 3 часа, dakatabg написа: 4. Датчик за ниво на маслото на картера оригинален 186 лева. dakatabg Тема:Оранжева лампа на маслото Масло съм долял до максимума точно 6 литра, датчика ще сменя защото ми казаха от сервиза че е за смяна, струва за мен 25 лева с отстъпката От любопитство само .. този който са ти предлагали за 25.00 лева какъв е и защо се отказа от него? Редактирано 31 Юли, 2018 от golfy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatabg 10 #10 Отговорено 5 Август, 2018 На 31.07.2018 г. at 15:39, golfy написа: От любопитство само .. този който са ти предлагали за 25.00 лева какъв е и защо се отказа от него? Оказа се грешка, датчика който дойде беше за налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #11 Отговорено 29 Август, 2018 На 5.08.2018 г. at 22:31, dakatabg написа: Оказа се грешка, датчика който дойде беше за налягане. А доволен ли си от работата на двигателя след смяната на веригите? Някакви шумове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatabg 10 #12 Отговорено 31 Август, 2018 (Редактирано) На 29.08.2018 г. at 15:45, mimors написа: А доволен ли си от работата на двигателя след смяната на веригите? Някакви шумове? Мотора работи супер без никакви шумове. Преди имаше странен шум сега го няма. Днес тръгвам на море в Турция 1000 км и ще я пробвам на дълго. Редактирано 31 Август, 2018 от dakatabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове