Jump to content
Gand

Honda - CR-V III - бензин или дизел?

Recommended Posts

Тази точно верига е като на бензиновите и е много по-калпава от обикновената верига,която имаш ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм по схемите и бях останал с такова впечатление, но май съм омешал нещата с бензиновите наистина.

Може само да са я преоразмерили, защото никой не се е чуло да сменя верига на DTEC, а на нашите вървят като топъл хляб и все още ме е срам от шума, който издава. Все едно съм взел най-големия трошляк на света.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото виждам, веригите на ctdi и dtec  са напълно идентични.

https://www.ebay.co.uk/itm/N22A-N22B-Timing-Chain-Kit-For-Honda-2-2-CTDi-DTEC-CR-V-FR-V-Civic-Accord-Diesel-/173720762755

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, защото за единия двигател е със 118 звена, а за другия е със 116.

Тук е по-нагледно, но в ОЕМ сайтовете за части също ги дават толкова.

 

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/angrenazhna_veriga-10511/honda/cr-v/cr-v-iii-re/22651-2-2-i-ctdi-4wd

 

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/14401rl0g01

 

ПП: Грешна е информацията на търговеца в Ebay. Като зададеш за DTEC изписва "This item doesn't fit"

 

Преди 3 часа, zograffa написа:

Тази точно верига е като на бензиновите и е много по-калпава от обикновената верига,която имаш ти.

 

Дано да е така. А защо на други двигатели на други марки коли ( и на DTEC) не им се чуват веригите, когато са наред? Започвам да мисля, че има някакъв проблем с мазането, който може би е отстранен при новия двигател. Сега четох (в инженеринг ревю), че разликата в живота на на верига с мазане и без мазане е 300 пъти.

 

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, DAN_DAN написа:

Колега @ibarnev аз пък съм на точно противоположното мнение. Според мен i-DTEC е по-надежден и здрав от i-CTDI. Лично мнение от натрупания опит, само, че при мен опита не е със CRV ами е с Accord. Предходният беше 7 генерация, 2006 година, фейслифт, 2.2 i-CTDI. Един месец след покупката замина съединителя. Всички в тоя форум знаят колко струва смяната барабар с маховика. Двигателя винаги е имал един специфичен шум, в последствие разбрах, че е верига (вериги). До смяна не се стигна, защото се разделих с автомобила по независещи от мен причини. И пак повтарям, всички тук знаят колко струва този ремонт. При мен не се е случвало, но тук във форума съм чел за няколко повредени турбини включително и на живо съм виждал един Civic със същия проблем в сервиза на мой приятел. Сегашният ми aвтомобил е Accord 8, 2008 година, 2.2 i-DTEC  и вече 6+ години откакто го притежавам, такива драми нямам. Може би нещата опират и до конкретния екземпляр, но като чета форума не срещам да има оплакващи се от гореспоменатите проблеми. Ти си първият който срещам да се оплаква от горивната система на i-DTEC. Според мен най-големия минус на този двигател е наличието на DPF, тук нещата наистина са трагични. Но и за това си има причини които са известни, също така има и лек. При мен DPF не се е запушвал никога откакто имам колата, но аз карам над 95% извънградско на дълги разстояния и зареждам само от скъпата нафта. Относно разхода на гориво според мен нещата са на кантар. А относно динамиката, въпреки 10-те конски сили и 10-те Nm отгоре, осмицата я усещам една идея по-тромава от седмицата. Това го отдавам на по-голямото собствено тегло.

Забравих да кажа, че Honda Crv I-CTDI я карах 5 години, навъртях около 120 000 и не съм ремонтирал нищо, нито по двигател, нито съединител. И аз говоря за двигатели, а не за съединители. В момента Crv I-DTEC го карам 3 година и до сега ми държи влага скъпия ремонт на тази помпа за високо налягане Bosh 😀. Аз пък точно в този форум съм чел за доста хора, които се оплакват от изпищяла гореспомената помпа и за това , че I-Dtec не е толкова икономичен(сравнен с I-CTDI). Инак съм съгласен, че е тих и въпреки че съм с автомат(голямо удоволствие) набира много добре.  И нека не се водим от принципа — каквото аз карам то е най-доброто. Все пак мисля, че не случайно I-CTDI има награда “двигател на годината за 2005”

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, inspektora написа:

Доколкото разбрах от поста ти, стигнал си до това заключение, карайки i-CTDI няколко месеца, в които е заминал съединителя и е имало шум от верига. Солиден опит, няма що!

Инспекторе!

Нищо не си разбрал от поста ми. Къде прочете, че съм карал въпросният автомобил само няколко месеца. Виждам и ти си от Варна, та те каня да си "премерим" двигателите. Не искам да ме разбираш погрешно, изпълнен съм с най-добри намерения. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, DAN_DAN написа:

Виждам и ти си от Варна, та те каня да си "премерим" двигателите.

Не виждам какво ще си мерим :lol:. Ставаше дума за надеждност - Свойство на обектите (изделия, устройства, системи и под.) да запазват при определени условия способността си за безотказна работа.

Това с мерене не става. Трябва да се сравняват множество обекти при приблизително еднакви условия и да се натрупа статистика. Единични случаи с неизвестна история не могат да бъдат критерий. Това че един мотор работи повече или по-малко шумно по дефолт, не го прави повече или по-малко надежден. :thumbs1:

Аз не си позволявам да твърдя кой мотор е по-надежден. Във форумите (наши и чужди) съм срещал множество случаи със задрали горивни помпи само на dtec. Същевременно има и безброй случаи на износени вериги на ctdi (Трябва да се отчита, че този мотор се произвежда отдавна, продаден е в големи серии и всички екземпляри са на много километри и вече доволно стари). Освен това първите серии (А1) са по-проблемни откъм верига в сравнение с вторите (А2). Т.е. нещата са сложни и не може така лековато да се лепят етикети.

Трябва да се отчете, че когато купуваш автомобил втора ръка, има много начини да разбереш какво е състоянието на веригата на мотора и почти никакви какво е състоянието на горивната помпа. Освен това, за дискусията е важно, че проблем с горивна помпа си е чиста повреда - настъпва внезапно и те оставя на пътя, докато износването на веригата е процес, който може да се проследи и предвиди, т.е. можеш да се подготвиш и при необходимост да я смениш.

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включвам се неуместно във вашата тем, но понеже незнам как да задам нова. Въпросът ми е отсгоро имам хонда cr- v по принцип е екзекутив и трябва да има всички екстри мен по-точно ме вълнува как да намеря къде се намира блутутът и дали изобщо има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...