zograffa 181 #81 Отговорено 8 Август, 2020 Тази точно верига е като на бензиновите и е много по-калпава от обикновената верига,която имаш ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #82 Отговорено 8 Август, 2020 @Bizzito Защо смяташ, че i-dtec е с такава верига? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #83 Отговорено 8 Август, 2020 Гледал съм по схемите и бях останал с такова впечатление, но май съм омешал нещата с бензиновите наистина. Може само да са я преоразмерили, защото никой не се е чуло да сменя верига на DTEC, а на нашите вървят като топъл хляб и все още ме е срам от шума, който издава. Все едно съм взел най-големия трошляк на света. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #84 Отговорено 8 Август, 2020 Доколкото виждам, веригите на ctdi и dtec са напълно идентични. https://www.ebay.co.uk/itm/N22A-N22B-Timing-Chain-Kit-For-Honda-2-2-CTDi-DTEC-CR-V-FR-V-Civic-Accord-Diesel-/173720762755 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #85 Отговорено 8 Август, 2020 (Редактирано) Интересно, защото за единия двигател е със 118 звена, а за другия е със 116. Тук е по-нагледно, но в ОЕМ сайтовете за части също ги дават толкова. https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/angrenazhna_veriga-10511/honda/cr-v/cr-v-iii-re/22651-2-2-i-ctdi-4wd https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/14401rl0g01 ПП: Грешна е информацията на търговеца в Ebay. Като зададеш за DTEC изписва "This item doesn't fit" Преди 3 часа, zograffa написа: Тази точно верига е като на бензиновите и е много по-калпава от обикновената верига,която имаш ти. Дано да е така. А защо на други двигатели на други марки коли ( и на DTEC) не им се чуват веригите, когато са наред? Започвам да мисля, че има някакъв проблем с мазането, който може би е отстранен при новия двигател. Сега четох (в инженеринг ревю), че разликата в живота на на верига с мазане и без мазане е 300 пъти. Редактирано 8 Август, 2020 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #86 Отговорено 9 Август, 2020 Преди 13 часа, DAN_DAN написа: Колега @ibarnev аз пък съм на точно противоположното мнение. Според мен i-DTEC е по-надежден и здрав от i-CTDI. Лично мнение от натрупания опит, само, че при мен опита не е със CRV ами е с Accord. Предходният беше 7 генерация, 2006 година, фейслифт, 2.2 i-CTDI. Един месец след покупката замина съединителя. Всички в тоя форум знаят колко струва смяната барабар с маховика. Двигателя винаги е имал един специфичен шум, в последствие разбрах, че е верига (вериги). До смяна не се стигна, защото се разделих с автомобила по независещи от мен причини. И пак повтарям, всички тук знаят колко струва този ремонт. При мен не се е случвало, но тук във форума съм чел за няколко повредени турбини включително и на живо съм виждал един Civic със същия проблем в сервиза на мой приятел. Сегашният ми aвтомобил е Accord 8, 2008 година, 2.2 i-DTEC и вече 6+ години откакто го притежавам, такива драми нямам. Може би нещата опират и до конкретния екземпляр, но като чета форума не срещам да има оплакващи се от гореспоменатите проблеми. Ти си първият който срещам да се оплаква от горивната система на i-DTEC. Според мен най-големия минус на този двигател е наличието на DPF, тук нещата наистина са трагични. Но и за това си има причини които са известни, също така има и лек. При мен DPF не се е запушвал никога откакто имам колата, но аз карам над 95% извънградско на дълги разстояния и зареждам само от скъпата нафта. Относно разхода на гориво според мен нещата са на кантар. А относно динамиката, въпреки 10-те конски сили и 10-те Nm отгоре, осмицата я усещам една идея по-тромава от седмицата. Това го отдавам на по-голямото собствено тегло. Забравих да кажа, че Honda Crv I-CTDI я карах 5 години, навъртях около 120 000 и не съм ремонтирал нищо, нито по двигател, нито съединител. И аз говоря за двигатели, а не за съединители. В момента Crv I-DTEC го карам 3 година и до сега ми държи влага скъпия ремонт на тази помпа за високо налягане Bosh 😀. Аз пък точно в този форум съм чел за доста хора, които се оплакват от изпищяла гореспомената помпа и за това , че I-Dtec не е толкова икономичен(сравнен с I-CTDI). Инак съм съгласен, че е тих и въпреки че съм с автомат(голямо удоволствие) набира много добре. И нека не се водим от принципа — каквото аз карам то е най-доброто. Все пак мисля, че не случайно I-CTDI има награда “двигател на годината за 2005” 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 347 #87 Отговорено 9 Август, 2020 Преди 13 часа, inspektora написа: Доколкото разбрах от поста ти, стигнал си до това заключение, карайки i-CTDI няколко месеца, в които е заминал съединителя и е имало шум от верига. Солиден опит, няма що! Инспекторе! Нищо не си разбрал от поста ми. Къде прочете, че съм карал въпросният автомобил само няколко месеца. Виждам и ти си от Варна, та те каня да си "премерим" двигателите. Не искам да ме разбираш погрешно, изпълнен съм с най-добри намерения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #88 Отговорено 9 Август, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, DAN_DAN написа: Виждам и ти си от Варна, та те каня да си "премерим" двигателите. Не виждам какво ще си мерим . Ставаше дума за надеждност - Свойство на обектите (изделия, устройства, системи и под.) да запазват при определени условия способността си за безотказна работа. Това с мерене не става. Трябва да се сравняват множество обекти при приблизително еднакви условия и да се натрупа статистика. Единични случаи с неизвестна история не могат да бъдат критерий. Това че един мотор работи повече или по-малко шумно по дефолт, не го прави повече или по-малко надежден. Аз не си позволявам да твърдя кой мотор е по-надежден. Във форумите (наши и чужди) съм срещал множество случаи със задрали горивни помпи само на dtec. Същевременно има и безброй случаи на износени вериги на ctdi (Трябва да се отчита, че този мотор се произвежда отдавна, продаден е в големи серии и всички екземпляри са на много километри и вече доволно стари). Освен това първите серии (А1) са по-проблемни откъм верига в сравнение с вторите (А2). Т.е. нещата са сложни и не може така лековато да се лепят етикети. Трябва да се отчете, че когато купуваш автомобил втора ръка, има много начини да разбереш какво е състоянието на веригата на мотора и почти никакви какво е състоянието на горивната помпа. Освен това, за дискусията е важно, че проблем с горивна помпа си е чиста повреда - настъпва внезапно и те оставя на пътя, докато износването на веригата е процес, който може да се проследи и предвиди, т.е. можеш да се подготвиш и при необходимост да я смениш. Редактирано 9 Август, 2020 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Буба 0 #89 Отговорено 16 Ноември, 2020 Включвам се неуместно във вашата тем, но понеже незнам как да задам нова. Въпросът ми е отсгоро имам хонда cr- v по принцип е екзекутив и трябва да има всички екстри мен по-точно ме вълнува как да намеря къде се намира блутутът и дали изобщо има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове