Jump to content
Isark

Мнение, помощ и предложения относно проблеми на 7ма ген. акорд.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги здравейте,

 

Не пиша много често в форума, но когато го направя, значи съм го закъсал и се нуждая от мнението ви. Изникнаха ми няколко неща, с който трябва да се блъскам при моя така любим акорд 7ма ген. 2.2 i-CTDi 2004 модел. За който ще съм много благодарен, ако можете да ми помогнете, с предложения мнение или насока за по-добро справяне със следните проблеми:

 

1во, при вдигане на определена скорост, над 140км/ч, колата започва да вибрира, ( предимно таблото и волана ). Не бие на ляво и на дясно, а просто ужасно вибрира. Тези вибрации стихват като стигна 150км/ч и пак започват към 160км/ч, и така нататък. Доста е странно, тъй като се появяват в определена скорост и пак стихва, този проблем го няма на по-ниска скорост от 140. Проверени са гумите, баланс е направен, джантите не са криви и т.н. При проверка в сервиз ми казаха, че това се дължи на тампони на носачите, за смяна са ми и 2 външни накрайника. Стараното е, че човекът ми каза да сменя целия носач, а не само тампоните. Искам да питам, мислите ли че от това е проблема и трябва ли на истина да се сменя целия носач, при положение че шарнирните са здрави?

 

2ро, колата се усеща супер мудна и много бавно ускорява, а особено в тези жеги и с пуснат климатик става още по-трудно. Имам подозрения, че това може да се дължи на често запушване на дюзите или пък не, за това тука най-много се нуждая от вашия съвет.

 

3то и не толкова важно е музиката в колата. До преди няколко месеца се борех с дискове и записвания, и т.н. Но вече и това спря да работи, просто отказа да ми чете всеки един диск, изплюва ги. Четох по форума за някакви джаджи, който се вграждат към AUX порт-а, но все пак искам мнението ви, какво е по- доброто решение тук?

 

Също така, колеги, ако имате някакви препоръки относно сервизи, в които биха могли да се отстранят проблемите, ще се радвам много да ги споделите с мен.

 

Много ви благодаря предварително за времето, което сте отделили да прочетете тази тема и се извинявам за правописните грешки, който може би съм допуснал по невнимание.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

2-ро провери си егр-а и колекторите, ще искат изчистване, както и дебитомера. С контакт спрей се измива и ще тръгне.

3-то yatour и забравяш за дисковете и проблемите.☺☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

2-ро провери си егр-а и колекторите, ще искат изчистване, както и дебитомера. С контакт спрей се измива и ще тръгне.

3-то yatour и забравяш за дисковете и проблемите.☺☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Би ли споделил с какъв спрей се чисти дебитомера ? С Контактен само или си има специален? 

Моята Акорд 2.2 дизел гори доста градско 9.3 и ми подсказаха да си сменя въздушния филтър и да почистя дебитомера. 

Какво мислиш ти ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контакт спреи върши перфектна работа,а за разхода и моя е толкова но и аз съм със стар филтър.Винаги има разлика с нови филтри и изчистен дибитомер.:)

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контакт спреи върши перфектна работа,а за разхода и моя е толкова но и аз съм със стар филтър.Винаги има разлика с нови филтри и изчистен дибитомер. :) Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Днес смених всички филтри , горивен - Кнехт , въздушен и филтър купе japanparts , маслен - кнехт. 

Масло Кастрол 0w30 Titanium fst. 

Утре мисля да сложа добавка на Бардал Турбо Протект. 

След като нулирах борд-компа, сега показанията му за първите 4-5 км  показва разход - 3.5/100км - напълних го до капачката с нафта и като мина 100км - пак до горе и ще видя реален разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивният филтър може да ти прави проблеми,почва да прекъсва и да не върви в високите,незнам защо но тези коли вървят само с бош.Пиши за разхода ако се сетиш,аз съм я свалял градско до 7л но много галене иска.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре мини повече километри - 600-800км. и пак пълни до горе. Така ще намалиш грешката в колонките или при пълненето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре мини повече километри - 600-800км. и пак пълни до горе. Така ще намалиш грешката в колонките или при пълненето.

Аз съм на туба , на колонка не ходя за сега. Надявам се да не ме излъже. В крайна сметка ако гори градско 7-8.5 ще съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си с туба няма проблем. Аз градско под 7 като, че ли не съм падал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето градско е около 6 литра при нормално каране, но съм с нов въздушен филтър и почистен дебитомер. Става дума за Ямбол, за по-големите градове, където има повече светофари и задръствания, разхода се качва.

Редактирано от Tokio
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивният филтър може да ти прави проблеми,почва да прекъсва и да не върви в високите,незнам защо но тези коли вървят само с бош...

Акорда на Mosholov е фейслифт, а там оригиналния филтър вече е на Denso, a не Bosch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Горивният филтър може да ти прави проблеми,почва да прекъсва и да не върви в високите,незнам защо но тези коли вървят само с бош...

Акорда на Mosholov е фейслифт, а там оригиналния филтър вече е на Denso, a не Bosch

 

Не ми прави проблеми горивния филтър макар да не е огиринален , нито Бош, сложих Кнехт и давам яко газ и няма да прекъсва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре мини повече километри - 600-800км. и пак пълни до горе. Така ще намалиш грешката в колонките или при пълненето.

За последното пълнене на туба за 530 км , събра 39л нафта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

По добре мини повече километри - 600-800км. и пак пълни до горе. Така ще намалиш грешката в колонките или при пълненето.

За последното пълнене на туба за 530 км , събра 39л нафта. 

 

Това прави среден разход 7,3L/100 km. Много е, освен ако не натискаш здраво педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се вижда много при положение че 300 от тези са извънградско. Другите 230 градско студена, паля и на къси разстояния. Нещо има , но незнам какво. С нов въздушен филтър съм . Освен от дебитомера да е ? Дай идея от какво друго може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×