Jump to content
sunydi

Загуба на мощност /като спъната/

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От няколко месеца и аз се качих на CR-V III 97г. В началото си я карах с голямо удоволствие и дори не обърнах внимание на този проблем, който се появи един-два пъти. Сега той зачести и започнах да се притеснявам.

 

Ето в какво се състои: Най-често при потегляне, при натискане на газта, много бавно наема, трудно достига до 3000 об. Опънах я на магистралата, настъпвам до дупка и не мога да вдигна обороти, а скоростта е не повече от 110 км/ч. като спъната е. Направих следното, освобождавам от скорост, рязко натискам газта и вдигам над 3500 об. излиза един черен дим отзад и сякаш се отпушва, включвам на скорост и тогава си работи без проблем, ускорява си нормално. Може да работи без проблем до няколко часа, а може и до дни, тя си решава.

 

Колеги, моля помогнете, ще я закарам на Апостолов в Бургас. Но моля ви, дайте вашите мнения, за да съм подготвен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRV III 97г.?

С кой мотор е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мотора е 2,2 CDTi.

Като чета по форумите, се замислям за филтъра за твърди частици, но от друга страна не мога да разбера дали го има при мен или е махнат. Не ми свети лампата за филтъра и също не ми работи автопилота, по това съдя, че може да е махнат. Но пък какъв е този проблем, тогава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сигурен ли си, че колата ти е на 20 години? :wacko:

Иначе, ако допуснем, че е само на 10 години, пъхаш се под нея и гледаш дали има първото малко гърне от общо 3. Може да погледаш малко сними в гугъл преди това. Мисля, че е съвсем отпред, почти под двигателя. Наистина, на първо четене звучи като запушен ДПФ....

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бензинка, но съм проследявал няколко дизелови теми и по спомен, мисля че се оказваше, че проблемът е в неправилното премахване ( софтуерно).

Но нека някой колега с дизеларка да даде компетентно мнение.

 

pln, по ското е 07г. Колегата се е объркал.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годината е 2007, в бързината съм объркал.

:yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията за ДПФ филтъра би трябвало да свети, ако тотално е запушен, когато си прави регенерация мисля, че не светеше. Иначе когато регенерира, е твърде възможно да се усеща лека промяна в мощността. Може и катализатора да се е задръстил, евентуално и от него да идват тези черни пушеци дим.

Като за начало, провери елементарните неща - въздушния и нафтовия филтър, както и за евентуално спукан/сцепен маркуч от въздушния филтър към колектора, турбото и кулера.

Това, че трябва да я закачиш на диагностика ти е ясно, защото и там може да изникне евентуална причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акордът, преди да му направя пълна профилактика на EGR клапан, всмукател и пътища, както и с гадна нафта + кофти горивен филтър пушеше доста при смачкване на педала на газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр

Преди 2 дни същият проблем , , без мощност ,Пушек , палене ,гасене, кара си без проблем ,,, НО ве4е нещо тропа ( метален звук ) в двигателя,,,,,

Равномерно тропане,, никакви светлини на таблото , маслото е ок - не е боза ....и ниамам идея какво е ....Някои ако има идея да помага ,утре го ка4вам на диагностика и мерене налягането на маслото,и после ще го мисля....... Мерси 

ЦРВ 2,2 Дизел 2009г.

Редактирано от ivoraykov@yahoo.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажна верига,разтегната е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.08.2018 г. at 18:02, todor88 написа:

Ангренажна верига,разтегната е

Говориме за 2.2 от 2009г. На което са му замазали гарнитурата ,имаше шум на високи обороти и тракането е като на биален лагер или повдигач.

Не е стърежене а чукане 

Преди това налехме над 2 л  Антифриз и маслото се дигна над максимума и то доста ,,,,

Утре ще мериме налиягането на маслото и ще е ясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има ли развитие по темата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , Биален лагер или Биелен ,,,, та ве4е се разглобиява.

Но до колкото разбрах от Сервиза в които е била обслужвана е иала проблем със гарнитура на глава, закърил я е оследният собственик и изтеглих късата клечк :):) :):) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъммм... Лошо. Търси си двигател ако ще сия караш. По лесно, по бързо, по ЕВТИНИ и по качествено се получава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...