sunydi 0 #1 Публикувано 17 Април, 2017 Здравейте колеги, От няколко месеца и аз се качих на CR-V III 97г. В началото си я карах с голямо удоволствие и дори не обърнах внимание на този проблем, който се появи един-два пъти. Сега той зачести и започнах да се притеснявам. Ето в какво се състои: Най-често при потегляне, при натискане на газта, много бавно наема, трудно достига до 3000 об. Опънах я на магистралата, настъпвам до дупка и не мога да вдигна обороти, а скоростта е не повече от 110 км/ч. като спъната е. Направих следното, освобождавам от скорост, рязко натискам газта и вдигам над 3500 об. излиза един черен дим отзад и сякаш се отпушва, включвам на скорост и тогава си работи без проблем, ускорява си нормално. Може да работи без проблем до няколко часа, а може и до дни, тя си решава. Колеги, моля помогнете, ще я закарам на Апостолов в Бургас. Но моля ви, дайте вашите мнения, за да съм подготвен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 17 Април, 2017 CRV III 97г.? С кой мотор е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunydi 0 #3 Отговорено 17 Април, 2017 Колега, мотора е 2,2 CDTi. Като чета по форумите, се замислям за филтъра за твърди частици, но от друга страна не мога да разбера дали го има при мен или е махнат. Не ми свети лампата за филтъра и също не ми работи автопилота, по това съдя, че може да е махнат. Но пък какъв е този проблем, тогава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #4 Отговорено 17 Април, 2017 (Редактирано) Колега, сигурен ли си, че колата ти е на 20 години? Иначе, ако допуснем, че е само на 10 години, пъхаш се под нея и гледаш дали има първото малко гърне от общо 3. Може да погледаш малко сними в гугъл преди това. Мисля, че е съвсем отпред, почти под двигателя. Наистина, на първо четене звучи като запушен ДПФ.... Редактирано 19 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #5 Отговорено 17 Април, 2017 (Редактирано) Аз съм с бензинка, но съм проследявал няколко дизелови теми и по спомен, мисля че се оказваше, че проблемът е в неправилното премахване ( софтуерно). Но нека някой колега с дизеларка да даде компетентно мнение. pln, по ското е 07г. Колегата се е объркал. Редактирано 19 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunydi 0 #6 Отговорено 18 Април, 2017 Годината е 2007, в бързината съм объркал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #7 Отговорено 18 Април, 2017 Индикацията за ДПФ филтъра би трябвало да свети, ако тотално е запушен, когато си прави регенерация мисля, че не светеше. Иначе когато регенерира, е твърде възможно да се усеща лека промяна в мощността. Може и катализатора да се е задръстил, евентуално и от него да идват тези черни пушеци дим. Като за начало, провери елементарните неща - въздушния и нафтовия филтър, както и за евентуално спукан/сцепен маркуч от въздушния филтър към колектора, турбото и кулера. Това, че трябва да я закачиш на диагностика ти е ясно, защото и там може да изникне евентуална причина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 18 Април, 2017 Акордът, преди да му направя пълна профилактика на EGR клапан, всмукател и пътища, както и с гадна нафта + кофти горивен филтър пушеше доста при смачкване на педала на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoraykov@yahoo.com 0 #9 Отговорено 7 Август, 2018 (Редактирано) Здр Преди 2 дни същият проблем , , без мощност ,Пушек , палене ,гасене, кара си без проблем ,,, НО ве4е нещо тропа ( метален звук ) в двигателя,,,,, Равномерно тропане,, никакви светлини на таблото , маслото е ок - не е боза ....и ниамам идея какво е ....Някои ако има идея да помага ,утре го ка4вам на диагностика и мерене налягането на маслото,и после ще го мисля....... Мерси ЦРВ 2,2 Дизел 2009г. Редактирано 7 Август, 2018 от ivoraykov@yahoo.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #10 Отговорено 8 Август, 2018 Ангренажна верига,разтегната е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoraykov@yahoo.com 0 #11 Отговорено 9 Август, 2018 На 8.08.2018 г. at 18:02, todor88 написа: Ангренажна верига,разтегната е Говориме за 2.2 от 2009г. На което са му замазали гарнитурата ,имаше шум на високи обороти и тракането е като на биален лагер или повдигач. Не е стърежене а чукане Преди това налехме над 2 л Антифриз и маслото се дигна над максимума и то доста ,,,, Утре ще мериме налиягането на маслото и ще е ясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #12 Отговорено 29 Август, 2018 Колега, има ли развитие по темата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoraykov@yahoo.com 0 #13 Отговорено 29 Август, 2018 Да , Биален лагер или Биелен ,,,, та ве4е се разглобиява. Но до колкото разбрах от Сервиза в които е била обслужвана е иала проблем със гарнитура на глава, закърил я е оследният собственик и изтеглих късата клечк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #14 Отговорено 30 Август, 2018 Ъммм... Лошо. Търси си двигател ако ще сия караш. По лесно, по бързо, по ЕВТИНИ и по качествено се получава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове