ruil4o 54 #1 Публикувано 26 Март, 2017 (Редактирано) Здравейте! От скоро съм със Сивика-D16V1. От мераци, онзи ден се захванах да изчистя EGR пътищата на колектора. Колата е супер и нямах оплаквания, но имах свободно време. Запушен беше единия канал, който е свързан към двата цилиндъра (снимка е прикачена). Обаче инжекторите бяха запекли и малко по-силно напънах, за да ги извадя, заедно с рейката. Единия инжектор излезе без о-пръстена и пластмасовата шайба, която придържа о-пръстена. (виж прикачената снимка) После ги извадих и тях, но тази- пластмасова зегерка ли е, как да го нарека, не знам, се счупи. Нямах много време да обикалям магазини и търся... Затова монтирах инжектора без тази пластмаса. Изминах 100-тина км. и всичко е наред за сега, но това дразни! Знае ли някой, къде и дали се продават такива шайбички, а и о-пръстените също, за да ги сменя? Редактирано 28 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 26 Март, 2017 (Редактирано) При това запушване ,чудно как не ти е давало грешки за мисфаяри на цилиндрите? Карал ли си я така на дълъг път . Като се чисти колектора , рейката и инжекторите не се бутат . Ако се е заклинил, добре. Инжектора , като си го сложил на мястото му, остави го така . Редактирано 28 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #3 Отговорено 26 Март, 2017 (Редактирано) Благодаря, @borko 30! Пътувал съм до Варна един път и не ми е давало грешки. Инжектора легна добре, но все пак искам да си го оправя. Така, без тази предпазна "шапчица", дали о-пръстена ще устиска на жегата? Редактирано 28 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 26 Март, 2017 (Редактирано) Ако те притеснява,бвиж в Арнорац-а, дали няма да ти извадят от някой инжектор . Нали знаеш къде се намира , булевард Русия , минаваш отбивката за болницата , минаваш моста и малко след Веник-а е в дясно . Редактирано 28 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 27 Март, 2017 (Редактирано) Тя, тая "шайба", не е баш разглобяема от дюзата . Ако намериш запазена, може и да успее да се щракне, но много се съмнявам. Чрез нея се се оформя канал с фиксирана широчина , който кара О-пръстена да се раздуе и уплътни в колектора. В това място има вакуум и може пръстена да се разхожда, в новия размер..нагоре /надолу/. Ваденето на дюзи е голям ..., особено като са запекли така. Налага ми се всяка седмица да го правя. Има и по-скапан модел, в по-новите витеци, след 2001 г, които се чупят 100%. Затова, след обработката със спрей, както са в колектора, ги "издухвам" с компресора от обратната страна, вместо да дърпам. Естествено , купих няколко дюзи преди години , докато се науча .. Без ограничителя, след време, колекторът започва да смуче въздух...от това място. Редактирано 28 Март, 2017 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #6 Отговорено 28 Март, 2017 (Редактирано) Благодаря за отговорите и съветите! Някой може ли да ми помогне да намеря парт. номера на инжекторите ми - D16V1? Попаднах на едни в Алиекспрес за по $16, но пише че са за 1.7, а ми изглеждат абсолютно еднакви, като моите. Замислих се дали да не купя направо 4 нови инжрктора, тъй като, освен тази шайба и о-пръстените са за смяна. Редактирано 28 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #7 Отговорено 29 Март, 2017 Това е парт. номер за D16V1 - 16450-PLD-003. Тези, които си ги намерил ги дават, че ги слагат в 1,4 двигателите за европейските модели и 1,7 двигателите, за американския пазар, което ми е странно обаче, защото 1,7 двигателя е почти идентичен на 1,6 за европейския пазар. Нямам представа дали са еднакви и на мен така ми се струва, ама са с различни партидни номера. Някои сайтове за части, като този: http://www.yoyopart.com/oem/12149330/honda-16450pld003.html#application, ги дава че са индиректно заменими, но колко е вярно, не знам. Иначе, Али експрес ги пишат едни и същи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #8 Отговорено 11 Април, 2017 Колега, намираш ли някаква разлика след чистенето на колектора? Аз също минах през процедурата и засега установявам, като че ли намален разход. Вървежът си е същия, май... Моите обаче бяха запълнени догоре. Реално нямаше свободно място из каналите на плочата... Сега е лъсната до блясък. Та сподели впечатления, като покараш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #9 Отговорено 11 Април, 2017 Колата я имам от скоро. Като я купих, без да имам оплаквания, имах време и желание, и почти веднага се хванах да си профилактирам някой неща, като дросел, колектор, машинки врати, крушки в таблото, пране на интериора и др. Реално не я карах много преди това и затова не мога да съм сигурен дали има разлика в разхода, но във вървежа със сигурност няма. Еднакво добре си върви и сега, но при мен не беше запушено на всякъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #10 Отговорено 11 Април, 2017 Гледам, че в Мегапартс-а ги има същите инжектори - по 26 лв пaрчето .Като ги гледам на снимките си им стоят всички работи и пласмаски по тях . Поръчай си оттам, за да смениш само счупения . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #11 Отговорено 12 Април, 2017 Малко офф мнение, но ако ще вземаш от мегапартс, внимавай, че има много опарени. Обещават едно, дават съвсем друго. Не издават касова бележка, а хвърчащ лист, 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 4 Май, 2017 Преди няколко месеца поръчахме за приятел хидравлична рейка за клио от мегапартса ,за колосалната сума от 30лв ,чак не вярвахме да е съвсем читава ,като се има предвид и безплатната доставка ,човека по телефона каза, има ли нещо -сменяме я ! Смяната на тази рейка е чудо голямо - няма място , нищо няма ! Обаче работи като нова - няма течове, няма въртене на пресекулки - като нова . Обаждаш се ,казваш така и така работата с инжектора , искам абсЕлютно окомплектован инжектор, като на снимките за 26 кинта и така . В момента гледам се продават 4 парчета по 26 кинта - и да му липсва на някой нещо , като си кажеш изискването, ще ти пратят такъв с всички шашми по него . Аз се чудя дали да не си взема една резервна бобина от тях , 4 имат по 30 лв, за резерва да си имам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vlck 0 #13 Отговорено 20 Май, 2020 Здравейте колеги. И аз минах по пътя със сваляне на рейка и почистване на инжектори. Когато ги пробвах обаче, преди да монтирам рейката обратно забелязах теч от "демпфера" или както там се нарича. Не го намирам да се продава отделно. Някой може ли да удари едно рамо. Казват че се продавало с цялата рейка и то за цена от около 408лв. Благодаря предварително, Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове