mitko.ru 0 #1 Публикувано 21 Февруари, 2017 Здравейте. Моля за съвет. Става въпрос акорд 7 , 2.4 б,комби, автомат. Започна да се чува тракане отпред, вдясно , при преминаване през полегналите полицаи и скърцане. Вcички майстори не можаха да открият проблема - смених и шарнир , но напразно, откачихме биелетките- пак така. Всичко е здраво, а се чува вече доста отчетливо. А не ми се иска да се хвърлям в разходи ,както ми препоръчват с нови амортисьори и тампони излишно. Дайте съвет какво може да е. (или ако познавате някой майстор из Търновския регион).Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #2 Отговорено 21 Февруари, 2017 А тампоните на стабилизиращата щанга и спирачните апарати прегледахте ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #3 Отговорено 21 Февруари, 2017 Гладаха ги. Спирачният апарат - не.Но и откакто я взех, все дърпа леко надясно. Пак никой не откри нищо - сменях гуми,джанти....А така на подемника, колелото се върти нормално, няма задържане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #4 Отговорено 21 Февруари, 2017 Здравей колега, Скърцащи звуци имаш ли? При мен имаше подобен проблем, скърцане зверско, като на клипа по-долу и потропване при преминаване на неравности. Ако имаш подобни оплаквания, има лек . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6024 #5 Отговорено 21 Февруари, 2017 Дърпането надясно при спиране ли е или при рязко ускорение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #6 Отговорено 21 Февруари, 2017 (Редактирано) Здравей. Не, при мен скърцането е много по-слабо, само когато минавам на легнали полицаи. А имам и още един шум - при потегляне се чува все едно нещо опира някъде, през равни интервали. Не е гумата, не са и накладките, защото не загрява и досега щяха да са свършили. Може и да ми се струва, но го прави само когато подавам газ(автомат е), по инерция не се чува. Но може и да си втълпявам. А тракането си е направо като метално и отчетливо, особено по лош път. При спиране и при ускорение е норм. При шофиране, примерно над 60 и нагоре, трябва да придържам кормилото леко наляво. Няма вибрации при никаква скорост. Колицата - Акорд 2004. ....Скърцащи звуци имаш ли?....Поне от видеото, ми струва, че скърцането е от пластмаса. Апри мен си е отпред, сякаш от гума, при натоварване на амортисьора. Само тогава. Редактирано 23 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #7 Отговорено 21 Февруари, 2017 Има едни втулки на аморт., горе при чашката, при мен беше от тях, смениха ми ги и всичко си дойде на място. Доста трудно се откри проблема, но евала на MIYAMOTO за търпението и за намирането на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #8 Отговорено 21 Февруари, 2017 Имате ли снимка или поне да се ориентирам какви са втулките и приблизителна цена? Благодаря, като тази ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #9 Отговорено 21 Февруари, 2017 Върти ми се в главата цена от около 50лв, за съжаление нямам снимки. Мисля че е номер 16, нека някой ме поправи ако греша: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #10 Отговорено 21 Февруари, 2017 Явно това ще е следващото упражнение.Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #11 Отговорено 21 Февруари, 2017 Пак казвам, скърцането (от клипа по-горе) при мен беше от тези втулки, само че преди това аз смених предни аморт., шарнири и пустото скърцане си го имаше, като според времето или изчезваше, или се появяваше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #12 Отговорено 21 Февруари, 2017 (Редактирано) Явно като новак на тази марка , ще имам още много въпроси. Не съм наясно, за всеки нова тема ли да откривам или да? Благодаря. Редактирано 23 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #13 Отговорено 21 Февруари, 2017 По скоро да, за всеки проблем нова тема, като преди това е хубаво да видиш дали няма вече такава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #14 Отговорено 21 Февруари, 2017 (Редактирано) Трябва да сменя втулките и на двата амортисьора или е излишно? Само на този, от чиято страна е проблемът? Благодаря. Редактирано 23 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #15 Отговорено 21 Февруари, 2017 Хубаво е и на двата, за да знаеш че са ок и двата аморт. Цената по-горе е за втулките и труда за тяхната замяна, и на двата аморт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #16 Отговорено 21 Февруари, 2017 (Редактирано) Толкова евтино ??? 50 за всичко? Явно сервизите ни са с голяма разлика... Тук, като стана въпрос за амортисьори и колко ще ми струва удоволствието, цъкат и казват, че е много работа. Редактирано 23 Февруари, 2017 от vesivanova Предходното мнение не се цитира и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #17 Отговорено 21 Февруари, 2017 Добре е да смениш сервиза тогава . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #18 Отговорено 21 Февруари, 2017 Благодаря и лека вечер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #19 Отговорено 21 Февруари, 2017 (Редактирано) При мен металното тракане, но само при неравности, беше от тази втулка номер 8. 45,00лв. е оригиналната. Редактирано 21 Февруари, 2017 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #20 Отговорено 21 Февруари, 2017 По окачването проверяваха различни сервизи 3-4 пъти и нищо не откриха. Затова се надявам да са тези втулки на амортисьорите, че вече ме дразни скърцането и тракането. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #21 Отговорено 21 Февруари, 2017 При мен на дизеловия акорд имаше чукане, но няколко неща не бяха в ред (при напъване с щанга имаха луфт), та не знам от кое се оправи- сменени долен шарнирен болт, двете биелетки и хлабава гайка 20 от чертежа на Гога. Тогава изкривих повече и пружинките на предните накладки да притискат по-здраво, може би и от там имаше малко чукане от съвсем свободните накладки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #22 Отговорено 22 Февруари, 2017 Благодаря.Ще погледнем и това, като започна разглобяването. Лек ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #23 Отговорено 17 Март, 2017 Оказаха се тампони на горен носач - смяната с нов такъв реши проблема. Темата е за закриване. Благодаря . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozo 1 #24 Отговорено 17 Март, 2017 Сподели малко инфо, ако може? Какъв тампон сложи, какви пари? За труд колко ти взеха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #25 Отговорено 18 Март, 2017 Цената на един тампон е 26лв, шарнира, мисля беше пак някъде там. Купих направо цял нов носач. Най-евтиният беше 97лв+10лв труд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozo 1 #26 Отговорено 18 Март, 2017 (Редактирано) 10 лв труд, олеле, почувствах се прецакан. Наскоро смених 1 шарнир и ми излезе 23 лв, на МООГ, труд 40 лв. 3ч отне да го сменят. Мерси за инфото. Редактирано 20 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko.ru 0 #27 Отговорено 19 Март, 2017 (Редактирано) При мен се получи двойна работа - разглобиха, но се оказа, че нямат наличен такъв носач. Сглобиха я, а след 5-6 часа доставиха носача и вече го смениха. Редактирано 20 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове