Jump to content
mitko.ru

Тракане отпред, вдясно.

Recommended Posts

Здравейте. Моля за съвет. Става въпрос акорд 7 , 2.4 б,комби, автомат. Започна да се чува тракане отпред, вдясно , при преминаване през полегналите полицаи и скърцане. Вcички майстори не можаха да открият проблема - смених и шарнир , но напразно, откачихме биелетките- пак така. Всичко е здраво, а се чува вече доста отчетливо. А не ми се иска да се хвърлям в разходи ,както ми препоръчват с нови амортисьори и тампони излишно. Дайте съвет какво може да е. (или ако познавате някой майстор из Търновския регион).
Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тампоните на стабилизиращата щанга и спирачните апарати прегледахте ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гладаха ги. Спирачният апарат - не.Но и откакто я взех, все дърпа леко надясно. Пак никой не откри нищо - сменях гуми,джанти....А така на подемника, колелото се върти нормално, няма задържане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Скърцащи звуци имаш ли?

 

При мен имаше подобен проблем, скърцане зверско, като на клипа по-долу и потропване при преминаване на неравности. Ако имаш подобни оплаквания, има лек ;).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпането надясно при спиране ли е или при рязко ускорение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Не, при мен скърцането е много по-слабо, само когато минавам на легнали полицаи. А имам и още един шум - при потегляне се чува все едно нещо опира някъде, през равни интервали. Не е гумата, не са и накладките, защото не загрява и досега щяха да са свършили. Може и да ми се струва, но го прави само когато подавам газ(автомат е), по инерция не се чува. Но може и да си втълпявам. А тракането си е направо като метално и отчетливо, особено по лош път.

 

При спиране и при ускорение е норм. При шофиране, примерно над 60 и нагоре, трябва да придържам кормилото леко наляво. Няма вибрации при никаква скорост.

 

Колицата - Акорд 2004.

 

....Скърцащи звуци имаш ли?....

Поне от видеото, ми струва, че скърцането е от пластмаса. Апри мен си е отпред, сякаш от гума, при натоварване на амортисьора. Само тогава.

post-35314-0-48958100-1487686701_thumb.jpg

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едни втулки на аморт., горе при чашката, при мен беше от тях, смениха ми ги и всичко си дойде на място. Доста трудно се откри проблема, но евала на MIYAMOTO за търпението и за намирането на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли снимка или поне да се ориентирам какви са втулките и приблизителна цена? Благодаря,

като тази ли?

post-35314-0-54773800-1487688721.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти ми се в главата цена от около 50лв, за съжаление нямам снимки.

 

Мисля че е номер 16, нека някой ме поправи ако греша:

 

73046c61ebd08fb9411fc7cef9fe8593-1056x52

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно това ще е следващото упражнение.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам, скърцането (от клипа по-горе) при мен беше от тези втулки, само че преди това аз смених предни аморт., шарнири и пустото скърцане си го имаше, като според времето или изчезваше, или се появяваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно като новак на тази марка , ще имам още много въпроси. Не съм наясно, за всеки нова тема ли да откривам или да? Благодаря.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро да, за всеки проблем нова тема, като преди това е хубаво да видиш дали няма вече такава!  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да сменя втулките  и на двата амортисьора или е излишно? Само на този, от чиято страна е проблемът? Благодаря.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е и на двата, за да знаеш че са ок и двата аморт. Цената по-горе е за втулките и труда за тяхната замяна, и на двата аморт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова евтино ??? 50 за всичко? Явно сервизите ни са с голяма разлика... Тук, като стана въпрос за амортисьори и колко ще ми струва удоволствието, цъкат и казват, че е много работа.

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да смениш сервиза тогава :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен металното тракане, но само при неравности, беше от тази втулка номер 8. 45,00лв. е оригиналната.

post-30378-0-17227200-1487697747_thumb.gif

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По окачването проверяваха различни сервизи 3-4 пъти и нищо не откриха. Затова се надявам да са тези втулки на амортисьорите, че вече  ме дразни скърцането и тракането. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на дизеловия акорд имаше чукане, но няколко неща не бяха в ред (при напъване с щанга имаха луфт), та не знам от кое се оправи- сменени долен шарнирен болт, двете биелетки и хлабава гайка 20 от чертежа на Гога. Тогава изкривих повече и пружинките на предните накладки да притискат по-здраво, може би и от там имаше малко чукане от съвсем свободните накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Ще погледнем и това, като започна разглобяването. Лек ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказаха се тампони на горен носач  - смяната с нов такъв реши проблема.

Темата е за закриване.

Благодаря .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели малко инфо, ако може? Какъв тампон сложи, какви пари? За труд колко ти взеха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на един тампон е 26лв, шарнира, мисля беше пак някъде там. Купих направо цял нов носач. Най-евтиният беше 97лв+10лв труд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

10 лв труд, олеле, почувствах се прецакан. Наскоро смених 1 шарнир и ми излезе 23 лв, на МООГ, труд 40 лв. 3ч отне да го сменят. Мерси за инфото.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 При мен се получи двойна работа - разглобиха, но се оказа, че нямат наличен такъв носач. Сглобиха я, а  след 5-6 часа доставиха  носача и вече го смениха.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...