agresor41 29 #1 Публикувано 12 Февруари, 2017 Здравейте.Може ли по запознатите да споделят колко градуса е предварението на бензин и на газ, и как точно се прави на харви . Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 12 Февруари, 2017 14 градуса със стробоскоп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #3 Отговорено 12 Февруари, 2017 (Редактирано) Това на газ или на бензин? И трябва ли да се замоства синята двупинова букса или не? Редактирано 15 Февруари, 2017 от vesivanova Не се цитира горно мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #4 Отговорено 14 Февруари, 2017 Фен, много съм ти благодарен.бИ друг път си ме спасявал,мно може ли малко по-изчерпателен отговор. Благодаря предварително. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 14 Февруари, 2017 Гласиш делкото на 15 градуса ( поправката е моя) със стробоскопа, без да пипаш никакви букси, щом си с газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #6 Отговорено 14 Февруари, 2017 Благодорско. В момента е 12. В най-скоро време, ще го врътна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #7 Отговорено 15 Февруари, 2017 (Редактирано) Ако може да ти използвам темата, да питам за моя D16W1, предварението същото ли е? И аз съм на газ. Редактирано 15 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 15 Февруари, 2017 Като цяло са еднакви мотори. Гласете на 15 градуса макс., щом сте с газ и си карайте. Знам, че горе съм писал 16. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #9 Отговорено 23 Февруари, 2017 Всъщност от времето,когато почнаха да се монтират датчици на коляновия вал при ангренажа на D-серията ,това не може да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #10 Отговорено 9 Август, 2018 (Редактирано) Привет на форума да ползвам и аз темата да не създаваме нова,свалях делко и в сервиза правиха настройката на запалване със стробоскоп,питах майстора на колко градуса е завартял делкото каза на 12 градуса както е определил производителя,исках да го завърти на 15 градуса каза че няма да е точно демек на око,искам да попитам в коя посока е предварение и в коя е закъснение .... според майстора на снимката 1 е предварение,как се нагласят тези 15 градуса предварение Редактирано 9 Август, 2018 от emulsia Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 9 Август, 2018 (Редактирано) Най лесно към фаровете е закъснение. Редактирано 9 Август, 2018 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #12 Отговорено 9 Август, 2018 преди 21 минути, fenabg написа: Най лесно към фаровете е закъснение. Благодаря фена,не ме е срам,че не знам английски.ползвах преводача да си преведа ,като човек знаеш по хондите как да ги докараме тези 15 градуса,че в момента съм на предварение на око,белязах по делкото точно момента на запалване 12 градуса 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #13 Отговорено 11 Ноември, 2018 Дали някой може да даде това коригиране на предверението в сантиметри спрямо оригиналното.D16W5 има ли детонационен датчикSent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #14 Отговорено 11 Ноември, 2018 Има, knock sensor на блокa отзад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #15 Отговорено 11 Ноември, 2018 (Редактирано) аз имах такъв проблем и понеже ми бяха превартяли белизите на демферната шаиба и уреда лъжеше(превъртяла е шайбата от много жега или е фалшива,че старата беше скъсана и смених със нова китайска),най точно е което ми хареса от майстора свали свеща и нагласи горна точка на буталото,и ъгала на запалване на делкото ....трябва да ти кажа,че не можах да си позная колата на бензин .... е на газ не точно така,но и там си има лек газаджията да пусне още газ и ще се изравнят нещата газ/бензин. Редактирано 11 Ноември, 2018 от emulsia 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #16 Отговорено 12 Ноември, 2018 Някой колеги им доста забавно,нека те да обяснат когато има проблем със превъртяла демферна шайба и ползват стробоскоп как ще направят настройките на запалване ... аз нямам никакви претенций ,защото не съм майстор ..... нека технически да обяснят как ще го направят и ще направя поклон за уважение. .. не приемам купи си нова демферна шайба и всичко като е на белези ще е ОК! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 12 Ноември, 2018 Не е превъртяла а не са ти сложили шпонката на 99%. Центровката е лесна, зад шайбата тази за ремъка има също белег. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #18 Отговорено 12 Ноември, 2018 преди 12 минути, fenabg написа: Не е превъртяла а не са ти сложили шпонката на 99%. Центровката е лесна, зад шайбата тази за ремъка има също белег. Фена,кланям се на всеки смислен отговор,не съм бил в канала при майстора.когато попитах нещо сложно при монтаж .... отговора беше има си засечка и няма как по друг начин да влезне таз демферна шайба и го приех за истина,когато ходих при майстора със стробоскоп той ми казва,че не може да го хване точна настройка със стробоскоб понеже белезите са се разминавали,това са само преположения (превартял демфер) за да направи настройка на делкото свали свеща на първи цилиндър и докара буталото в горна точка и завъртя делкото в позиция в която той прецини и каза това е ............ на всеки друг може да му е смешно,но аз като потребител съм доволен .... харвито показва сила в ниски и в вискоки обороти на бензин,на газ е малко по скопена но не е болка за умиралка .... Фена,ако не е сложена таз шпонка какво мога да очаквам за в бъдеще като проблем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 12 Ноември, 2018 Преди година имах случай да почва леко да превърта около вала съответно беше надрала вала. Ако е демпфер и е превътяла, ще бие за страх. Все още твърдя че няма шпонката, болта е стегнат с тръба 2 метра. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 12 Ноември, 2018 Ето и акорд с липсваща такава 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #21 Отговорено 12 Ноември, 2018 преди 4 минути, fenabg написа: Преди година имах случай да почва леко да превърта около вала съответно беше надрала вала. Ако е демпфер и е превътяла, ще бие за страх. Все още твърдя че няма шпонката, болта е стегнат с тръба 2 метра. демферна е ..такава е сложена по каталог,ама да са толкова збъркани да е сложат без шпонка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #22 Отговорено 12 Ноември, 2018 преди 6 минути, fenabg написа: Ето и акорд с липсваща такава Благодаря Фена,при първа вазможност ще бъде проверено,и ще пиша ..... снимковия материял много ми помогна да се образовам за шпонката,че за шпонката му казват и клинче! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #23 Отговорено 22 Ноември, 2018 При завъртането на делкото не води ли до малко по малко вървене в високите обороти?Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #24 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) На 12.11.2018 г. at 20:54, fenabg написа: Не е превъртяла а не са ти сложили шпонката на 99%. Центровката е лесна, зад шайбата тази за ремъка има също белег. Благодарско fenabg,излезе прав ...не са ми сложили шпонката ...Сега всичко е на място! Редактирано 25 Януари, 2019 от emulsia 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #25 Отговорено 25 Януари, 2019 Преди 1 час, emulsia написа: Благодарско fenabg,излезе прав ...не са ми сложили шпонката ...Сега всичко е на място! Не питай старило а патило. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове