crown_bg 446 #1 Публикувано 11 Февруари, 2017 Ето малко скорошни снимки (измих я и на следващия ден заваля и стана киша ), след счупения фар. За жалост тези с жълтите "сайд маркери" бяха от Акура и нямаше как да си набавя друг, а от Щатите тряваше да чакам 3 седмици. По-нататък ще върна американския вид на фаровете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2 Отговорено 11 Февруари, 2017 Харесвам! Имаш ли светлина за мъгла отзад, ако имаш как си го измислил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 11 Февруари, 2017 За мъгла, все още го мъдря. Като го сътворя, ще се похваля. Искам да изглежда сток, и да е ефективно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 11 Февруари, 2017 Минимум 18" на не по–високи от 40 гуми и си трепач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 11 Февруари, 2017 Аз мисля да направя същата маневра със стоповете, някой ден...и съм си мислил фаровете за мъгла да ги метна на задните рефлекторни стопчета, които са най-долу в бронята Или иначе ми е хрумвало да е обратното със стоповете, т.е. да е стоп с фар за мъгла, а белите рингове около него да са светлините за задна, но ми се струва, че ще свети доста слабо ако е само с рингове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #6 Отговорено 12 Февруари, 2017 Ей, манЯК си ти Радо! Щом и огледалата си опаковал. Знаеш че ме кефи "бойната ти машина". За мъглата: дали не може в червените светлини на задната врата да се приспособят крушки с 2 светлини от типа габарит+стоп? Окабеляването едва ли си махнал и там ще е по-лесно да се модифицира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 12 Февруари, 2017 Относно 18", бях със 17", много добре изглждаше, но на жената и детето не им харесва возията. Разлика в разхода между 16-17, никаква, по-стабилна, малките дупки не ги усеща, но проблема е че като навсякъде в БГ има скрити дупки, ровят асфалта през нощта без да оставят знаци за ремонт на пътя, минаваш на следващия ден и ми се реве после. Но 18" ще ги носи без проблем. Някой ден, ако се случи, на автомобил който няма да е смеен ще си му правя хипер тунинга , пак Хонда де. Идеята с ринговете е добра, но имай предвид че вечер е много важно, за мен де, като включа задна да грее отзад за да виждам добре в тъмното. Фара за мъгла се преживява, обмислях временно да сложа мигаща такава с "вендузи", само за много гъста мъгла, но все още го обмислям. Цецо, мислил съм и вътрешните стопове (точно тия на вратата) да ги правя за мъгла, окабеляването си стои, даже и буксата си стои. Също съм мислил и тези най-вътрешните (светлоотразителите, те също са с рефлектор) да ги пробия и сложа малкия цокъл. Търся отново симетрията, но и да има ефект в гъста мъгла. При не много ниска мъгла, стоповете са достатъчни, проблемът е в гъстата мъгла с видимост 0. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #8 Отговорено 12 Февруари, 2017 Къде я снимаш тази кола в небесата всеки път? Аз съм симетричен по неволя. Когато сглобявах акорда, нямаше донори с ляв волан и взех десен вътрешен стоп от англичанка. Съответно там на нея й е фара за мъгла и съм червен и от двете страни. Мислех да слагам нещо такова за задната светлина и да вържа и десния стоп, заедно с левия за мъгла, но имам теглич и не се наканих да слагам допълнителна бяла светлина отдолу. До ден днешен, като давам назад свети червено... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 12 Февруари, 2017 Къде я снимаш тази кола в небесата всеки път? Аз съм симетричен по неволя. Когато сглобявах акорда, нямаше донори с ляв волан и взех десен вътрешен стоп от англичанка. Съответно там на нея й е фара за мъгла и съм червен и от двете страни. Мислех да слагам нещо такова за задната светлина и да вържа и десния стоп, заедно с левия за мъгла, но имам теглич и не се наканих да слагам допълнителна бяла светлина отдолу. До ден днешен, като давам назад свети червено... В Младост-4, на един многоетажен паркинг я снимам .. Иначе, подобно нещо мисля аз за фара за мъглата. При комбито е лесно да се сложи отвътре, понеже окабеляването минава точно под стъклото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 12 Февруари, 2017 Еее, недей слагай такъв стоп отвътре, ала Лада ... Виж под бронята става, особено с двата ауспуха по средата ще стои добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #11 Отговорено 13 Февруари, 2017 Добре изглежда, харесвам Искам само да те попитам, тази маска на предния капак от къде я взе и на каква цена?А и тези "повдигнатите неща" в горния и край (нямам идея как се казват), каква им е идеята? Само за дизайн? ...предполагам са захванати стабилно и не се "мандахерцат" при движение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #12 Отговорено 13 Февруари, 2017 Също съм мислил и тези най-вътрешните (светлоотразителите, те също са с рефлектор) да ги пробия и сложа малкия цокъл. Търся отново симетрията, но и да има ефект в гъста мъгла. При не много ниска мъгла, стоповете са достатъчни, проблемът е в гъстата мъгла с видимост 0. Проблема с най-малките червени гнезда (вътрешно към Н емблемата) е че са близки едно до друго и малки. При гъста мъгла това ще подвежда застигащите те, понеже човек преценява не само яркостта на светене, а и разстоянието между двете светлини. Така задният ще мисли че колата ти е по-далеч напред, отколкото е в действителност и е рисково. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 13 Февруари, 2017 Добре изглежда, харесвам Искам само да те попитам, тази маска на предния капак от къде я взе и на каква цена? А и тези "повдигнатите неща" в горния и край (нямам идея как се казват), каква им е идеята? Само за дизайн? ...предполагам са захванати стабилно и не се "мандахерцат" при движение? От САЩ, почти всичко от там си пазарувам. Скъпа е но за мен лично си струва, изработката е страхотна просто. Аз купувах маската за капака заедно с тези за огледатала и ми излезна всичко 430лв. с доставка и мито до моята врата. Мисля че само маската на капака бе около 205лв. с мито и доставка. Да тези неща, които стърчат е метал обвит в кожа и пази от камъчета, колкото е възможно разбира се. Еее, недей слагай такъв стоп отвътре, ала Лада ... Виж под бронята става, особено с двата ауспуха по средата ще стои добре. Еее, разбира се, без да обиждам руските машини, няма да я правя като Лада .. Също съм мислил и тези най-вътрешните (светлоотразителите, те също са с рефлектор) да ги пробия и сложа малкия цокъл. Търся отново симетрията, но и да има ефект в гъста мъгла. При не много ниска мъгла, стоповете са достатъчни, проблемът е в гъстата мъгла с видимост 0. Проблема с най-малките червени гнезда (вътрешно към Н емблемата) е че са близки едно до друго и малки. При гъста мъгла това ще подвежда застигащите те, понеже човек преценява не само яркостта на светене, а и разстоянието между двете светлини. Така задният ще мисли че колата ти е по-далеч напред, отколкото е в действителност и е рисково. Да, прав си, но не идва толкова по-навътре, може би проблема е че са с размер на габарит, което ги прави малки като обем светлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #14 Отговорено 13 Февруари, 2017 Я дай линк за маската и огледалата, ако има за купето му плескам веднага... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 13 Февруари, 2017 Ще пратя малко по-късно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове