Emicha 1846 #1 Публикувано 31 Януари, 2017 Няколко бързи въпроса, ако някой знае, или е наясно: 1. Преди фейса излизат със стария двигател 2.2 i-CTDI , после с 2.2 i-DTEC - ясни са разликите в конските сили и другите показатели, както и че самия двигател е леко различен. Турбината е друга и е вече отпред , DPF-а също, обаче самата карантия, дали е старата- валове, бутала, помпи, дюзи и другите окомплектоващи агрегати на самия двигател? 2. Знае ли се изпускателния колектор, дали е цялостна отливка или от тези, като при Акорд -7 ген., които създаваха проблеми /от ламарина и заварени фланци/ ? Питам, защото скоро карах таково и вътре в купето, доста намирисваше на газове. 3. Има ли разлика в 4х4-то преди 2010 и тези след 2011- фейса? 4. Датчиците за налягането в гумите, могат ли да се изключват софтуерно, както и сензора за дистанция / на някои коли пише че ги има/? 5. И за сега, последно- колко е просвета, че много противоречиви данни намирам от 16,5 до 18,5 см.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2 Отговорено 1 Февруари, 2017 Отскоро в семейството имаме префейс бензин, така че от 1 до 4 не мога да помогна. Но за т.5, относно за просвета, доколкото бях чел преди покупката, градацията при CR-V е следната:1-ген: 205мм2-ген 200мм (според брошурите на Бултрако преди фейслифта е 205 мм, а след него 200)3-ген 185мм4-ген 165ммТенденцията е ясна . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #3 Отговорено 1 Февруари, 2017 Явно вече е отстранен проблема със шайбата на климатика. По точка 2 -цялостна отливка е. Поне моят е такъв и никакви проблеми до сега И по точка 5 да добавя Явно са се усетили, че е нисичка и вече 2017 5-ген. е 185мм. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 1 Февруари, 2017 Дюзите и турбината са различни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #5 Отговорено 5 Февруари, 2017 Още два, три въпроса за този двигател 2,2 I-DTEC, (понеже съм на прага на закупуване на СРВ с този двигател, от близък познат): 1. Според Вас, на какво може да се дължи леко омазняване на ауспуха, (в края на тръбата от вън и в самата тръба) което при сръчкване от около 20-30 км. изсъхна? Колата не е карана близо 2/3 месеца , а е палена и работила само на място, за тестове . Не става въпрос за конденз и не е конденз ! Възможно ли е да е нещо свързано с ДПФ-а , нещо регенерация или подобно? 2.Макар и паркирана с лек наклон напред, маслото на щеката е един пръст над мах. - толкова ли влияе наклона за показанието при този двигател, имайки предвид, че щеката е отпред и е разположена доста ниско в картера? Или има евентуален проблем? 3. Маслото не е сменявано от последното обслужване, преди около 20 х.км. пробег, ( до скоро е била гаранционна и е обслужвана на тези км.- проверена е историята и всичко останало, а и човека го познавам) - та като вземем в предвид лекия наклон на самата кола и старото масло, когато я запаля и поработи малко на място, след издърпване на щеката за масло, от тръбичката се усеща леко духане и прави малки точици от масло по кората на двигателя. Възможно ли е, да е в следствие на горните две неща или има нещо друго? Проверих на други две коли, показващи с около 20 х. по-малко на километраж (иначе въпросната кола е на сигурни 150х.км.), но при тях струята от тръбичката беше по-силна, но не изкарваха пръски. Та какво мислите за това и възможно ли е на някой с този двигател, да провери, как стоят нещата при него и го сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #6 Отговорено 5 Февруари, 2017 (Редактирано) При мен нямаше такова омазняване. Винаги си беше сух, дори и почти нямаше сажди - с пръст, като бръкнеш, съсвсем леко се цапа.След като филтъра тотално се заби и го махнах, вече го имаше това омазняване.Също забелязвам, че и на много други коли го има това омазняване на края, от вън на ауспуха. Ако е забит филтъра, покачва нивото, но трябва и да изпише, че е запушен. А това, дали духа от щеката не съм го проверявал, но за в момента няма как да проверя. Може би е карана доста градско и за това да се образува това омазняване. А може и друга да е причината. Редактирано 6 Февруари, 2017 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #7 Отговорено 5 Февруари, 2017 Проверих на други две коли, показващи с около 20 х. по-малко на километраж (иначе въпросната кола е на сигурни 150х.км.) но при тях струята от тръбичката беше по-силна, но не изкарваха пръски.Нормално е, при това високо ниво на маслото, да се мъчи да го изхвърли от някъде. Източете излишъка и вижте дали ще пръска пак.Относно картерното налягане... Колкото по-малко, толкова по-добре. На моята i-CTDi с ръка не мога да усетя духаме от щеката. Има съвсем леко подухване, но го усещам, когато си забия носа много близо, до тръбичката. Не знам дали при DTEc-a не трябва духането да е по-осезаемо, но не вярвам. Ако при нормално ниво на маслото продължава да пръска от сондата, аз лично бих се отдръпнал от тази кола. При нормални обстоятелства, такъв мотор, на 150к си е почти нов. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #8 Отговорено 5 Февруари, 2017 То и при моето СРВ-2 , (със стария 2,2i-CTDI двигател ) е точно както при теб и за него са ми ясни нещата. Но при този по-нов двигател, сигурно има разлики, та затова съм пуснал темата и питам. Някои казват, че блока и главата при двата двигателя са едно към едно, но и това леко ме съмнява. .....След като филтъра тотално се заби и го махнах вече го имаше това омазняване.....Предполагам си го махнал и софтуерно - има ли драми след това, или всичко е нормално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #9 Отговорено 5 Февруари, 2017 То и при моето СРВ-2 , (със стария 2,2i-CTDI двигател ) е точно както при теб и за него са ми ясни нещата. Но при този по-нов двигател сигурно има разлики, та затова съм пуснал темата и питам. Някои казват, че блока и главата при двата двигателя са едно към едно, но и това леко ме съмнява. .....След като филтъра тотално се заби и го махнах вече го имаше това омазняване..... Предполагам си го махнал и софтуерно - има ли драми след това, или всичко е нормално?Да, да.Махнат е софтуерно и механично.Вече около половин година, никакви проблеми.Всичко си работи нормално.Освен, че падна разхода с около 0.5 - 1.0л. и сега, като че ли върви по-леко.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 5 Февруари, 2017 Това е добре, а ако я взема тази и се наложи да се премахва ДПФ-а , ще даваш координати на човека извършил премахването?! Искам да те питам и нещо свързано с вървенето, и ускорението при теб: Турбината е ясно, че е друга, а и че двигателя е 150 кс., но как усещаш набирането от 0 до 100 , при здраво настъпване на педала? Реално усеща ли се рязкото залепване към седалката или нещата се случват по-плавно? Също ми е интересно, усещането ти за ускорение от 110-115 км/ч , когато си на 6-та и рязко натиснеш педала на газта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #11 Отговорено 5 Февруари, 2017 (Редактирано) Как ще духа от щеката и ще пръска масло бре, хора......????? Това е абсурдно за мен Я дръпни щеката и накарай някой да я задържи на 3000об! Да видим, какво ще стане! Дори и да има 200-300 грама повече масло, не означава, че трябва да го изкара през щеката. Това е нова кола, с доказан произход, а не милионник. Не може да бута компресията в картера. Отвърти капачката на маслото, докато работи и само я остави върху отвора, без да я завиваш. Трябва леко да я подухва нагоре и да я държи малко, като във въздуха, но не и да я изхвърля. Как разбра, че ауспуха е мазен??? Като изсъхне там след няколко км, както казваш, мазнее ли пак? Трябва като си намокриш пръстите, след това да се отмива, сравнително лесно. Сега, като пиша и се сещам, че това са старовремешни способи за бърза проверка на двигателя, дали не е издухал. Ама тогава ставаше дума за много стари и строшени коли. Не вярвам, чак да е издухан, но в една друга тема бяха качили и един R20A, помлял всичко на 100-тина хиляди..... Така че, всичко е възможно. Да я видят в сервиз. Ама не на диагностика, а по класическия начин да си я видят. И турбината да проверят за шумове и луфтове, щом казваш, че ти мазнее ауспуха. Редактирано 6 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #12 Отговорено 5 Февруари, 2017 Картерни газове е нормално да има, но не прекалено.Виждал съм, на стар и много издухал мотор, щека за проверка на масло да излиза от тръбата. Предполагам, че при проверката на маслото, част от маслото по щеката е останало по стените на тръбичката, та може и за това да го издуха на пръски- в случая не беше много, но се появиха. Как разбрах, че ауспуха е мазен ли - еми отвън си мазнееше по края, а вътре го опипах с пръсти и си беше мазно, като олио и горе долу такъв бледо-жълтеникав цвят имаше. Даже пръста ми пожълтя и остана с жълтеникав отенък, и след избърсване със салфетка. Имаше и неприятна миризма, на някаква смесица между нещо, като тези препарати за измиване на двигатели , и нещо като тези, добавките за нафта. Сега се сещам ,че като зареждам от скъпата нафта на Лукойл, при сипването миризмата е подобна. След каране 25/30 км. отвън беше изсъхнал ,а отвътре нямаше и помен от мазнотията- беше почти сух. Затова питах за ДПФ-а , да не се получава нещо подобно, когато си прави профилактична регенерация? А за този двигател, за който пишеш , го бях качил аз и беше на познат - та със сигурност всичко е възможно. Естествено, ще я погледна по-обстойно тези дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #13 Отговорено 6 Февруари, 2017 За мен си дърпа доста здраво при настъпване на педала и не е, както казваш, плавно.Просто, като настъпиш и тръгва без никакво замисляне. А за ускорението от 110-115 км/ч няма как да ти кажа, защото е автоматик. Там е голям кеф, когато си караш с някаква постоянна скорост и като сръчкаш, сваля от пета на трета, и залепяш на седалката. Като каза за добавките, може да е и от тях. Аз също ги ползвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове