Jump to content
Executor

Може би термостат !

Recommended Posts

Колата е англичанка хечбек. 1.4 90 коня. Сега, в големите студове, нещо странно стана с парното. Много бавно загрява самата кола. Топло духва след 15 мин. каране ( не мога да преценя дали е от големия студ). После, от време на време пак духва студено, а в същото време стрелката за температурата отива доста над средата (нормално стои малко под средата, независимо зима или лято). По някое време, както карам и започва да духа МНОГО горещо, направо ще стопи решетките и стрелката на температурата се нормализира и вече мога да измина и 200 км. (както ми се наложи вчера) и всичко е ОК. Но спра ли да изстине и после пак тръгна, започват аномалиите - бавно духа топло, а в същото време стрелката е почти до горе, като стои на едно място духа ту топло, ту студено.

Преди 2 години просто загряваше адски много, смених термостата и всичко се оправи. Но сега е много странно. Дали пак е термостат ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си нивото на антифриза.Може и да си за майстор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата отваря големия кръг, връзката му с парното е косвена. Май имаш въздух в система. Или друго, по лошо... имаш запушване в малкия кръг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай известно време да я караш на студената страна. Ще загрее много по-бързо. И един термостат струва 20-30лв не се скъпи, а го смени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти е казал policeman виж си нивото на антифриза и огледай за течове,възможно е да губи от някъде охладителна течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 месец я взех от майстор смени и ремъци, ролки, реглаж на клапаните (минах 70 000 км) водна помпа (казах му да не я бара, понеже предпочитам да стои оригиналната но така бил решил). Всичко си беше ОК, до големите студове. Не е проблема да дам 30-40 лева за термостат. Сега ще отида до колата да проверя антифриза как е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега бях долу. Отварям - сухо. Събра литър и малко антифриз и сега е пушка. :) . Или майстора нещо не е долял колкото трябва или от някъде ми тече. Но ще го гледам това :) .

Благодаря за предположенията :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали не е долял или губи течност от някъде ? Сигурен ли си в майстора и в помпата, която е сложил?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това студено време не мога много да разбера. Ще гледам от къде е. Майсторът, уж мой човек, цял живот все хонди кара и поправя, макар че старата помпа е като от завода, ама айде от мен да мине.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не му пречи да е неграмотен и да не знае как да я обезвъздуши или да ти е пробила гарнитурата, и при зор тип магистрала да изхвърля по-малко, и накрая да си с празна система, но да не можеш да го хванеш, защото при градско каране няма проблем...

 

Засили я 20-30км извън градско, тип до Пловдив за по кафе със 120 ++, и като си изпиеш кафето виж как е разширителя, дали е изхвърлила. Само запомни къде си бил. Ако изхвърля- кофти. 350лв са ти само чарковете горе долу ... На мен, с обслужването ми легна 650лв. гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти като доля 1л антифриз, после обезвъздуши ли системата?

 

Ако няма течове, наистина може да ти е заминала гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе аз основно магистрала я карам тая кола. След като долях изминах 450 км, от които 200 магистрала. За сега всичко е ОК. В началото, когато видях, че е суха в разширителния съд, нямаше грам течност. От както съм долял 500 в радиатора, около 500 в разширителния (да стигне почти макс) са добре нещата. Преди месец, когато беше още топло, ми казаха че съм оставил петно на паркинга, ама не било мазно масло и можело да не е от мен. Тогава не обърнах внимание, но и в тоя студ не ми се занимава да търся теч. Маслото го следа редовно - не е станало повече, нито е пресечено. Според мен съм далеч от проблем с гарнитурата.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×