Executor 49 #1 Публикувано 12 Януари, 2017 Колата е англичанка хечбек. 1.4 90 коня. Сега, в големите студове, нещо странно стана с парното. Много бавно загрява самата кола. Топло духва след 15 мин. каране ( не мога да преценя дали е от големия студ). После, от време на време пак духва студено, а в същото време стрелката за температурата отива доста над средата (нормално стои малко под средата, независимо зима или лято). По някое време, както карам и започва да духа МНОГО горещо, направо ще стопи решетките и стрелката на температурата се нормализира и вече мога да измина и 200 км. (както ми се наложи вчера) и всичко е ОК. Но спра ли да изстине и после пак тръгна, започват аномалиите - бавно духа топло, а в същото време стрелката е почти до горе, като стои на едно място духа ту топло, ту студено. Преди 2 години просто загряваше адски много, смених термостата и всичко се оправи. Но сега е много странно. Дали пак е термостат ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1079 #2 Отговорено 12 Януари, 2017 Провери си нивото на антифриза.Може и да си за майстор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #3 Отговорено 12 Януари, 2017 Термостата отваря големия кръг, връзката му с парното е косвена. Май имаш въздух в система. Или друго, по лошо... имаш запушване в малкия кръг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #4 Отговорено 12 Януари, 2017 Пробвай известно време да я караш на студената страна. Ще загрее много по-бързо. И един термостат струва 20-30лв не се скъпи, а го смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #5 Отговорено 12 Януари, 2017 Както ти е казал policeman виж си нивото на антифриза и огледай за течове,възможно е да губи от някъде охладителна течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #6 Отговорено 12 Януари, 2017 Преди 1 месец я взех от майстор смени и ремъци, ролки, реглаж на клапаните (минах 70 000 км) водна помпа (казах му да не я бара, понеже предпочитам да стои оригиналната но така бил решил). Всичко си беше ОК, до големите студове. Не е проблема да дам 30-40 лева за термостат. Сега ще отида до колата да проверя антифриза как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #7 Отговорено 12 Януари, 2017 Сега бях долу. Отварям - сухо. Събра литър и малко антифриз и сега е пушка. . Или майстора нещо не е долял колкото трябва или от някъде ми тече. Но ще го гледам това . Благодаря за предположенията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #8 Отговорено 13 Януари, 2017 (Редактирано) Дали не е долял или губи течност от някъде ? Сигурен ли си в майстора и в помпата, която е сложил? Редактирано 13 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #9 Отговорено 13 Януари, 2017 (Редактирано) В това студено време не мога много да разбера. Ще гледам от къде е. Майсторът, уж мой човек, цял живот все хонди кара и поправя, макар че старата помпа е като от завода, ама айде от мен да мине. Редактирано 13 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 13 Януари, 2017 Това не му пречи да е неграмотен и да не знае как да я обезвъздуши или да ти е пробила гарнитурата, и при зор тип магистрала да изхвърля по-малко, и накрая да си с празна система, но да не можеш да го хванеш, защото при градско каране няма проблем... Засили я 20-30км извън градско, тип до Пловдив за по кафе със 120 ++, и като си изпиеш кафето виж как е разширителя, дали е изхвърлила. Само запомни къде си бил. Ако изхвърля- кофти. 350лв са ти само чарковете горе долу ... На мен, с обслужването ми легна 650лв. гарнитурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #11 Отговорено 17 Януари, 2017 (Редактирано) А бе аз основно магистрала я карам тая кола. След като долях изминах 450 км, от които 200 магистрала. За сега всичко е ОК. В началото, когато видях, че е суха в разширителния съд, нямаше грам течност. От както съм долял 500 в радиатора, около 500 в разширителния (да стигне почти макс) са добре нещата. Преди месец, когато беше още топло, ми казаха че съм оставил петно на паркинга, ама не било мазно масло и можело да не е от мен. Тогава не обърнах внимание, но и в тоя студ не ми се занимава да търся теч. Маслото го следа редовно - не е станало повече, нито е пресечено. Според мен съм далеч от проблем с гарнитурата. Редактирано 17 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове