Jump to content
h5rov

Jazz vs Civic 7th

Recommended Posts

Здравейте,

 

Оглеждам се да подменя "женския" автомобил в семейството. За последните 3г., през които кара сегашната кола е направила 15к.

Търся малка бензинова кола под 101кс по разбираеми причини.

Чисто визуално Civic-а ми допада повече. 1.4 двигател 90кс. с 2/3 врати, че другия й идвал голям...

Jazz-а ми е малко като кутийка, макар там като, че ли има повече избор. Там за двигател не съм се насочил, но четох, че били с 8 свещи и 8 бобини..

 

Искам да споделите просто мнение и насоки. Да съм по-запознат с вариантите и какво естествено препоръчвате. Бюджета е до към 6к.

 

Поздрави и весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.

Аз бях пред същата дилема за колата на жената, но миналата година.

Взех сивик 7, просто защото е по-висок клас автомобил за същите пари.

Джаза преди 2009та по моите разбирания е леко грозен, особено интериора. Не че сивика е някакъв невероятен красавец, но аз взех фейслифтов спорт версия.

Сивик си личи, че е клас нагоре, още като отваряш вратата на джаза ти става ясно, че е автомобил замислен да се продава евтино.

Отделно 7-ма сивик е оборудван с Д серия безпроблемни мотори няма ги 8-те свещи на джаза.

2009та джаз вече е много симпатичен, и отвън и отвътре, но парите са му дори повече от сивик 8мо поколение, което за мен отново е безумна пазарна логика.

Разходът на двата автомобила, в градски условия е много близък.

 

Това което супер много ме дразни в сивик е, че вози много много твърдо, което незная как е при джаза... сигурно е по-добре.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Един човек ми каза", че Jazz била (уж) Honda-та най-рядко влизаща в сервиз. И че имала "магически" голямо за размерите си пространство.

А, че е грозна, грозна е, ама то напоследък ... :)

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джаза е страхотен автомобил. Над 11г. само консумативи. Голям багажник с падащи седалки. Супер разход за СВТ кутия, 1.4 иДСИ. Това е градски автомобил, сивика не може да се сравнява с Джаз в градски условия, разход и паркиране, обем при пазаруване. На късите скорости в задръстване и на къси разстояния се стрелка и спира супер бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако избора е между Джазз и триврат Сивки - вземи Джазза, ако е между Джазз и петврат Сивик - Сивика. Бях преди 2 години пред този избор и избрах Джазза, защото Сивик ми е по-грозноват (петвратия) и съжалявам в момента, че не беше Сивика. Не че Джаззката е лоша кола, напротив. Просто компромиса във вървежа не си заслужава, разбира се в сравнение с 1.6 двигателя. Разликата от 200лв на година за данък бих я преглътнал с оглед на това, че ще се кара кола, която има ряз и търпи натоварване. Проблема на Джазза с радиото много ми бърка в здравето и след 2 ремонта ( от мен ), ще се надявам 3тия от специалист да е положителен. Но това съм си аз, а и жената. Бих купил втора кола, която като се качи на магистралата няма да й е зор да е натоварена с пуснат климатик, отколкото по-евтин данък за сметка на останалото 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с тези аргументи, но за семейната кола с която пътуваме. За втората искам да мина по-тънко. Ползва се 90% градско и не ми трябва мощност. Искам климатик, хидравлика и такива обикновени неща... ааа, за жената е важно да изглежда добре :-).

 

Има ли разлика в окачването между варианта спорт и фейслифта на Сивик?

А автоматика при Джазката как е? На малък двигател 83кс как се държи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-степенното СВТ е супер за градско. Има режим за къси и дълги. Не виждам къде е проблема, че е с 8 свещи, след като за 112К са сменени 1 път! Няма филтър кутията, само масло се сменя, което е специално за СВТ кутии, но не и по-скъпо от останалата гама масла на Хонда. Аз съм вманиачен на тема поддръжка и го сменях на 30К, вместо на препоръчаните мисля 80-90К, сега я кара брат ми. Там, където паркира Джаза, Сивика не може. За граска кола е супер пъргава. Климатроника си работи екстра с 2 възрастни и 2 деца. Естествено, че ако качиш 4 по 90кг. и пуснеш климатроника ще клекне, въпреки това колата носи на товар, карал съм 8 торби цимент по 25кг без да клекне.

Разход лято около 6л., зима около 7л. Ако я ръчкаш газ-спирачка с високи скорости и обороти отива на 8л. Извънградско, около 5л. със скорост около 100-110. Имаш ръчно управление от волана на скоростите, с пера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 7 също е много широк за размерите си(особено ако няма централна кознола), дори да не кажа, че е по-удобна от Акорд 6 за пътуващите отзад (пак същото условие за конзолата). Сравнението е такова, тъй като двата модела седят пред входа.

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Труден избор, ако беше казал 4 врати-сивик, ама пък джаза е бая по-икономичен; ако не те интересува разход, по-добре сивика; той не че е ламя, но пак гори повече от джаза с кило- две в града, комфорта при него също е повече и возията е по-добра, и управлението е много по-адекватно от на джаза. Според мен джаза е доста незаслужено прехвалена кола, на времето и аз бях почнал да търся такъв за жена ми, но след доста проучвания и тестове на джазове не ме спечели с абсолютно нищо и съответно бе заменен от друга марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и съответно бе заменен от друга марка.

Коя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно Яриса от подписа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яриса да, няма да пиша за него много че последния път като го похвалих ме упрекнаха в измяна и предателство към марката, колко съм бил хвалел джаза преди това ама като съм взел ярис съм взел да хваля него, еми за да заменя така симпатичния ми джаз с грозен ярис значи е имало достатъчно основателни причини и разочарования от джаза. Джаза го хвалих докато не му бръкнах под кожата и разбрах що за животно е. Яриса не е по добра кола, нито като визия нито вътре като интериор, да не говорим за версу дето мяса на аквариум, обаче вози по добре,  доста по стабилен е въпреки че е висок, управлява се по добре щото е с хидравлика а не с ел волан, естествено гори повече, но няма такива 15 свещи 20 бубини, реглажи на клапани, проблеми със скорости, с главини, с егр, и кво ли още не, а и най вече цената, доста по евтин от джаза. Но джаза е далеч по модерен и симпатичен и тесен :) Яриса от тези години се оказа може би наи простата и безпроблемна малка кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...