Neophyte 2 #1 Публикувано 9 Декември, 2016 Здравейте Лампата ми светеше, когато купих колата и онзи ден разбрах, че е грешка 41 - изгорял подгрев на сондата. Хубаво, дори в багажника имам някаква търкаляща се сонда, която на подгрева ми дава 4,2 ома съпротивление, но изобщо не виждам къде ми е сегашната ламбда сонда колата е с газов инжекцион ако това има значение. Не знам в мен ли е проблема, сляп ли съм или газовата инсталация бърка нещо работата, защото дори буксата на сондата не намирам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 9 Декември, 2016 Виж отдолу на двойката изпускателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #3 Отговорено 9 Декември, 2016 (Редактирано) Абе не знам как е при F18/1.8/ , ама виж как е колектора при F20/2.0/ и тая пущина се вижда от космоса ... нека някой колега с 1.8 мотор да каже как му изглежда колектора ! ....туй със синию шнур/кабел/ е сондата ! Редактирано 9 Декември, 2016 от ROCKONOFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #4 Отговорено 9 Декември, 2016 Неговата е отдолу, защото е с 1 сонда. F20B6 е с 2 ; тая със синия кабел и след кривката към катализатора 2-рата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #5 Отговорено 9 Декември, 2016 Ясно , начи мойте снимки не помагат в случая .. но поне чиляка ше знае къде да търси ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #6 Отговорено 9 Декември, 2016 Ясно , начи мойте снимки не помагат в случая .. но поне чиляка ше знае къде да търси ! По скоро ще знае къде да не търси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #7 Отговорено 10 Декември, 2016 Благодаря, днес ще лягам под нея тогава и ще ви кажа резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #8 Отговорено 10 Декември, 2016 Тва е няква мистерия, гледах колекторите чак до средното гърне и не виждам нищо. Свалих и капака на колекторите, да не би пък да са я скрили там ама тц. Някой има ли такъв двигател и да знае къде е тая гадина? Помощ https://www.dropbox.com/s/ju53g0ln3i6z4mm/IMG_20161210_103309178.jpg?dl=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #9 Отговорено 10 Декември, 2016 (Редактирано) Ами ако говорим за F18B2 Accord 6gen даже дават да има 2 сонди, а аз мислех ,че е една и съм те поддвел. Намират се непосредствено в началото и края на катализатора. Обаче тия сонди ги дават про тоя tree way катализатора Редактирано 10 Декември, 2016 от SpliFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #10 Отговорено 10 Декември, 2016 катализатора ми изглежда точно така, като на картинката (ако мога така да ги сравня де), значи пак ще се навирам после под колата. Мерси за реакцията, после ще кажа разултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #11 Отговорено 10 Декември, 2016 На F18B2 сондата е само една. Ако си със автоматична скоростна кутия, тогава има и втора сонда. То си го пише и на скицата която е постнал колегата в пост № 9, в скобите (With TWC model: A/T). Трябва да си със една сонда и тя е точно пред катализатора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #12 Отговорено 10 Декември, 2016 Да, намерих я най-накрая! На сегашната сонда подгрева го няма никакъв с уред. Пробвах тази която ми беше в багажника, но пак ми дава грешката. Нейното съпротивление на подгрева е 4,2 ома. Чудя се, нали еку иска да му е между 10 и 40, сондата очевидно работи, ако добавя едно съпротивление от 10 ома, за да влезна в границите и да излъжа компютъра, дали ще си работи подгрева нормално според вас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #13 Отговорено 10 Декември, 2016 Уф, оказа се, че и на идващата буква не засичан 12 волта за подгрева, като дам на контакт. Тия кабели къде отиват за да видя предпазители и да сме я кабелите евентуално ако трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #14 Отговорено 10 Декември, 2016 Не просто 12 волта, а никакви волктова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #15 Отговорено 10 Декември, 2016 Ами в буксата на ЕКУ-то(компютъра) отива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #16 Отговорено 10 Декември, 2016 ЕКУ е в централната конзола до колкото знам, но не трябва ли да минава през някой предпазител преди това,нагревател е все пак, логично ми се струва? Търсих отпред в коша, при пасажера и при шофьора блоковете с предпазители но не видях никъде бушон, който да ми напомни за подгрева на сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CombiMan 29 #17 Отговорено 2 Октомври, 2017 Същия въпрос за сивик 6-та, англичанка. И на мен ми дава около 4,2 ома като меря с мултицета. Става дума за неоригинална сонда Бош, купена нова от магазина. Има ли къде да търся бушона за подгрев на сондата? А съпротивлението погрешно ли е? Колко трябва да е? Прецаках ли се, като я купих тая сонда? Все пак за моята кола ми я дадоха, че ставала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове