Jump to content
Neophyte

Къде ми е пустата ламбда сонда

Recommended Posts

Здравейте :) Лампата ми светеше, когато купих колата и онзи ден разбрах, че е грешка 41 - изгорял подгрев на сондата. Хубаво, дори в багажника имам някаква търкаляща се сонда, която на подгрева ми дава 4,2 ома съпротивление, но изобщо не виждам къде ми е сегашната ламбда сонда :| колата е с газов инжекцион ако това има значение. Не знам в мен ли е проблема, сляп ли съм или газовата инсталация бърка нещо работата, защото дори буксата на сондата не намирам!

post-6333-0-39940200-1481295646_thumb.jpg

post-6333-0-48670900-1481295655_thumb.jpg

post-6333-0-09802500-1481295664_thumb.jpg

post-6333-0-47934600-1481295673_thumb.jpg

post-6333-0-60034900-1481295683_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж отдолу на двойката изпускателния колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам как е при F18/1.8/ , ама виж как е колектора при F20/2.0/ и тая пущина се вижда от космоса ... 

 

IMG_20160606_182523.jpg

IMG_20160606_182704.jpg

IMG_20160606_183001.jpg

 

нека някой колега с 1.8 мотор да каже как му изглежда колектора !

 

....туй със синию шнур/кабел/ е сондата ! 

Редактирано от ROCKONOFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата е отдолу, защото е с 1 сонда. F20B6 е с 2 ; тая със синия кабел и след кривката към катализатора 2-рата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно , начи мойте снимки не помагат в случая .. но поне чиляка ше знае къде да търси ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно , начи мойте снимки не помагат в случая .. но поне чиляка ше знае къде да търси ! 

По скоро ще знае къде да не търси. :thumbs: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, днес ще лягам под нея тогава и ще ви кажа резултата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е няква мистерия, гледах колекторите чак до средното гърне и не виждам нищо. Свалих и капака на колекторите, да не би пък да са я скрили там ама тц. Някой има ли такъв двигател и да знае къде е тая гадина? Помощ :(

 

https://www.dropbox.com/s/ju53g0ln3i6z4mm/IMG_20161210_103309178.jpg?dl=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако говорим за F18B2  Accord 6gen даже дават да има 2 сонди, а аз мислех ,че е една и съм те поддвел. Намират се непосредствено в началото и края на катализатора.

 

post-31240-0-90446600-1481363078_thumb.jpg

 

Обаче тия сонди ги дават про тоя tree way катализатора

Редактирано от SpliFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

катализатора ми изглежда точно така, като на картинката (ако мога така да ги сравня де), значи пак ще се навирам после под колата. Мерси за реакцията, после ще кажа разултата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На F18B2 сондата е само една. Ако си със автоматична скоростна кутия, тогава има и втора сонда. То си го пише и на скицата която е постнал колегата в пост № 9, в скобите (With TWC model: A/T). Трябва да си със една сонда и тя е точно пред катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, намерих я най-накрая! На сегашната сонда подгрева го няма никакъв с уред. Пробвах тази която ми беше в багажника, но пак ми дава грешката. Нейното съпротивление на подгрева е 4,2 ома. Чудя се, нали еку иска да му е между 10 и 40, сондата очевидно работи, ако добавя едно съпротивление от 10 ома, за да влезна в границите и да излъжа компютъра, дали ще си работи подгрева нормално според вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, оказа се, че и на идващата буква не засичан 12 волта за подгрева, като дам на контакт. Тия кабели къде отиват за да видя предпазители и да сме я кабелите евентуално ако трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в буксата на ЕКУ-то(компютъра) отива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕКУ е в централната конзола до колкото знам, но не трябва ли да минава през някой предпазител преди това,нагревател е все пак, логично ми се струва? Търсих отпред в коша, при пасажера и при шофьора блоковете с предпазители но не видях никъде бушон, който да ми напомни за подгрева на сондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия въпрос за сивик 6-та, англичанка. И на мен ми дава около 4,2 ома като меря с мултицета. Става дума за неоригинална сонда Бош, купена нова от магазина. Има ли къде да търся бушона за подгрев на сондата? А съпротивлението погрешно ли е? Колко трябва да е? Прецаках ли се, като я купих тая сонда? Все пак за моята кола ми я дадоха, че ставала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×