Infamous 0 #1 Публикувано 3 Ноември, 2016 Добър ден колеги понеже не съм много навътре все още с нещата искам да попитам едно въпросче. На двигател D14a4 на Civic 1.4 iS 96-та година ако сложа всмукателен колектор от D16Z6 айр интейк и генерация ще има ли разлика и ако има каква ще бъде тя в положителна или отрицателна посока ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #2 Отговорено 3 Ноември, 2016 (Редактирано) Ето малко напътствия: http://www.dodo-upgrades.nl/ Един съвет-не прекалявай с диаметъра на генерацията, защото ще загубиш въртящия момент в ниските обороти. Иначе дори само със смяна на изпускателния колектор колектор двигателят осезателно де отпушва във високит е обороти. Редактирано 3 Ноември, 2016 от sl3000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #3 Отговорено 3 Ноември, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102124 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Infamous 0 #4 Отговорено 8 Ноември, 2016 И още 1 въпрос ако може на стоков D14a4 като моя на колко оборота трябва да удря прекъсвач по принцип ,че имам някакви съмнения ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #5 Отговорено 9 Ноември, 2016 7200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Infamous 0 #6 Отговорено 21 Януари, 2017 Колеги, с всмукател D16Z6 айр интейк и цяла генерация на ф50 вътрешно, с 1 резонатор, и крайно гърне, спортно, и 10 градуса предварение от делкото, какво време трябва да дава колата от 0-100 горе долу? Колата е 1.4 i S, 90 коня, D14A4 мотор, 6-та генерация, Хонда Сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #7 Отговорено 22 Януари, 2017 Има доста теми за D14! Този двигател не заслужава внимание, обърни се към B16A2,B18C или K20A! A за всички преработки е най-добре да вземеш заводски заменим в твоето купе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 22 Януари, 2017 Колегата иска да си позасили колата, а не да се състезава все пак. И 2 коня да вдигне, все файда, поне разхода ще падне, евентуално... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #9 Отговорено 22 Януари, 2017 Аз също отговарям на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Infamous 0 #10 Отговорено 26 Януари, 2017 Някой колега може ли да ми каже каква е разликата между 1.4 i 75 коня D14A3 и 1.4 i S 90 коня D14A4, защото не съм много наясно ? И защото 1.4 i има малко по-голяма степен на сгъстяване от 1.4 i S? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #11 Отговорено 26 Януари, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98817&hl=%2Bd14a3+%2Bd14a4&do=findComment&comment=1057440165 За това има много инфо! НО, всичките ти пари ще качат максимум 20к.с.на колелата или около 25 на мотора! И да знаеш 1к.с. струва над 100лв! Проверено многократно.Да не се окаже, че плащаш повече! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #12 Отговорено 26 Януари, 2017 Общо взето всеки лев тук за "тунинг" на този мотор е хвърлен в коша.Според мен, най-доброто "засилване" е по нанадолнището към пазара.Ще хвърлиш маса кинти за нищо и след това ще я продадеш за без пари.Това показва практиката.Твърдението на колегата ,за 100лв.+ на к.с. е на 100% вярно.Но, да не забравяме,че мерак с пари се гаси! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Infamous 0 #13 Отговорено 20 Февруари, 2017 Колеги, добра идея ли е да сложа изпускателен колектор 4-2-1 от D16Z6 ? И на какви парички мога да го намеря ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #14 Отговорено 22 Февруари, 2017 Трудно се намират здрави, иначе наскоро взимах и аз от D16Z6, и бяха към 80-100лв. като моя "уж" беше здрав, но открих 3 пукнатини, та после и тях оправях, така че си е играчка.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове