Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, 

Карам Civic англичанка 97 година 1,4 75 коня. Хечбек 6 серия.

Модель:CIVIC

Модельный год:1997

Двери:5

Код двигателя:D14A7

Трансмиссия:5MT

Модификация:1.4I 75PS

 

Лявото каре пука при обратен и при по остър ляв завой. Реших да го сменя. Обаче не знам кое каре да взема. Излизат ми няколко варианта ЦЪК . Или освен, когато го сваля да видя кое е точно. От тук идва другия ми въпрос. Дали дас е хвана само да го сменям или да отида направо при майстор.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външни Зъби От Страната На Колелото - 26,Вътрешни Зъби От Страната На Колелото - 28,Диаметър На Уплътнителен Пръстен [Mm] - 55,Брой На Зъбите На Abs-Пръстен - 50,Външен Диаметър [Mm] - 91.

 

За майстора...., зависи?!?

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре свали карето и му преброй зъбите, вътр.и външни. Свалянето не е сложно, можеш да опиташ, но ти трябва още един човек с тръбен ключ, за да ти задържи полуоската да не се извади от вътр.каре като удряш външното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външни Зъби От Страната На Колелото - 26,Вътрешни Зъби От Страната На Колелото - 28,Диаметър На Уплътнителен Пръстен [Mm] - 55,Брой На Зъбите На Abs-Пръстен - 50,Външен Диаметър [Mm] - 91.

 

За майстора...., зависи?!?

И аз мисля че е това ама от къде да съм сигурен. Явно ще трябва да се свали и да се види. Гледах клипове как с сваля но в 90% от случаите вадят цялата полуоска, нещо което не ми се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще подновя темата, понеже карето вече наистина е за смяна. Пука и при ляв и при десен завой :) . Ако извадя цялата полуоска ще текне ли масло от скоростната кутия ? В смисъл какъв е недостатъка от ваденето на цялата полуоска ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма недостатък, така най-лесно се сменя всичко.

Преди да вадиш полуоската трябва да източиш маслото от трансмисията. Ако колата е вдигната на подемник, т.е. е водоравно, може и да не точиш маслото.

Ако точиш маслото отвий преди това VSS да изтече по-бързо маслото и после от там го налей обратно. Даже е хубаво да смениш маслото, ако не е сменяно последните 50 000 км.

 

За да извадиш полуоската се развиват три гайки - на главината, на долния или горния шарнир (където е по-удобно) и на вилката при долния носач (ако отпред е double wishbone, не ги знам англичанките.

След товa с голяма отверка мушкаш м/у полуоската и трансмисията и плавно избутваш навън.

После новата полуоска влиза с леко почукване.

 

Гайката на главината се завива на 182 Nm (134 lb-ft) усилие с динамометричен ключ. Някой трябва да натисне спирачката, докато я завиваш. Гайката на вилицата при долния носач и на шарнирите се завиват след като амортисьорът е под напрежение, т.е. сгъва се малко с крик и тогава се затяга гайките на носача и шарнира. Завивам на макс. не знам колко Nm е усилието.

 

Работа за около 30 мин. до час, ако имаш въздушен гайковрът. 

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.

Само да попитам - след като е наклоненена на другата страна как ще изтече маслото. Маслото е сменяно преди 20 000 км. Купих го оригинално от Бултрако 27лв.  литъра. Иначе на англичанките, гайката на главината има белязка колко а се завие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз върших това преди месец,.но направо смених цялата полуоска,начина е същия.масло не изтича .само внимавай ,ако сваляш цялата полуоска при връщането на полуоската да влезе цялата в кутията.защото аз не я сложиш докрай и на първия завой излезе.добре че карах леко и бях наблизо.просто корпуса на карето трябва да долепи да корпуса на кутията.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благорадя ви за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията е полезна и за мен, но моля да ми отговорите - 

Може ли това само с крик и евентуално подпори (От Лидъл) да стане ремонта? Нужно ли е нещо повече от що-годе читаво гедоре, комплект ключове?

Приблизително колко струва новото каре, или цялата полуоска, както казвате, че е по-добре да се смени?
Вие какви части избрахте? Оригинални или някакви други, по-евтини?

При мен карето си пука при завой от как я взех Хондата, а това беше отдавна, и не обръщах внимание, а и сега взе да пука повече, и при всякакъв малко по-остър завой - както ляв, така и десен. А и маншонът видимо се е скъсал.

 

И още един въпрос - къде слагате да легне колата на подпорите, така че да е най-сигурно и безопасно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях така .купих я и след първия по остар завой пукна малко.така карах 15 000 км и го смених.с крик става,с подпори още сигурно.ново каре  между 40 -60.с читаво гедоре става.кофти се вади шарнирния болт ако нямаш инструмент за шарнири,ако не с чук по голям.аз сменявах цялата полуоска ,втора употреба.ако вадиш само карето ,трябва някой да държи полуоската, да не излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти ще е развиването и на централната гайка,иска си рамо и по здраво гедоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, AMD написа:

Кофти ще е развиването и на централната гайка,иска си рамо и по здраво гедоре.

Въпросът по-скоро е с контрата. Спирачката достатъчна ли ще е?

Отвъртането на гайката на шайбата на коляновия вал за ангренажния ремък беше много проблемна без специален инструмент за да държи контра.

Тук ако контрата е ок, все ще има начин да се развие тази гайка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично аз я развивам на пусната кола ,легнала на гумата и с голямо гедоре ,ако трябва и с тръба

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 6 часа, movx2000 написа:

 

Въпросът по-скоро е с контрата. Спирачката достатъчна ли ще е?

 

 

Достатъчна е. Най-лесно е с удърен гайковерт. Ако нямаш, както е казал колегата горе - не махай гумата, а както е с гумата на земяата и някой да държи спирачката натисната. За да не ти поема гумата от усилието я напомпи на макс., то на нея си пише колко е макс. налпягането. Взимаш здрав камък от Гедоре и дълга втръба и трябва да се развърти без много псуване.

 

Ей този инструмент ти трябва (кликни на снимката) + камък от Гедоре + тръба за по-дълго рамо:

capri-tools-ratchets-cp40119-64_1000.jpg

 

Ако може го вземи под наем (ако не можеш от приятел) или най-добре вземи под наем гайковерт. После ти трябва динамоментричен ключ, за да я затегнеш обратно. Ако я затегнеш повече или по-малко може лагера на главината да ти замине по-бързо след това, ако е по-малко може и колелото да ти падне в движение. :D

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×