Executor 49 #1 Публикувано 1 Ноември, 2016 Здравейте, Карам Civic англичанка 97 година 1,4 75 коня. Хечбек 6 серия. Модель:CIVIC Модельный год:1997 Двери:5 Код двигателя:D14A7 Трансмиссия:5MT Модификация:1.4I 75PS Лявото каре пука при обратен и при по остър ляв завой. Реших да го сменя. Обаче не знам кое каре да взема. Излизат ми няколко варианта ЦЪК . Или освен, когато го сваля да видя кое е точно. От тук идва другия ми въпрос. Дали дас е хвана само да го сменям или да отида направо при майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 1 Ноември, 2016 (Редактирано) Външни Зъби От Страната На Колелото - 26,Вътрешни Зъби От Страната На Колелото - 28,Диаметър На Уплътнителен Пръстен [Mm] - 55,Брой На Зъбите На Abs-Пръстен - 50,Външен Диаметър [Mm] - 91. За майстора...., зависи?!? Редактирано 1 Ноември, 2016 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 1 Ноември, 2016 Най-добре свали карето и му преброй зъбите, вътр.и външни. Свалянето не е сложно, можеш да опиташ, но ти трябва още един човек с тръбен ключ, за да ти задържи полуоската да не се извади от вътр.каре като удряш външното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #4 Отговорено 1 Ноември, 2016 Външни Зъби От Страната На Колелото - 26,Вътрешни Зъби От Страната На Колелото - 28,Диаметър На Уплътнителен Пръстен [Mm] - 55,Брой На Зъбите На Abs-Пръстен - 50,Външен Диаметър [Mm] - 91. За майстора...., зависи?!? И аз мисля че е това ама от къде да съм сигурен. Явно ще трябва да се свали и да се види. Гледах клипове как с сваля но в 90% от случаите вадят цялата полуоска, нещо което не ми се прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #5 Отговорено 20 Април, 2018 Ще подновя темата, понеже карето вече наистина е за смяна. Пука и при ляв и при десен завой . Ако извадя цялата полуоска ще текне ли масло от скоростната кутия ? В смисъл какъв е недостатъка от ваденето на цялата полуоска ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #6 Отговорено 20 Април, 2018 Благодаря за бързия отговор. Само да попитам - след като е наклоненена на другата страна как ще изтече маслото. Маслото е сменяно преди 20 000 км. Купих го оригинално от Бултрако 27лв. литъра. Иначе на англичанките, гайката на главината има белязка колко а се завие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #7 Отговорено 20 Април, 2018 Колега аз върших това преди месец,.но направо смених цялата полуоска,начина е същия.масло не изтича .само внимавай ,ако сваляш цялата полуоска при връщането на полуоската да влезе цялата в кутията.защото аз не я сложиш докрай и на първия завой излезе.добре че карах леко и бях наблизо.просто корпуса на карето трябва да долепи да корпуса на кутията. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #8 Отговорено 23 Април, 2018 Благорадя ви за информацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #9 Отговорено 1 Май, 2018 Информацията е полезна и за мен, но моля да ми отговорите - Може ли това само с крик и евентуално подпори (От Лидъл) да стане ремонта? Нужно ли е нещо повече от що-годе читаво гедоре, комплект ключове? Приблизително колко струва новото каре, или цялата полуоска, както казвате, че е по-добре да се смени? Вие какви части избрахте? Оригинални или някакви други, по-евтини? При мен карето си пука при завой от как я взех Хондата, а това беше отдавна, и не обръщах внимание, а и сега взе да пука повече, и при всякакъв малко по-остър завой - както ляв, така и десен. А и маншонът видимо се е скъсал. И още един въпрос - къде слагате да легне колата на подпорите, така че да е най-сигурно и безопасно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #10 Отговорено 1 Май, 2018 И аз бях така .купих я и след първия по остар завой пукна малко.така карах 15 000 км и го смених.с крик става,с подпори още сигурно.ново каре между 40 -60.с читаво гедоре става.кофти се вади шарнирния болт ако нямаш инструмент за шарнири,ако не с чук по голям.аз сменявах цялата полуоска ,втора употреба.ако вадиш само карето ,трябва някой да държи полуоската, да не излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 2 Май, 2018 Кофти ще е развиването и на централната гайка,иска си рамо и по здраво гедоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #12 Отговорено 2 Май, 2018 Преди 4 часа, AMD написа: Кофти ще е развиването и на централната гайка,иска си рамо и по здраво гедоре. Въпросът по-скоро е с контрата. Спирачката достатъчна ли ще е? Отвъртането на гайката на шайбата на коляновия вал за ангренажния ремък беше много проблемна без специален инструмент за да държи контра. Тук ако контрата е ок, все ще има начин да се развие тази гайка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 2 Май, 2018 лично аз я развивам на пусната кола ,легнала на гумата и с голямо гедоре ,ако трябва и с тръба 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове