Jump to content
backstage

Спешен въпрос за Honda Stream фейслифт?

Recommended Posts

Здравейте, колеги, Изпада ми една Honda Stream фейслифт в Германия. Днес я гледах. Външно е добре, няма тежки удари, няма ръжда. Вътре е като нова, на 200 000км със сервизна история. Къде е проблема - мотора е издухан. Още при оглед на документите се усъмних, защото са наляли 10W40, мотора е 2.0 с код K20A1. След като я запалих погледнах на щеката на маслото - духа стабилно, не лекичко, духа си, после като позагря намаля духането малко. Накрая я изпробвах и я нагазих стабилно, не знам дали върви или не, защото я сравнявам с 1.6 и 1.8. Върви повече от тях, но не съм убеден дали е достатъчно за тоя мотор. Важното е, че след 500м светна чек енджина (при първоначалното палене не светеше). Придърпа леко колата, но продължи да си върви. Прибрах я на борсата, загасих и пак запалих - чек енджина продължи да си свети постоянно.

 

Питането ми е заслужава ли са да се прави колата или да се смени мотора направо. Понеже като цяло е много хубава и фейсова почти не изпада, Дават за 3000 евро. + докарване до БГ + ремонт, излиза ли сметката?

Също така ме интересува каква е най-вероятната причина да свети чека?

 

Ето я красавицата: http://backstage.snimka.bg/automobiles/stream.930639.37536479

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да свети от много неща! Аз рискувах с Акорда ми със същия мотор и същото светване на чека след няколко стотин метра и се оказа детонационен датчик /knock sensor/. Смених си го за 40лв. с втора употреба, а при пазарлъка смъкнах 700лв. Не знам как да те посъветвам. Иначе Стрий фейслифт с К20 е много готин автомобил!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е че си струва колата ако те кефи е така, но знае ли човек. Това с 10в40 не е добре. Преди това с какво е карана ? Прочети й грешката, ако имаш с какво. Ако нямаш главата в торбата и те така. Иначе па да е издухан- колко да е издухан... Мотор се прави- имаме и майстори и магазинери за части. Въпроса е дали искаш. Основен ремонт излиза на 300лв работа средно и частите отделно. Сложи и обслужване и... абе 2 бона трябва да ги имаш, ега останат :D 

Aз бих я взел. Гледам чек-а, сменявам маслото и карам. Тя ще си каже, но кеша си е твой. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е издухан, защото, като загря, намаля доста духането. Иначе върви, има мощност. Не видах да пуши. Антифриза е чист. Четох, за чека, че може да е от неподходящото масло. Предишното е било 5W40. Мисля да ходя да видя някоя друга, може и преди фейса, но да сравня работа на мотора, тяга, дали духа. Може пък и да си заслужава. Чакам още мнения :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с духането от щеката не е критерий дали е издухан двигателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно. Запали я студена и леко ритни педала на газта, така до към 3 и малко. Изсинее ли- кофти. Ама не се увличай де. Като е топла форсирай, като не и даваш да пада под 4 и гледай ауспуха. 
Това със щеката е като с белия пушек сутрин- някакъв мит . А от неподходящо масло няма как да ти свети чек-а. Има нещо- датчик, сонда, егр ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега backstage вероятно си чел тази тема за възможна причина светещия чек, свързана донякъде с маслото. Според мен без да се прочете грешката предварително рискът не е оправдан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отида първо да видя някоя друга как се държи, за да мога да сравня. Иначе грешката, няма как да я прочета тук на място . А какви са най-лошите възможни причини за чека?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно такова и нещо от сорта на Torque на телефон/таблет няма ли да свърши работа за грешките? Не казвам точно това, което съм посочил, но подобно. Не са много скъпи, аз поръчах едно подобно, но така си отлежава и не съм пробвал.

Редактирано от user2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ELM327 WiFi, но не е при мен. Тази събота и неделя ще съм в БГ живот и здраве и ще го потърся. Може и да свърши работа.

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не го намериш драсни едно лично да ти дам моето. През блутуут е. Само зависи за колко време ще ти трябва де, че не ми се чакат 2м за друг скенер ... Ако си идваш пак до 2-3 седмици ще ти свърша работа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, отказах се от онази. Карана е 2 години с неправилно масло, кой знае какво е преживяла колата. Днес излезе една друга

 

Вярно преди фейслифта, но цената е добра, с нов ТЮВ. Пише, че е светнала лампа на таблото (сигурно чека) Според някакъв сервиз била ламбда сондата.

 

Въпросът ми е коя лама свети, ако е тя - чека или друга. Също така дали за въпросният мотор K20A1 сондата е като на всички други K20? Много ще съм благодарен, ако някой може да види по парт номер дали са еднакви и какви парички струва. Също така ако е лмбда, мога ли да я карам така известно време?

Интересува ме също и дали е само една ламбдата, дали е отдолу на катализатора и дали може да се смени лесно в полеви условия :D Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция са 2, гаранция и двете имат подгреви... Като пари според зависи. 
Виж в тази тема : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101705 

Използваш единия сайт за каталог, втория можеш да видиш цена на оригиналните части. Можеш парт номера да го пласнеш и в ибей. Там можеш да си видиш цялата кола разколачена. 

 

Иначе можеш да я караш така. В краен случай ще е в авариен режим до 3500об. Ако е сондата компира си знае и не я гледа, но или няма да върви грамотно, или ще пие някой и друг литър отгоре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При неизправна ламбда сонда светва точно "check engin". Твоите са 2 и са с ето тези номера.

 

B_0201.png

 

И може да провериш в каталозите на Denso и NGK/NTK за заместители, защото от Хонда дерат кожи. Моите и двете са сменени с NTK и нямам никакви проблеми. Струваха около 120 лв. всяка (това от UK). В България същото 240 лв. и "оригинални" (Denso) от Хонда - 550 лв. на парче.

Гледам и barsi e писал. При мен проблеми с вървенето не е имало, само дето харчеше точно с 1 литър отгоре.

Редактирано от user2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми глъхнеше. 200 кинта и си уредих предна ОЕМ. И новото двайсе- на задната подгрева ми умря. Са мисля да пробвам нещо, но да не цапаме темата на колегата. 
Иначе чек-а светва от много работи. 
Моята даже не точно глъхнеше, а се замисляше. След изръчкване бачкаше нормално за 2-3 мин и пак. Ама така е като нямаше подгрев. Иначе, ако си с кофти подгрев и си си на бензин направо я разкачаш. Минава в сервизен режим и готово. Ама като искаш доста работи, в т.ч. газово с обд- купуваш сонда :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам смисъл от "оригинална". Тях ги правят или Denso, или NGK/NTK. Аз за 240 лв. смених и двете. Задната се предаде на 155К км., а предната на около 200К км.

Ей я предната "Fabrique au Japon", както пише на "коробката". :D

Задната е подобна (друг номер) и вече е 50К км. на колата. Никакви проблеми и си харчи нормално.

 

IMG_0117.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са много скъпи маи, биват. Едната ми излиза 60, другата 140 евро. Тая първата я дават, че става за Акорд 6 и 7, ЦРВ 2 и т.н. :D :D :D

 

http://www.ebay.de/itm/401202004005?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.de/itm/252558189894?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

А има ли вариант да е само едната прецакана и може ли по номера на грешката да се разбере коя?

 

Днес мисля да поръчам от йбей един ЕЛМ 327 да си имам под ръка. Лошото е само, че продавача не е оставил телефон в обявата.... А повечето на съобщение не отговарят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че може да е само едната. Нали съм написал по-горе, че съм сменял 2-те с разлика 50К км. между смените.

За грешките може да използваш това (не съм го използвал лично, но изглежда като да свърши някаква работа) или пък предполагам може да си ги четеш тук (или пък тук). А това е съпътстващо на предното, за разяснения кое какво е.

Но преди да купуваш каквото и да е, най-добре виж VIN-а на автомобила и пак потърси, че да няма неприятни изненади после.

Иначе, понеже гледам си се насочил към Blue Print, ето номерата за тоя мотор, според тях:

 

Untitled.png

 

Те в повечето случаи пакетират японски части, та като качество би трябвало да са добре. И примерно предната е 120 лв., а задната към 230 лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих да го гледам Стийма. Има нещо нечитаво. Двигателя работи тихо, равномерно. Колата е гаражна, няма точка ръжда, с нов ТЮВ. Но по телефона каза, че е сигурен, че чека свети заради ламда сондата, а наживо ми извади книжката да ми показва какво пише за светещ чек. И вика ето тука пише, че може да е от това, ама не знам точно кое е от изброените... После не ми даде да я карам, той кара, качихме се на аутобана, ни повече от 80-85 не вдигна, просто не и даваше газ. Иначе автоматика работеше плавно на всички предавки. Искам да попитам на какви обороти превключва попринцип? Този сменяше малко под 3000 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук на Катализатор намирисва, моята на 187к започна да свети чека и да влиза в сервизен режим.

Махнах го и сега е пушка, няма да свети, няма нищо. А като нищо може да е от лош бензин, един път съм сипвал от неправилната бензиностанция и свети, докато не й сипах нормален

Ако те интересува колко излиза ремонта на двигателя (вериги,сегменти и т.н) ето го, поръчвани са ОЕМ части от Щатите и си сложи още към 400-500лв за работа в сервиза:)

 

http://prntscr.com/d2ya85

http://prntscr.com/d2yah3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е поръчано и доставено директно до България или някой ти го е поръчал там и го е препратил насам? Ако е директно, би ли споделил дилъра, че аз тия дето ги пробвах при 5-6 неща казват "Няма вариант за транспорт на избраните от вас стоки до България.", а после ми заливат пощата с писма "Ние още пазим покупките ви, защо не поръчвате?" Та засега клоня към едни от форума на Тойота дето ми обявиха егати и цената за оригинални Хонда части, обаче комуникацията с тях е странна, та ме отказаха към момента. Мисля да взимам ремък, обтяжна ролка, водна помпа и съпътстващите ги дреболии, че след известно време предстои замяна, та да съм готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е поръчано и доставено директно до България или някой ти го е поръчал там и го е препратил насам? Ако е директно, би ли споделил дилъра, че аз тия дето ги пробвах при 5-6 неща казват "Няма вариант за транспорт на избраните от вас стоки до България.", а после ми заливат пощата с писма "Ние още пазим покупките ви, защо не поръчвате?" Та засега клоня към едни от форума на Тойота дето ми обявиха егати и цената за оригинални Хонда части, обаче комуникацията с тях е странна, та ме отказаха към момента. Мисля да взимам ремък, обтяжна ролка, водна помпа и съпътстващите ги дреболии, че след известно време предстои замяна, та да съм готов.

Колега, изкарах късмет, че имаше кой да ми ги донесе. 

Иначе, пробвай от общите поръчки тук във форума, ако не бързаш, поръчваш и чакаш:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...