Jump to content
madrigal

Въпрос за съединител на Акорд 7 ген. K20A6

Recommended Posts

Здравейте!

Т.к. на мен ще се падне честта :( да сменя съединителя на Хондата, се оглеждам за подходящи оферти за съединител комплект. Колата е Акорд 7 ген. 2003 г., 2 литра, двигател K20A6. След доста ровене, се спрях на това предложение:

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Honda-Accord-2-0-Petrol-3-Piece-Clutch-Kit-/252548858544?hash=item3acd15c2b0:g:Q9cAAOSw7FRWXdPS

 

Доколкото разбирам, това се води Genuine Honda Accord, парт. номерът е 22105RBA315. Цената е добра, на фона на това, което се предлага тук и на падналия курс на лирата.

Т.к. има и други варианти - LUK, National, Sacs и т.н., въпросът ми е това ли да предпочета (все пак - оригинална част на Хонда :))?

Ако някой знае други вариант, ще се радвам да ги обсъдим.

 

Сашо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добър вариант е Genuine Honda, който мисля е LUK.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятността това да е ОЕМ съединител е голяма, защото по навик влизам да разгледам всички неща на потребителя и тоя продава само за Хонда неща.
http://www.ebay.co.uk/sch/2006holdcroft/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

Вземай смело според мене :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-2-litre-petrol-clutch-kit20032008-p-73.html гаранция за ОЕМ.Личен опит:).Поздрави!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съединителя е започнал да боксува, не е ли възможно да се смени само феродовия диск?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те К сериите май повече от притискатели страдат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз онзи ден смених на моя СМ1 с К20А6 мотор съединителя. Купих Aisin От България (ЕлитКар), малко под 400лв излезна комплекта. Трудно ми се включваха скоростите. Всичко беше леш - на притискатeля му бяха омекнали пружините и феродовия дрънкаше като дайре с тамошните пружини и аксиалния лагер имаше луфт... ужас. А реално колата е на реални 233000км от втори собственик я купих. .. Явно просто е свършено с онова хонда качество на моделите от 80-те и 90-те, където двигателя с периферията надживяваше няколко пъти купето.

 

Но сега скоростите се превключват супер с новия съединител, като топъл нож в масло влизат. Мисълта ми е колега, ако не ти се рискува и занимава с чакане от чужбина, в България има налични комплекти на прилична цена. Успех.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам Aisin въобще не са лоши.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите! Аз нямам проблем с пазаруването от UK, просто исках да видя и други мнения. Имам още известно време да се почудя, но най-вероятно ще взема този от Holdcroft. Те между другото продават части не само за Хонда - може да се види на сайта им: http://www.holdcroft.com

coxmotorparts.co.uk също ги заглеждах - те бяха втория ми вариант :).

 

Като го купя и дойде, ще кача снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес акорда го вдигнах на сервизните стойки за смяна на маслото.След смяната му запалих колата и забелязах,че предните колела се въртят леко.Натиснах съединителят и спряха да се движат.За какво признак това ,на износен съединител или нещо друго?Съединител съм купил комплект оригинален от coxmotor,но все още е в кутията си.Благодаря!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес акорда го вдигнах на сервизните стойки за смяна на маслото.След смяната му запалих колата и забелязах,че предните колела се въртят леко.Натиснах съединителят и спряха да се движат.За какво признак това ,на износен съединител или нещо друго?Съединител съм купил комплект оригинален от coxmotor,но все още е в кутията си.Благодаря!

Не е признак за нищо, нормално е. Колега не се вкарвай сам във филми, когато едно нещо работи, няма причина да се прави каквото и да било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителят пристигна вчера! Ето малко снимки - ако някой може да прецени дали всичко е както трябва.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко изглежда перфектно.

Колко пари излезна с доставката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 159 лири е комплектът. В зависимост от това как се прави плащането, резултатът в лева ще варира. При мен, поради липсата на лири в ПейПал акаунта ми и трънския му обменен курс, ми излезе към 370 лв.

Транспортът от UK до БГ излезе 20 лв. (комплектът тежи 8 кг.). Та общо - малко по-малко от 400 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми малко са те клъцнали с около 20-тина лева.

Винаги има начин да платиш без да използваш ПейПал курса, ами тоя на банката ти без значение от валутата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, знам, ама аз плащам директно от PayPal Balance, т.е. от виртуалните пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък знам, че всяко едно плащане с Visa(без PAY PAL) се превалутира по нейния си visa курс за деня,който курс е еднакъв за всички Visa карти независимо от банката издател на картата. VISA EXCHANGE RATE EUROPE.И няма общо с курса на банката.Ако греша нека някой да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...