kalintry 195 #1 Публикувано 8 Септември, 2016 (Редактирано) ... и не пали. Върти и сякаш а-ха ще запали, ноо... Бензиновата помпата се чува, че работи. Не е шок бутона - натисках го многократно. Има над половин резервоар с бензин. Дърпаха ме да я приберем и пак не запали. Ако е клеморед, не би трябвало да върти, ако не греша!? Помагайте! p.s. B20Z1 е мотора, но не е с 16-пинова букса. Не проверих, обаче за грешки с кламера. Утре ще го направя. Нормален, ляв волан;-) Редактирано 8 Септември, 2016 от kalintry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 8 Септември, 2016 (Редактирано) Ше да е нещо от датчиците в делкото .Бобина ,комутатор как са ? Редактирано 8 Септември, 2016 от aleksandur Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #3 Отговорено 9 Септември, 2016 Понякога се развива палеца в делкото и не може да вазпламени. Тогава ще чуваш само паткане през гърнето когато въртиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 9 Септември, 2016 Според мен първо я закачи на компютър! Ако няма как провери всички предпазители и релето за горивната помпа. Виж горивната помпа подава ли гориво като дадеш на контакт. Ако подава гориво значи проблема може да е датчик колянов вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #5 Отговорено 10 Септември, 2016 Бобина, както се очакваше! Ако е комутатор нямаше да е толкова изненадващо изведнъж и щеше след като изстине да пали, май! Интересното е, че след самодиагностика с кламера не даде грешки. От Евро 07, ITN за 29 лв. Сега ще си купя и една NEK за 104 лв., да има в багажника. Някак загубих вяра в тази кола - не вярвах, че ще ме остави на пътя. Най-важното е, че цялата случка ми върна вярата в доброто у хората. Помогна ми, меко казано, Човек който не познавах, но вече се гордея, че познавам. Казва се Антон! Кара Прелюд. Срещна ме, буквално на пътя. Веднага диагностицира проблема. Развъртя телефони за оферти и намаления. С неговата кола отиде и купи бобината. Демонтира старата. Оказа безценна помощ при монтажа на новата и ако не беше моята намеса (човек, каквото сам си направи - никой не може да му направи) нямаше да се налага да прави нещо наистина трогателно. Понеже има втора кола: ЧОВЕКА СВАЛИ ОТ НЕГОВАТА ХОНДА КАПАЧКАТА И ПАЛЕЦА НА ДЕЛКОТО, СЛОЖИ ГИ НА МОЯТА И МЕ ИЗПРАТИ. С дребната подробност, че неговите части бяха в по-добро състояние. При всичките ми притеснения и нерви ме успокояваше и ми вдъхваше увереност. Това е накратко опита ми за описание. Нямам думи... Жив и здрав да си Антоне 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #6 Отговорено 20 Септември, 2016 ... и не пали. Върти и сякаш а-ха ще запали, ноо... Бензиновата помпата се чува, че работи. Не е шок бутона - натисках го многократно. Има над половин резервоар с бензин. Дърпаха ме да я приберем и пак не запали. Ако е клеморед, не би трябвало да върти, ако не греша!? Помагайте! p.s. B20Z1 е мотора, но не е с 16-пинова букса. Не проверих, обаче за грешки с кламера. Утре ще го направя. Нормален, ляв волан;-) Колега, провери си клемореда на контактния ключ. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #7 Отговорено 20 Септември, 2016 Жорката Динев, след дъжд качулка,приятелю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
phh 0 #8 Отговорено 19 Ноември, 2016 Колеги, откъде да си купя клеморед за ЦРВ-1? Гасне в движение, веднъж го свалях за ремонт но го закрепих временно и сега пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #9 Отговорено 19 Ноември, 2016 Аз моя си го взех от ebay. В БГ ми искаха 90лв. най-евтино, от ebay с доставката ми излезе 28 $. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #10 Отговорено 19 Ноември, 2016 Клемореда става и от Сивик, 5 и 6 ген., този от 5г. се преправяше малко по-спомен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове