Jump to content
Sign in to follow this  
zaXer.

Моят пръв Сивик

Recommended Posts

Май много му се радваш?.... :punk:  :zen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май много му се радваш?.... :punk:  :zen:

О да!  :punk:  :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никой не се оплакал от този модел:)

 

Със здраве да я караш

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито..!

ps..на втората снимка как ми заприлича на Англичанка :D

Edited by slus4o©

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито, и със здраве да си я караш!   :honda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито..!

 

ps..на втората снимка как ми заприлича на Англичанка :D

Ха :D чудя се още дали да ги махна тея пластмаси.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма какво да се чудиш, колата е красива точно заради фара (поне според мен), особено фейслифта. Махай ги.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма какво да се чудиш, колата е красива точно заради фара (поне според мен), особено фейслифта. Махай ги.

Та така... хванах аз една отвертка и отидох до колата, вдигнах капака и... изненада. Залепени са с лепило. Отказах се при мисълта каква повърня ще остане на самата пластмаса след премахването им :/ Явно ще ги махам когато ми дойде музата да изшкуря целите фарове (ако лепилото падне при шкурене ?? ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Веждите са свалени вече и се продават! Давам повече инфо на ЛС.

Скоро снимки  :biggrin:  :thumbs1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почисти ги тия джанти вътре в отверстията,дори с Меглио става!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито за колицата! Със здраве да си я караш! Другото е въпрос на вкус и мерак. Много безаварийни километри!  :hondarulez:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почисти ги тия джанти вътре в отверстията,дори с Меглио става!

Взел съм си специален препарат за джанти, само чакам свободно време за автомивката!  :plane:

 

Сега мисля дали да си сменя решетката с Type-Rска.

Edited by zaXer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И така! Поради спукан изпускателен колектор вече сме в 4-2-1 групата  :biggrin:  стоков от Д16. Катализатора беше на стария, та и той замина.

 

oKOo1y9.jpg

 

RvLuclV.jpg

 

pDYSwFC.jpg

 

HMOUxry.jpg

 

Сега е време да се оправи странното дрънчене от ауспуха в определени обороти което се появи след тази промяна  :|  Имам съмнения, че е от накрайника на гърнето (заварен е само на 2-3 места точково и пропуска отстрани, най-вероятно с идеята, че ще се маха по-късно и да е по-лесно).

 

ОГРОМНИ благодарности на колегата от сервиза в Каменар! За да не става реклама няма да споделям име на сервиза, ЛС!  :biggrin:

Edited by zaXer.
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Време е за малко ъпдейт!

 

Малко лапешки светлинки :D не се здържах

 

 

 

14449740_1119565244748044_37237442326462

14484644_1119565178081384_28687353612624

 

14495331_1123757894328779_22259744274957

 

 

След това отидохме за настройки на газовото, че 16/100 градско и 10/100 извън е много за този мотор според мен :D

Отделно вече сме с резонаторно, звука се пооправи доста  :punk:

Edited by zaXer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята дава 10/100 среден и мисля, че за да върви добре си е нормално да гори 1-2 литра повече газ отколкото бензин 

Share this post


Link to post
Share on other sites

14958264_1152037208167514_1422286917_n.j

Повдигнахме и спойлера =) Който го интересува как става и е пълен левак (като мен), обеснявам всичко точка по точка като за олигофрени (беше ми нужно) докато се схване как се прави, след това всичко става елементарно :D Даже измислих и как да го вдигна без да губя линията на покрива.

Edited by zaXer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Би ли споделил как изравни линията на крилото с покрива без да опира при отваряне на багажника?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дай направо цялото обяснение като за олигофрени.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Даааам.

Отваряш багажника, отгоре има една пластмаса по средата. Махаш я с малко напъване с права отвертка, ще скърца много - хваната е на метални пластинки.

Ще видиш 4 болчета - 2 по 2 от всяка страна. Тези по горните (по-близо до 3тия стоп) са за повдигане отзад, а по-долните са за повдигане отпред (т.е. страната от към предницата).

Отиваш в най-близкия магазин за джунджурии, купуваш 2 дълги гайки за болтове М6 и 2 обикновенни пак същия размер. Купуваш също 2 болтчета М6.

Такоз чудо са дългите гайки:

fischer-dalga-gaika.jpg

Как става цялата фантасмагория - отвиваш всички гайки, които виждаме след махането на пластмасата - четирите. На задните (близо до 3-тия стоп) слагаш от дългата гайка, на по-долните слагаш нормалната. Затягаш до край задължително особенно на предните (малките), а дългите гайки вече затягай колкото искаш да ти е наклонен спойлера. Мойте са докрай. След това наместваш спойлера обратно и затягаш отдолу дългите гайки с болтовете М6 си купил, а предните (малките) с гайките, които си свалил ги слагаш обратно. Препоръчително е да си вземеш и уплътнения тип шайбичка, понеже при автомивка може и да протече :D

Зависи от дължината на дългите гайки, колкото повече, толкова по-вдигнат ще бъде спойлера отзад, следователно толкова повече трябва да се вдига и отпред. Мойте бяха около 1см 23мм от Практикер, продават ги в пликчета готови пакетирани по около левче.

Ако имате въпроси, питайте!

Edited by vesivanova
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер.

Мерси колега!!!

:worthy: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

NTZNgW4.jpg

 

 

Вече не е със затъмнени стопове! Голямо шкурене падна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ъп с малко зимни красотийки!

 

15826875_1214478361923398_44129373965411

15823495_1208460905858477_57045608147569

15232309_1177983585572876_91658187934677

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

16003103_1223189437718957_49622205342745

16117696_1222968761074358_393001515_n.jp

Крайно време беше за малко разкрасяване на двигателния кош. Шайбички, планки, капачета на VTEC клапана, Spoon чорапчета и т.н..

Edited by zaXer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И така, лек ъпдейт...

Стрелката на оборотомера се строши една сутрин по незнайно каква причина. Завъртях стартера и стрелката направи пълен оборот, блъскайки се в стопера и се строши на две. Не бях виждал такова нещо.....

 

Та сме вече с табло от CRV... прехвърлих си и еконо лампичката, и сега... CRV икономик.

 

TyN3Iql.jpg

WQ6F0CX.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

BOt7Q93.jpg

 

 

Най-накрая дългоочакваната решетка!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо :ermm: .И кофти свети и в мили,не те ли дразни?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо :ermm: .И кофти свети и в мили,не те ли дразни?

Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

С тази решетка изглежда много по-добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо :ermm: .И кофти свети и в мили,не те ли дразни?

Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно :D

 

Имам  и двете коли,респективно и двете табла.На Сивик може да се преработи да свети както пожелаеш,докато на ЦР-В не става.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С тази решетка изглежда много по-добре.

И аз съм на това мнение, макар, че фейслифтовата решетка не е много зле попринцип. Обмислям да сложа и type-r червена хонда емблема отпред по средата на капака както е оригинално ЕК9.

 

 

 

 

 

Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо :ermm: .И кофти свети и в мили,не те ли дразни?

Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно :D

 

Имам  и двете коли,респективно и двете табла.На Сивик може да се преработи да свети както пожелаеш,докато на ЦР-В не става.

 

На фейслифтовия също трябва да се преработи таблото, ако говориш за гадното фолио, което не пропуска светлина. Мойте ги шкурих, че да свети синьо и става, но не свети равномерно. Тамън щях да се заигравам да го правя със лед лента, пък то зема, че се строши..

Edited by zaXer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Става въпрос че на ЦР-В не може да се преработи.С лед лента става страхотно. Какво му се строши?

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101137&hl=

В тази тема може да видиш за какво говоря.

https://www.vbox7.com/play:c7b7a2f83b

Единствено това е възможно като изпълнение,но лично мен не ме радва особено.

 

А това е резултата при Сивик-а.

https://www.vbox7.com/play:4c018f0014

Според мен няма база за сравнение.

Edited by DOXATA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Става въпрос че на ЦР-В не може да се преработи.С лед лента става страхотно. Какво му се строши?

Стрелката на оборотомера превъртя след като запалих. Най-нормално си запалих и стрелката превъртя, удрайки се във стопера и се счупи на две. След неуспешен опит за лепене се строши и километража, след това се разцентроваха стрелките, теглих им една майна и си купих ЦРВ таблото.

 

На ЦРВ таблото не може ли да се изшкури това покритие отзад?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube.
В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението :hmmm:

https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787

Edited by bobchoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube.

В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението :hmmm:

 

https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787

Mхммм.... Другия начин е да караш, примерно ако знаеш на колко оборота ти стои колата, там да ги боднеш, ама му теглих една майна и си взех нов. По ме кефи с тези цветове така или иначе.

 

А пък иначе за в бъдеще ще слагам плазмен, когато падне някой сак с пари от вятъра.

Edited by zaXer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube.

В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението :hmmm:

 

https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787

Няма смисъл да се свалят стрелките,ако само трябва да се почисти слоят жълта боя отзад.

При положение че ще се сменят плаките с цифричките вече е нужно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

08Pdvs3.jpg

 

+ сменен ляв накрайник и маншон, реглаж...  :sick1:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...