zaXer. 37 #1 Posted August 16, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101899 Вече е официално купен =) И първата фото сесия! 5 Share this post Link to post Share on other sites
policeman 1043 #2 Posted August 16, 2016 Май много му се радваш?.... Share this post Link to post Share on other sites
StormTrooper 4 #3 Posted August 16, 2016 Честита и безаварийно! Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #4 Posted August 16, 2016 Май много му се радваш?.... О да! Share this post Link to post Share on other sites
i.iliev 2 #5 Posted August 16, 2016 Никой не се оплакал от този модел Със здраве да я караш Поздрави Share this post Link to post Share on other sites
slus4o© 26 #6 Posted August 17, 2016 (edited) Честито..!ps..на втората снимка как ми заприлича на Англичанка Edited August 17, 2016 by slus4o© Share this post Link to post Share on other sites
WAFFEN SS 31 #7 Posted August 17, 2016 Честито, и със здраве да си я караш! Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #8 Posted August 18, 2016 Честито..! ps..на втората снимка как ми заприлича на Англичанка Ха чудя се още дали да ги махна тея пластмаси. Share this post Link to post Share on other sites
PetioHonda 106 #9 Posted August 19, 2016 Няма какво да се чудиш, колата е красива точно заради фара (поне според мен), особено фейслифта. Махай ги. Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #10 Posted August 23, 2016 Няма какво да се чудиш, колата е красива точно заради фара (поне според мен), особено фейслифта. Махай ги. Та така... хванах аз една отвертка и отидох до колата, вдигнах капака и... изненада. Залепени са с лепило. Отказах се при мисълта каква повърня ще остане на самата пластмаса след премахването им Явно ще ги махам когато ми дойде музата да изшкуря целите фарове (ако лепилото падне при шкурене ?? ). Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #11 Posted August 27, 2016 Веждите са свалени вече и се продават! Давам повече инфо на ЛС. Скоро снимки Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #12 Posted August 29, 2016 Голяма мъка да се махне тая гадория, но накрая успех 5 Share this post Link to post Share on other sites
niki50 10 #13 Posted August 30, 2016 Почисти ги тия джанти вътре в отверстията,дори с Меглио става! Share this post Link to post Share on other sites
niko_bo 106 #14 Posted August 30, 2016 Честито за колицата! Със здраве да си я караш! Другото е въпрос на вкус и мерак. Много безаварийни километри! Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #15 Posted August 30, 2016 (edited) Почисти ги тия джанти вътре в отверстията,дори с Меглио става! Взел съм си специален препарат за джанти, само чакам свободно време за автомивката! Сега мисля дали да си сменя решетката с Type-Rска. Edited August 30, 2016 by zaXer. Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #16 Posted September 13, 2016 (edited) И така! Поради спукан изпускателен колектор вече сме в 4-2-1 групата стоков от Д16. Катализатора беше на стария, та и той замина. Сега е време да се оправи странното дрънчене от ауспуха в определени обороти което се появи след тази промяна Имам съмнения, че е от накрайника на гърнето (заварен е само на 2-3 места точково и пропуска отстрани, най-вероятно с идеята, че ще се маха по-късно и да е по-лесно). ОГРОМНИ благодарности на колегата от сервиза в Каменар! За да не става реклама няма да споделям име на сервиза, ЛС! Edited September 13, 2016 by zaXer. 2 Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #17 Posted October 3, 2016 (edited) Време е за малко ъпдейт! Малко лапешки светлинки не се здържах След това отидохме за настройки на газовото, че 16/100 градско и 10/100 извън е много за този мотор според мен Отделно вече сме с резонаторно, звука се пооправи доста Edited October 3, 2016 by zaXer. Share this post Link to post Share on other sites
H Hristov 0 #18 Posted October 7, 2016 Моята дава 10/100 среден и мисля, че за да върви добре си е нормално да гори 1-2 литра повече газ отколкото бензин Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #19 Posted November 3, 2016 (edited) Повдигнахме и спойлера =) Който го интересува как става и е пълен левак (като мен), обеснявам всичко точка по точка като за олигофрени (беше ми нужно) докато се схване как се прави, след това всичко става елементарно Даже измислих и как да го вдигна без да губя линията на покрива. Edited November 3, 2016 by zaXer. Share this post Link to post Share on other sites
eklipze 1 #20 Posted November 6, 2016 Би ли споделил как изравни линията на крилото с покрива без да опира при отваряне на багажника? Share this post Link to post Share on other sites
DOXATA 102 #21 Posted November 7, 2016 Дай направо цялото обяснение като за олигофрени. Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #22 Posted November 7, 2016 (edited) Даааам. Отваряш багажника, отгоре има една пластмаса по средата. Махаш я с малко напъване с права отвертка, ще скърца много - хваната е на метални пластинки. Ще видиш 4 болчета - 2 по 2 от всяка страна. Тези по горните (по-близо до 3тия стоп) са за повдигане отзад, а по-долните са за повдигане отпред (т.е. страната от към предницата). Отиваш в най-близкия магазин за джунджурии, купуваш 2 дълги гайки за болтове М6 и 2 обикновенни пак същия размер. Купуваш също 2 болтчета М6. Такоз чудо са дългите гайки: Как става цялата фантасмагория - отвиваш всички гайки, които виждаме след махането на пластмасата - четирите. На задните (близо до 3-тия стоп) слагаш от дългата гайка, на по-долните слагаш нормалната. Затягаш до край задължително особенно на предните (малките), а дългите гайки вече затягай колкото искаш да ти е наклонен спойлера. Мойте са докрай. След това наместваш спойлера обратно и затягаш отдолу дългите гайки с болтовете М6 си купил, а предните (малките) с гайките, които си свалил ги слагаш обратно. Препоръчително е да си вземеш и уплътнения тип шайбичка, понеже при автомивка може и да протече Зависи от дължината на дългите гайки, колкото повече, толкова по-вдигнат ще бъде спойлера отзад, следователно толкова повече трябва да се вдига и отпред. Мойте бяха около 1см 23мм от Практикер, продават ги в пликчета готови пакетирани по около левче. Ако имате въпроси, питайте! Edited November 7, 2016 by vesivanova 1 Share this post Link to post Share on other sites
DOXATA 102 #23 Posted November 8, 2016 Супер. Мерси колега Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #24 Posted November 28, 2016 Вече не е със затъмнени стопове! Голямо шкурене падна. Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #25 Posted January 12, 2017 Ъп с малко зимни красотийки! 1 Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #26 Posted January 17, 2017 (edited) Крайно време беше за малко разкрасяване на двигателния кош. Шайбички, планки, капачета на VTEC клапана, Spoon чорапчета и т.н.. Edited January 17, 2017 by zaXer. Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #28 Posted April 14, 2017 И така, лек ъпдейт... Стрелката на оборотомера се строши една сутрин по незнайно каква причина. Завъртях стартера и стрелката направи пълен оборот, блъскайки се в стопера и се строши на две. Не бях виждал такова нещо..... Та сме вече с табло от CRV... прехвърлих си и еконо лампичката, и сега... CRV икономик. Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #29 Posted April 21, 2017 Най-накрая дългоочакваната решетка! 2 Share this post Link to post Share on other sites
DOXATA 102 #30 Posted April 22, 2017 Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо .И кофти свети и в мили,не те ли дразни? Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #31 Posted April 22, 2017 Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо .И кофти свети и в мили,не те ли дразни? Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно Share this post Link to post Share on other sites
Nikky 38 #32 Posted April 24, 2017 С тази решетка изглежда много по-добре. Share this post Link to post Share on other sites
DOXATA 102 #33 Posted April 24, 2017 Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо .И кофти свети и в мили,не те ли дразни? Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно Имам и двете коли,респективно и двете табла.На Сивик може да се преработи да свети както пожелаеш,докато на ЦР-В не става. Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #34 Posted April 24, 2017 (edited) С тази решетка изглежда много по-добре. И аз съм на това мнение, макар, че фейслифтовата решетка не е много зле попринцип. Обмислям да сложа и type-r червена хонда емблема отпред по средата на капака както е оригинално ЕК9. Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо .И кофти свети и в мили,не те ли дразни? Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно Имам и двете коли,респективно и двете табла.На Сивик може да се преработи да свети както пожелаеш,докато на ЦР-В не става. На фейслифтовия също трябва да се преработи таблото, ако говориш за гадното фолио, което не пропуска светлина. Мойте ги шкурих, че да свети синьо и става, но не свети равномерно. Тамън щях да се заигравам да го правя със лед лента, пък то зема, че се строши.. Edited April 24, 2017 by zaXer. Share this post Link to post Share on other sites
DOXATA 102 #35 Posted April 24, 2017 (edited) Става въпрос че на ЦР-В не може да се преработи.С лед лента става страхотно. Какво му се строши? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101137&hl= В тази тема може да видиш за какво говоря. https://www.vbox7.com/play:c7b7a2f83b Единствено това е възможно като изпълнение,но лично мен не ме радва особено. А това е резултата при Сивик-а. https://www.vbox7.com/play:4c018f0014 Според мен няма база за сравнение. Edited April 24, 2017 by DOXATA Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #36 Posted April 24, 2017 Става въпрос че на ЦР-В не може да се преработи.С лед лента става страхотно. Какво му се строши? Стрелката на оборотомера превъртя след като запалих. Най-нормално си запалих и стрелката превъртя, удрайки се във стопера и се счупи на две. След неуспешен опит за лепене се строши и километража, след това се разцентроваха стрелките, теглих им една майна и си купих ЦРВ таблото. На ЦРВ таблото не може ли да се изшкури това покритие отзад? Share this post Link to post Share on other sites
bobchoo 139 #37 Posted April 24, 2017 (edited) Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube.В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787 Edited April 24, 2017 by bobchoo Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #38 Posted April 24, 2017 (edited) Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube. В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787 Mхммм.... Другия начин е да караш, примерно ако знаеш на колко оборота ти стои колата, там да ги боднеш, ама му теглих една майна и си взех нов. По ме кефи с тези цветове така или иначе. А пък иначе за в бъдеще ще слагам плазмен, когато падне някой сак с пари от вятъра. Edited April 24, 2017 by zaXer. Share this post Link to post Share on other sites
DOXATA 102 #39 Posted April 25, 2017 Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube. В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787 Няма смисъл да се свалят стрелките,ако само трябва да се почисти слоят жълта боя отзад. При положение че ще се сменят плаките с цифричките вече е нужно. Share this post Link to post Share on other sites
zaXer. 37 #40 Posted May 16, 2017 + сменен ляв накрайник и маншон, реглаж... 2 Share this post Link to post Share on other sites