Jump to content
zaXer.

Моят пръв Сивик

Recommended Posts

Май много му се радваш?.... :punk:  :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май много му се радваш?.... :punk:  :zen:

О да!  :punk:  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не се оплакал от този модел:)

 

Със здраве да я караш

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито..!

ps..на втората снимка как ми заприлича на Англичанка :D

Редактирано от slus4o©

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, и със здраве да си я караш!   :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито..!

 

ps..на втората снимка как ми заприлича на Англичанка :D

Ха :D чудя се още дали да ги махна тея пластмаси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се чудиш, колата е красива точно заради фара (поне според мен), особено фейслифта. Махай ги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се чудиш, колата е красива точно заради фара (поне според мен), особено фейслифта. Махай ги.

Та така... хванах аз една отвертка и отидох до колата, вдигнах капака и... изненада. Залепени са с лепило. Отказах се при мисълта каква повърня ще остане на самата пластмаса след премахването им :/ Явно ще ги махам когато ми дойде музата да изшкуря целите фарове (ако лепилото падне при шкурене ?? ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веждите са свалени вече и се продават! Давам повече инфо на ЛС.

Скоро снимки  :biggrin:  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти ги тия джанти вътре в отверстията,дори с Меглио става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колицата! Със здраве да си я караш! Другото е въпрос на вкус и мерак. Много безаварийни километри!  :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти ги тия джанти вътре в отверстията,дори с Меглио става!

Взел съм си специален препарат за джанти, само чакам свободно време за автомивката!  :plane:

 

Сега мисля дали да си сменя решетката с Type-Rска.

Редактирано от zaXer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така! Поради спукан изпускателен колектор вече сме в 4-2-1 групата  :biggrin:  стоков от Д16. Катализатора беше на стария, та и той замина.

 

oKOo1y9.jpg

 

RvLuclV.jpg

 

pDYSwFC.jpg

 

HMOUxry.jpg

 

Сега е време да се оправи странното дрънчене от ауспуха в определени обороти което се появи след тази промяна  :|  Имам съмнения, че е от накрайника на гърнето (заварен е само на 2-3 места точково и пропуска отстрани, най-вероятно с идеята, че ще се маха по-късно и да е по-лесно).

 

ОГРОМНИ благодарности на колегата от сервиза в Каменар! За да не става реклама няма да споделям име на сервиза, ЛС!  :biggrin:

Редактирано от zaXer.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време е за малко ъпдейт!

 

Малко лапешки светлинки :D не се здържах

 

 

 

14449740_1119565244748044_37237442326462

14484644_1119565178081384_28687353612624

 

14495331_1123757894328779_22259744274957

 

 

След това отидохме за настройки на газовото, че 16/100 градско и 10/100 извън е много за този мотор според мен :D

Отделно вече сме с резонаторно, звука се пооправи доста  :punk:

Редактирано от zaXer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята дава 10/100 среден и мисля, че за да върви добре си е нормално да гори 1-2 литра повече газ отколкото бензин 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14958264_1152037208167514_1422286917_n.j

Повдигнахме и спойлера =) Който го интересува как става и е пълен левак (като мен), обеснявам всичко точка по точка като за олигофрени (беше ми нужно) докато се схване как се прави, след това всичко става елементарно :D Даже измислих и как да го вдигна без да губя линията на покрива.

Редактирано от zaXer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил как изравни линията на крилото с покрива без да опира при отваряне на багажника?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай направо цялото обяснение като за олигофрени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааам.

Отваряш багажника, отгоре има една пластмаса по средата. Махаш я с малко напъване с права отвертка, ще скърца много - хваната е на метални пластинки.

Ще видиш 4 болчета - 2 по 2 от всяка страна. Тези по горните (по-близо до 3тия стоп) са за повдигане отзад, а по-долните са за повдигане отпред (т.е. страната от към предницата).

Отиваш в най-близкия магазин за джунджурии, купуваш 2 дълги гайки за болтове М6 и 2 обикновенни пак същия размер. Купуваш също 2 болтчета М6.

Такоз чудо са дългите гайки:

fischer-dalga-gaika.jpg

Как става цялата фантасмагория - отвиваш всички гайки, които виждаме след махането на пластмасата - четирите. На задните (близо до 3-тия стоп) слагаш от дългата гайка, на по-долните слагаш нормалната. Затягаш до край задължително особенно на предните (малките), а дългите гайки вече затягай колкото искаш да ти е наклонен спойлера. Мойте са докрай. След това наместваш спойлера обратно и затягаш отдолу дългите гайки с болтовете М6 си купил, а предните (малките) с гайките, които си свалил ги слагаш обратно. Препоръчително е да си вземеш и уплътнения тип шайбичка, понеже при автомивка може и да протече :D

Зависи от дължината на дългите гайки, колкото повече, толкова по-вдигнат ще бъде спойлера отзад, следователно толкова повече трябва да се вдига и отпред. Мойте бяха около 1см 23мм от Практикер, продават ги в пликчета готови пакетирани по около левче.

Ако имате въпроси, питайте!

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер.

Мерси колега!!!

:worthy: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NTZNgW4.jpg

 

 

Вече не е със затъмнени стопове! Голямо шкурене падна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъп с малко зимни красотийки!

 

15826875_1214478361923398_44129373965411

15823495_1208460905858477_57045608147569

15232309_1177983585572876_91658187934677

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16003103_1223189437718957_49622205342745

16117696_1222968761074358_393001515_n.jp

Крайно време беше за малко разкрасяване на двигателния кош. Шайбички, планки, капачета на VTEC клапана, Spoon чорапчета и т.н..

Редактирано от zaXer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, лек ъпдейт...

Стрелката на оборотомера се строши една сутрин по незнайно каква причина. Завъртях стартера и стрелката направи пълен оборот, блъскайки се в стопера и се строши на две. Не бях виждал такова нещо.....

 

Та сме вече с табло от CRV... прехвърлих си и еконо лампичката, и сега... CRV икономик.

 

TyN3Iql.jpg

WQ6F0CX.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BOt7Q93.jpg

 

 

Най-накрая дългоочакваната решетка!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо :ermm: .И кофти свети и в мили,не те ли дразни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо :ermm: .И кофти свети и в мили,не те ли дразни?

Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази решетка изглежда много по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо :ermm: .И кофти свети и в мили,не те ли дразни?

Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно :D

 

Имам  и двете коли,респективно и двете табла.На Сивик може да се преработи да свети както пожелаеш,докато на ЦР-В не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази решетка изглежда много по-добре.

И аз съм на това мнение, макар, че фейслифтовата решетка не е много зле попринцип. Обмислям да сложа и type-r червена хонда емблема отпред по средата на капака както е оригинално ЕК9.

 

 

 

 

 

Решетката е супер,ама това табло от ЦР-В нещо :ermm: .И кофти свети и в мили,не те ли дразни?

Свети си по същия начин като оригиналното, обаче когато не свети е комбинацията с оранжево и бяло както виждаш, според мен е по-свежо от колкото тъмно синьо. Милите въобще не ме дразнят, има си и км. до тях на който му трябва. Даже ми е едно такова интересно :D

 

Имам  и двете коли,респективно и двете табла.На Сивик може да се преработи да свети както пожелаеш,докато на ЦР-В не става.

 

На фейслифтовия също трябва да се преработи таблото, ако говориш за гадното фолио, което не пропуска светлина. Мойте ги шкурих, че да свети синьо и става, но не свети равномерно. Тамън щях да се заигравам да го правя със лед лента, пък то зема, че се строши..

Редактирано от zaXer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос че на ЦР-В не може да се преработи.С лед лента става страхотно. Какво му се строши?

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101137&hl=

В тази тема може да видиш за какво говоря.

https://www.vbox7.com/play:c7b7a2f83b

Единствено това е възможно като изпълнение,но лично мен не ме радва особено.

 

А това е резултата при Сивик-а.

https://www.vbox7.com/play:4c018f0014

Според мен няма база за сравнение.

Редактирано от DOXATA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос че на ЦР-В не може да се преработи.С лед лента става страхотно. Какво му се строши?

Стрелката на оборотомера превъртя след като запалих. Най-нормално си запалих и стрелката превъртя, удрайки се във стопера и се счупи на две. След неуспешен опит за лепене се строши и километража, след това се разцентроваха стрелките, теглих им една майна и си купих ЦРВ таблото.

 

На ЦРВ таблото не може ли да се изшкури това покритие отзад?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube.
В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението :hmmm:

https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787

Редактирано от bobchoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube.

В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението :hmmm:

 

https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787

Mхммм.... Другия начин е да караш, примерно ако знаеш на колко оборота ти стои колата, там да ги боднеш, ама му теглих една майна и си взех нов. По ме кефи с тези цветове така или иначе.

 

А пък иначе за в бъдеще ще слагам плазмен, когато падне някой сак с пари от вятъра.

Редактирано от zaXer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми има си начин за сваляне на стрелките. Примерно на "бора" се въртят до крайно дясно и се дърпат, а като се слагат се натискат и въртят до крайно ляво положение Виж в youtube.

В едно положение сме по-добре от тея WV. Там трябва да разпоиш таблото за да смениш осветлението :hmmm:

 

https://youtu.be/YcmUQwvidHk?t=787

Няма смисъл да се свалят стрелките,ако само трябва да се почисти слоят жълта боя отзад.

При положение че ще се сменят плаките с цифричките вече е нужно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

08Pdvs3.jpg

 

+ сменен ляв накрайник и маншон, реглаж...  :sick1:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...