Jump to content
Слави CR-V

Някой нещо за акумулатори VEGA?

Recommended Posts

Сефте чувам, че са им намалиии гаранционния период от 3 на 2 години за BOSCH S4, BOSCH S5, да не се отнася за акумулатори BOSCH S3 и  BOSCH S4  стандарт JUST азиатската версия тези 2 години гаранция :)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,24 месеца е гаранцията.Вчера заприходих един S5,заради черния петък.Като капацитет/място 192/175 /205 54Ач и 530 A нямаше аналог за 100-те си лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Electra by Vega с връщане на акумулатор:

https://www.olx.bg/ad/akumulatori-visoko-kachestvo-na-vasha-pazarna-tsena-ID78spR.html

 

41Ah и 400А стартов ток, необслужваем, CaCa плочи... 211/175/175

При тая цена, на която се продава направо не знам колко трябва да е струвал на едро :) Ако и гаранция има ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дейба късно го виждам тва... Аз дадох 112лв за някъв даже марката не му помня :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не се мятайте на EFB и AGM акумулатори, че не стават за нас,освен за Insight и Сивик хибрид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не стават AGM-a, мисля, че освен цената всичко друго не трябва да има проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,24 месеца е гаранцията.Вчера заприходих един S5,заради черния петък.Като капацитет/място 192/175 /205 54Ач и 530 A нямаше аналог за 100-те си лева.

S5 ли е 24 месеца гаранция колега? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не стават AGM-a, мисля, че освен цената всичко друго не трябва да има проблем :)

Технологияита им на зареждане.....не позволяват зарядно напрежение над 14,48V.При старт/стоп машините и хибридите с възобновяване на енергия процесите заряд/разряд са микропроцесорно определени и доста точни.

 

 

Да,24 месеца е гаранцията.Вчера заприходих един S5,заради черния петък.Като капацитет/място 192/175 /205 54Ач и 530 A нямаше аналог за 100-те си лева.

S5 ли е 24 месеца гаранция колега? :)

 

Да така пише в книжката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, добра информация колега ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм трета зима с Вега. Купена за 80лв (90-10 за стария)

 В неделя направих едно малко дозареждане - около 2 часа, защото беше забавил темпото

В интерес на истината го експлоатирам зверски - ежедневния режим включва средно 2 паления "на студено"  и 2-3 "топли", почти непрекъснато н фарове+духалки и предимно градско-софийско.

По принцип съм чел че е добре преди зимните месеци едно профилактично дозареждане

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,много е препоръчително ,особенно като се прибираш на фарове след работа с парно до дупката и подгрев на джамовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този интезитет на каране, като твоя трябва поне през два месеца през тежкия зимен период да му правиш освежаващ заряд с токоизправител, и то не за по 2 -3 часа, а поне около 12 часа, като и много е относително и какъв ти е и токоизправителя, но поне 8 до 12часа ако е около 6А на час, повечето токоизправители среден клас са толкова :)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.12.2017 г. at 16:32, west bam написа:

С този интезитет на каране, като твоя трябва поне през два месеца през тежкия зимен период да му правиш освежаващ заряд с токоизправител, и то не за по 2 -3 часа, а поне около 12 часа, като и много е относително и какъв ти е и токоизправителя, но поне 8 до 12часа ако е около 6А на час, повечето токоизправители среден клас са толкова :)

Да бе, той да не кара Тесла? Мойта хонда си дойде от магазина с някаква варта, не знам кой в бултрако се е обзавел с юса за моя сметка. 5 зими с подобен режим я возя и забележки нямам. Преди няколко седмици попитах в един сервиз и измериха с уреда, батерията си била на 100% живот ама на 60% заряд. Стартовия ток и той на половина. Та я заредих за първи път... Ако не я мериш, може цял живот така да си я караш, вярно вместо 10 ще изкара 7-8 години, ама няма да се разхождаш постояно с един акумулатор в ръка....

 

Стана ми интересно какви акумулатори предлагат разните производители за моето возило (по каталог 45ач). Оказа се, че само 2-3има предлагат 45, останалите стигат до 54ач. А и тези наред с 45 предлагат и по-големи.

Та се зачудих защо? После се зачудих и дали принципа на продавачите "Най-мощния който влезе в дупката" е толкоз добър? Ще има ли разлика освен финансова? Не ми е специалност електротехниката, но каточели няма лошо за возилото и по голям капацитет батерийка да се сложи? Алтернатора ще си дава колкото си може и в двата случая, загубата на ток за запалване ще е същата и ще се възстановява са същото време.

Редактирано от pln

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично не, Разликата в зарядния ток ти е 1 ампер настолно,но в колата зарядното не отчита капацитета ,ами си гледа ЕЛД-то.И 100Аh да сложиш няма да се промени зарядния ток.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...