Jump to content
Dimteam

Разкачане на хидравлични маркуч за високо налягане от рейката , Как?

Recommended Posts

Колеги  , моля помагайте! Днес направихме опит с колегите в работата да разкачим на канала маркуча за високо налягане от рейката. Рязахме едната стена на камък 14  за да мине покрай тръбичката и да отхлабим гайката. Успя леко да отхлаби и почна да капе течноста , обаче от там нататък с камъка не можем повече да развием понеже опира в тръбичката и почва да се върти и тя. Отгоре не успявам да вкарам ключ за да я доразвия и сега се прибрах с разкачен ремък и без хидравлика. Голяма мъка! Идеята е да разкача маркуча и да го занеса за рециклиране понеже в момента е временно снаден с парче нов маркуч и скоби ама леко сълзеше и отдолу всичко е станало в хидравлична течност. Давайте съвети , че колата ми е много нужна в следващите дни! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или поне кажете сервиз в София където могат да го свалят и да го рециклират? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със срязан гаечен ключ,специално за такива неща е.След това задължително си смени хидравличната течност с оригинална.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го този вариант. Отрязахме един гаечен ключ и на 90 градуса към него заварихме дълга тръба , обаче гайката не отпецва и ключа почва да се върти около нея и да заглажда ръбовете. Затова и се отказах , че ще стане по-зле. За сега други идеи освен да се откача магарето и да се разкачи рейката не ми идват ама не искам да го правя , че не се знае какви други проблеми може да се получат. Лошото е че след като е отпуснала малко и капе не иска да се затегне в обратната посока. И от вчера карам така ама е много тегаво..... 

Редактирано от Dimteam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по горе имаше предвид

post-6073-0-57631200-1470221034_thumb.jpg

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , точно с такъв само дето е шестостен и е пак така отворен. Отрязахме го и го заварихме за тръба. Ама не отпецва..... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го въпросния модифициран ключ.

post-10905-0-85493100-1470223075_thumb.jpg

Редактирано от Dimteam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофтито е, че са се заоблили ръбовете. Знам, че е тясно и аз минах през тази процедура. Ако намериш начин да навреш френски ключ там може и да стане. Все пак

ще трябва да го оправиш това някак си. Там имаш и ремъци на близко не е безопасно. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за френски ключ не мисля , че ще се намери място. То е ясно , че ще трябва някак да го оправя. За сега поне е добре че течност вече няма и не пръска по ремъци , окачване и тампони. Помпата е направо с разкачен ремък за да не я запаля на сухо и карам така. Дано не си създам по-големи проблеми докато го оправя! Просто вече идеи нямам и не знам какво да правя..... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аами тия ремъци от сега ти казвам че ще са за смяна.Другия вариант е да се нагрее и така да се пробва.Развиваш,връщаш и така докато излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по ремъците няма да е капало. Подлизваше само по маркуча назад зад двигателя. Това с нагряването ще го пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде може да се намери подобен ключ? И въпроса е че отгоре зад двигателя е много трудно да се пъхне и да се напъва с него. Да не кажа почти невъзможно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа това само на подемник или канал се прави!!!

Редактирано от SpliFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз на канал го правя със свалена лява гума. Отгоре видя , че няма как да се получи или и да стане ще е страшна мъка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, колко познато...

На един колега му се наложи да прави същото и след милион мъки като твоите, сряза маркуча за високото налягане за да може да сложи камък и да има повече местенце. Просто какво ли не бе пробвал и накрая му се стори по логично да си реже маркуча че така или иначе и той беше за рециклиране.

Освен ако не ти се сваля магарето мисля че нагряването ще те спаси. При положение че се е развъртял и капе не би трябвало да изисква много. На моя човек дори не помръдваше (със гореспоменатия ключ но без заварена тръба :)).

Дано стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той отпусна и запецна :-D. Ни напред ни назад. Ама след много мъки снощи се стигна до отпускане на магарето , разглабяне на катализатора от меката връска, вадене на рейката и след това я сложихме на стягата , набихме камък 13 защото стенитен на гайката се бяха загладили и разгеле излезна тази гайка! Лошото е че се прекърши тръбата точно след гайката докато вадехме рейката и сега се надявам пичовете дето ще го рециклират да могат и това да оправят! Та за колеги който загладят гайката - Това е процедурата. Доста разглобяване и мъки за една гайка.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба си филма, късно видях темата. На дизела го сменях март и бях писал в темата там;

 

За смяната- някой каза, че е необходимо на подемник. Опитах отдолу- не става (за десен волан). Бръкнах отгоре зад двигателя, с ключ 19, неудобно е за напъване, но го удължих с друг ключ и с голям зор стана. Откъм сваленото колело с ключе 10 се развива само скобата държаща кривата тръбичка... (аз нямам пластмасовата кора отдолу)

 

Всичко това направих сам на улицата. Ключа си беше обикновен, отворен от едната страна, затворен от другата, но не помня как запънах втори ключ в затворената част, за да увелича рамото, иначе няма сила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг вариант който съм чувал при заглаждане на гайка до тотално отказване е заваряването на друга такава варху нея, след като отрежете тръбичката. 

Абсолютно краен вариант, но неволята какво ли не прави :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След почти две седмици мъки разгеле вече имам хидравлика! Занесох миналата седмица маркуча в Hansa Flex на Ботевградско (София) , след обикаляне на около 5 фирми се оказа , че само там могат да рециклират маркуча и да оправят счупената тръбичка. Онзи ден го взех и се оказа , че не само е сменен самия маркуч , ами и тръбата след датчика е изцяло изработена на ново. Тук обаче дойте неприятния момент..... Дали заради това , че може би при ваденето и след счупването на оригиналната се е изменил профила или те са го изработили не съвсем точно и имаше проблеми при монтажа. Наложи се да я доизкривим за да пасне и докато и намерим и вярната позиция също беше мъка. За щастие след два часа мъка я наместихме. Кофтито е че сега няма как да се сложи скобата която я държи за гредата точно до датчика , заради неправилния профил. Ама да се надявам , че не е фатално и няма да създава повече проблеми! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Кофтито е че сега няма как да се сложи скобата която я държи за гредата точно до датчика , заради неправилния профил.

Колега сложи си в профила каква е колата...

Имам предвид да се избягват допълнителни въпроси, например:

За какъв датчик става дума, на бензиновата ли има такъв и за какво е? На дизеловата не съм забелязал или е на  друго място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг вариант който съм чувал при заглаждане на гайка до тотално отказване е заваряването на друга такава варху нея, след като отрежете тръбичката. 

 

За подобни цели имам комплект за развиване на болтове/гайки с развалена глава, но до сега не съм го ползвал...

Подобен на този:

http://www.ebay.co.uk/itm/11pcs-Damaged-Nut-Bolt-Remover-Stud-Extractor-Locking-Socket-Kit-9-19mm-/381660216990?hash=item58dcb8be9e:g:WskAAOSw-4BXYLxd

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При развиването на маркуча от моята рейка, повредиха гайката на щуцера, тъй като се наложи да я развиват с тръбен ключ, на място, при леко извадена рейка. Пратих я на Hansa Flex гр. Стамболийски и след два дни маркуча пристигна със сменена гайка. Монтажа мина без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...