Borqna Petkova 0 #1 Публикувано 28 Юли, 2016 Много си харесвам и обичам колата и искам да продължа да си я карам.До тук съм дала много пари за да ми я оправят,но никакъв резултат.Днес ми се счупи и скоростната кутия и тотално отказа.Ако някой знае добър сервиз в град София нека да ми пише.Също така търся и делко,комутатор и ламбасонда:).Колата е много зле,но аз искам да си я карамМОЛЯ ПОМАГАЙТЕСПЕШНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2 Отговорено 28 Юли, 2016 Здравей, аз сменям скоростна кутия около 300 лв е ,втора ръка ,но за дизел,ха предния сивик съм сменял комутатор около 100лв. Много ремонти на веднъж,какво се е случило? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3 Отговорено 28 Юли, 2016 (Редактирано) Е какво общо има Сивик 7-ма 4-ee2 с B16Y5. Колежке, насочи се към колегата fenabg за кутията. Поне се свържи с него, сигурно ще ти помогне. Редактирано 28 Юли, 2016 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #4 Отговорено 28 Юли, 2016 Исках да попитам какво се е случило,толкова много ремонти наведнъж не са типични за Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 28 Юли, 2016 Фена може да свърши работа. Винаги ремонта на старата кутия е по- оферта от 2ра употреба. Второто е сериозен риск. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 28 Юли, 2016 Кутията е желязна.Иска само масло и на време.Не говорете глупости... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #7 Отговорено 29 Юли, 2016 Здр.момчетаАми какво да ви кажа,днес успях да си оставя колата за ремонт,след като обиколих цяла София,а да намеря сервиз,който да се съгласи да ми оправи скоростната кутия:).Оставих я в сервиз Девица,незнам дали някой е чувал за тях,но момчетата ми се сториха доста сериозни и готини.В понеделник ще я погледнат,но ще ми излезе доста скъпичко,казаха,че ще ми сменят и ламбда сондата и делкото и се съмняват,че е счупен блок на задната скорост.ОТделно и рейката тече:)Общо взето ще трябва да сменям почти всички части,така че ще ми е необходима помощ.Ръчка немога да карам или поне ме е страх да карам с ръчка:)Изкарала съм книжка на автоматик в Кипър и съм карала само хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #8 Отговорено 30 Юли, 2016 Колежке, сефте чувам за този сервиз, не че в София не никнат като гъби Ако може сподели през кои сервизи мина, къде ти отказаха и колко ще ти излезе ремонтът според тези момчета.ю Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #9 Отговорено 30 Юли, 2016 Единият е на черни връх,мисля че беше automat.com.Там ми искат много пари,300лв.за монтаж и демонтаж на кутията,400 за отваряне и не се знае колко за части,отидох при един,който се намира на бистришко шосе,той ми каза че с две марки не се занимава:Хонда и Форд,той ме изпрати при тези,при които си оставих колата.Намират се на цариградско шосе на гърба на петрол,незнам дали точно така се казват :) .Звънях и на Омбре,но там не ми вдигнаха телефона.В понеделник ще ми погледнат колата и тогавва ще пиша повече подромности казаха че долу-горе ще се поберат в рамките на 700-800лв. с частите Здр.някой може ли да ми даде малко повече информация за мап сензор,защато смених много части,но чека неспира да свети,едни казват ламба сондата,други делкото,трети някакво реле,четвърти комутатора,смених всичко,но колата пак трудно пали,невърви и чекинга неспира да свети.Сега ми казаха че може да е от този мап сензор.Благодаря на момчето за скоростната кутия,мисля че се казваше Мишо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #10 Отговорено 1 Август, 2016 Колежке, тея дето хвърлят боб ги зарежи. Има си компютърна диагностика за тая работа, като си покаже за какво свети чека - тогава се умува от какво е. Колеги, тая с 3-пиновата букса ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #11 Отговорено 1 Август, 2016 или с три или със шест.Когато я закачихме на компютър в Омбре сервиз показа че е ламба сондата.Смених вече две,но пак същото.Чекинга продължава да свети.Утре пак ще я закарам да видим този път какво ще покаже.Сега ми казаха за някакъв мап сензор Сменихме делкото,скоростната кутия,ламба сондата,някакво реле,изпускателен колектор,но нищо не се промени.Чекинга си свети,отделно неиска и да запали от първия път,понякога я мъча половин час да я запаля и мени обороти.Апри високи скорости върви нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #12 Отговорено 1 Август, 2016 Колежке не мога да смогна да ти редактирам постовете.Моля запознай се с правилата на форума! Можеш да редактираш стария си пост,вместо да пускаш нов без да има отговор след твоя. При толкова проблеми въртележки по сервизи и т.н. не виждам как някой от тук ще ти помогне. Ремонта на автомобил със смяна на детайли "Да пробваме" и "може и това да е" е обречен на провал. Невъзможно е да смениш 2 ламбда сонди,нито изпускателен колектор заради светеща лампа.Избери си един сервиз и остави колата там да я оправят. Защо трябва да знаеш какво е МАП сензор...това няма да накара двигателя да върви. Съжалявам ако тона ми изглежда менторски,но със сигурност досега не си поддържала кола и не знаеш как да се справиш с проблема. Всичко е много просто:Отиваш в сервиза ,казваш не ме интересува какъв е проблема... ,обадете ми се когато колата е готова.Нека майстора му мисли какво е мап сензор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #13 Отговорено 2 Август, 2016 ОК.Извинявам се.просто исках малко помощ.Както и да е сама ще се оправям.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #14 Отговорено 2 Август, 2016 Маркони, а ако се получи така, че "майстора" си свърши работата, ама не баш и после откаже да си я досвърши или не и безплатно какво предприема колежката? Разбирам те, искаш всеки да си върши работата дето трябва да върши, ама... ама... Към автора - Следя темата от време на време. Едно нещо учудва. Как така се навиваш на големи ремонти без да е изяснена причината. Първо редно е да се направи точна диагностика. Жертвай 10-20 лв да отидеш при различни сервизи, за да ти дадът диагноза или каквото решиш, но е важно да знаеш какъв е проблема наистина. Защото ако отидеш при Гошо и той ти казва шасито е криво, Пешо казва двигателя го няма, Кольо казва мигачите ти не работят начи нещо куца. Аз не мога да ти дам точни съвети за това къде и при кой да отидеш, защото си поддържам колата сам, но моя съвет е да намериш причината преди да правиш големи решения за ремонт. Не се отказвай да пишеш. С каквото мога ще помогна и предполагам и хората тук. Но не се впускай в толкова драстични решения при положение, че в България за тоя тип скоростни кутии не са чували много много. Още повече Хондова такава. Промените в свободния ход ще са свързани с автоматичния смукач. Всичко свързано с IACV клапан (клапана, който контролира празния ход на двигателя) - Самия клапан, кофти връзки, въздух в охладителната система, мръсен клапан, мръсен дросел. Ако МАП сензора е работи некоректно двигателя трябва да работи много неравномерно и в движение и на празен ход. Разхода ти вероятно ще е завишен, а двигателя ще се чувства маломощен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #15 Отговорено 3 Август, 2016 Благодаря ти много.Първо ходих в няколко сервиза и те нямаха букси с три или шест пина и неможеха да я свържат с компютър,след това я закарах в Омбре сервиз,там компа показа подгрев на ламбда сонда.Моята грешка беше,че си поръчах два пъти сонди втора употреба и те се окааха че неработят,следкоето реших да си купя нова.Сега чека ми спря да свети и колата работи нормално.Единствения проблем,който остана е с паленето,неиска да запали от първия път,трябва да я помъча малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #16 Отговорено 3 Август, 2016 Моят съвет е да запомниш гадателите и тези с "6-пиновата букса", да им туриш хикса и повече да не стъпиш при тях. Дано и не ти се налага де Наистина не е нужно да знаеш какво е МАП сензор, с други термини могат да те омаят, а ти само да скляпаш и да кимаш. И парите за ремонт да текат... Можеш ли да обясниш кога пали трудно? След като престои цяла вечер, след като е загряла и загасена за малко или нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #17 Отговорено 3 Август, 2016 след като престои цяла вечер.Сутрин паля доста трудно.Когато е загряла си пали нормално.Понякога и когато престои 20-30мин.пак неиска да запали от първия път,но това не го прави постояно.Единствено сутрин никога неиска да запали от първия път.Трябва да изкарам ключа и да го мушна пак и така.Казаха ми че е от делото или комутатора.Смених моето делко с друго,пак втора употреба,карах от Горублене до Люлин,спрях до магазина и после половин час неможах да запаля.Но това не го прави редовно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #18 Отговорено 3 Август, 2016 Спомена ,че сменили реле.Кое по-точно знаеш ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #19 Отговорено 3 Август, 2016 (Редактирано) RELAY ASSY.MAIN-реле,при мен се намира под жабката,при други разбрах че се намира под волана,смених го и го презапоих,сега имам две релета и ефект никакъв.При мен проблемите са достаи рейката трябва да се смени,защото тече масло,единственото нещо,което работи в тази кола са спирачките Редактирано 3 Август, 2016 от Borqna Petkova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 4 Август, 2016 (Редактирано) Като цяло съм имал поне пет случая с непалеща загряла хонда. Единия беше запушен горивен филтър а останалите двупиновия датчик за температурата под делкото. Много боб и кокал се метна по тая тема но.... С кутията докаде я докара? Редактирано 4 Август, 2016 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #21 Отговорено 4 Август, 2016 Да се присъединя към гадателската гилдия Единствено сутрин никога неиска да запали от първия път.Трябва да изкарам ключа и да го мушна пак и така.Казаха ми че е от делото или комутатора. Това ми звучи ми като да няма налягане в горивната система. Ако завърташ ключа, чакаш 4-5 секунди на контакт, изключваш, пак го правиш и палиш вече без проблем? Защо не я завлачиш при Фена в Дупница, за да спреш серията? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #22 Отговорено 4 Август, 2016 (Редактирано) Кутията я смених с друга.Моята беше пръснала корпуса и това устройство,което сменя движенията напред и назад неработеше,затова закупих кутия втора употреба от момче от тук от форума,за което му благодаря и сега съм с неговата кутия.За сега ще я карам така,ако нещо пак я закъсам доста ще му мисля,поне я позакърпих малко за сега,дано това с паленето да не се услужни още повече Редактирано 4 Август, 2016 от Borqna Petkova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове