Jump to content
Didko

Обратно в клубЪ

Recommended Posts

Е няма такава усмивка...Честито!Чакаме отзивите и впечетленията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време беше,добре дошъл отново!Честито и много безаварийни!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е хубава. Честита придобивка.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали ще има негативен отговор. 9ст. Автомат ли е?

Същата усмивка щях да имам и аз и то на два пъти, но за съжаление и двата пути недвижимото имущество надвива над движимото. Явно още не съм дорасъл.Колата е уникална. Много щастие и хубави моменти да имаш с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Автомобилът е с 6 скоростна ръчка, с малкия дизел, FWD. Доста мислене и четенеми отне докато се спра на точно тази модификация.

 

Отдаде ми се възможност и ходих до щатите 2 пъти тази година за по 2-3 седмици и двата пъти си взимах подобни автомобили под наем. Първия път Jeep Cherokee с 9 степенна автоматична скоростна кутия, втория път Hyundai Tucson с 6 степенен автомат. И на двете изгорих по 2 резервоара бензин, така че ги покарах прилично. Чирокито напрактика е със същата ZF скоростна кутия като CR-V-то. То беше и причината да ме откаже от нея - изключително мудна реакция при изпреварване в извънградски условия! Круизва на 8-ма, а 9-тата почти не се ползва, ако караш +10км/ч на щатските закони. Ако настъпиш за изпреварване, връща на 6-та, замисля се, усеща, че не е тази, която му трябва, после връща на 5-та или 4-та, а понякога и това не стига. Изобщо, докато усетиш ритника за изпреварване може да минат 3-4 секунди!! Накратко - ужасно мудна скоростна кутия при извънградско каране! Иначе за градско е добре - щъка ги до 5-та за нула време и не е дразнещо. Среден разход - 8.

После пробвах и "евтиното" решение - Хюндая. Доста по-адекватно поведение при извънградско. Но и доста по-евтино изпълнение - евтина пластмаса, по-шумно... Разход - същия като на Чирокито.

 

Та така, поръчах колата без да съм я пробвал и досега не съжалявам изобщо! Среден разход за първите ми 500 км е 5.2 - 5.3, а съвсем не я жаля. Иска още малко свикване да се кара на много ниски обороти. Въртящият момент го има още на около 1700 оборота. Ако изпреварваш на 3-та и си на 4000 rpm почва да тъпче, та си иска по-големи предавки. Изключително тих при круиз на извънградско. В града двигателя се чува до 3-та...

 

Ами това е засега.. Ако имате въпроси - пиПайте!  :beer:

Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и безаварийно! Дано повече колеги имат поводи за такава усмивка :)

Много се радвам, че вече имаме тема и в този раздел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За питане имам да питам много неща.Аеродинамика,шум ,волана-управлението колко е приятно,поведение в завоите.Какво масло ти наляха,

За задния мост също щях да питам ...ама си го икономисал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото на шум е повече от задоволително! Чуват се предимно гумите, не толкова пориви от насрещен вятър. Това при скорксти 120-130. При ~100 си е направо тихо.

Масло - на лепенката под капака пише 0w30. Марка - не знам. Казаха следваща смяна след 1 г. или 20к км.

Воланът ми се искаше да е малко по-дебел (както беше на Чирокито), но уви.. Лесно се върти в градско, на извънградско се стяга и държи прилично сама пътя дори и при големи неравности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, тя и "механизацията" е широко усмихната между фаровете :)  Чудесен разхода за такава глезотия, да те радва много до...моделът с електрическо задвижване :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,редовните им номера....Искай да ти го сменят на 10000 км.Маслото най-вероятно е Кастрол или Хонда.13-14 евро е литъра и 15 филтъра...няма да се набуташ ,кой зане колко много,но поне ще си запазиш моторчето,че идеологията на всички представители в момента е да си създават работа за след гаранционния период :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony, задния мост предполагам че си е стандартен като на всички CRV /--\ :tongue1: та дори да е чисто нова (не веднъж съм срещал и от доста новите и те също са разкрачени). Или ако не е, предполагам че му предстои (не го пожелавам ако в момента не е :punch:).

Интересното е, че от по-старите по-често взех да срещам |--| вероятно е имало интервенции и подобрения във времето.

Дори моята на моменти ми се вижда ОК на моменти разкрачена. шантава работа.

Важното е че е НОВА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне ...имах предвид,че е само с предно,иначе щах да питам за задния дифф..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еее... значи аз не съм разбрал.... свиркай си :whistle:

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, много безаварийни издравв да я търкаляш машинката

 

Enviado do meu ALE-L21 através de Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до автоматичната 9степенна ск кутия, двигателя е битурбо, което помага при рисковани изпреварвания като превключва от 9та на 5та примерно. Не съм го пробвал ,но казват че е много пред другите марки. Поздрави

 

Enviado do meu ALE-L21 através de Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах по-рано, 9-тата почти не се ползва. Освен това понякога свалянето до 5-та не е достатъчно. Ако натиснеш педала до долу, скоростите се шашкат и ще мине поне през една междинна предавка, докато отиде на тази, която ти трябва за изпреварване. Няма как Хонда да е много пред другите марки, щото скоростната кутия е една и съща с на Фиат/Джиип/Крайслер...

 

Ето едно ревю, което загатва същите проблеми: http://www.autoevolution.com/reviews/honda-cr-v-review-2015-1.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм почитател на автоматика,прочетох го в автосписание,когато изкараха новия морор със 160 коня. Аз купих ето този,но още не са ми го дали,още чакам. Поздравиcc1734da45c0befa3644f7f5a57aab89.jpg0134789b7158fcabe71c74d8178ee987.jpg

 

Enviado do meu ALE-L21 através de Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, супер е! С кеф да си я караш и добре, че си взел ръчката. Виж какво пише в уикипедия за автоматика:

 

The transmission has been problematic, as customers of Jeep, Chrysler, and Acura models equipped with the transmission have experienced problems in their vehicles regarding lack of traction, bad shifting, loss of 4x4 capability, crash noises, and troubles with bad clutch disks.

 

Източник: https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_9HP_transmission

Редактирано от Didko
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото интересен факт, на който попаднах тези дни е, че малкият дизел (като моя) в Сърбия се е продавал с 1,000,000 км гаранция на двигател и трансмисия!!

 

http://www.honda-srbija.rs/automobili/aktuelnosti/1000000-km-garancije-na-novi-16-i-DTEC.133.html

Редактирано от Didko
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 000 000 е сериозен пробег.... А колко години ти дават да го изминеш????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 - прочети статията през гугъл транслейт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, бях я забравила тази твоя усмивка... )

Честито! Много безаварийни и чудесни пътища и повече дразнители като Вас с georgivanov1 ... пожелавам!

Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, и на Didko, и на GeorgIvanov1! !

Аз съм нов във форума, но въпросната усмивка и снимките на красивите автомобили ми помогнаха да се пресрамя и да кажа с чисто сърце:

Честито! Да си ги карате с кеф, дълго и безаварийно!

 

Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ги видя убавците от Бултрако ,как ще налеят 5W-40,както правят в момента и ще дадат иедин милиион км.гаранция....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Бултрако ,как ще налеят 5W-40,както правят в момента...

 

Това не е вярно. Както казах, след първото обслужване на лепенката пише 0w30.

Ти да не си дистрибутор на масла нещо, че гледам са ти слабост  :chicken:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не за радост.0W-30 е дизелово,един модел и няма друго.Я влез там с бензинова кола......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алелуя!Време беше за тая усмивка.Един приятел от Пловдив ми говори за безумно нисък разход на точно такова Цеерве,мислех че се бъзика,ама явно не...Жив и здрав да си бат' Дидо да и се радваш и да ви вози дълги години фамилията.А като ти писне се обади да докарам някой заралия да го купи... :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, Коко, благодаря за пожеланията! Мани майтапа, ама Ауриса на жената оня ден и той за зарата замина :D

Относно разхода - твърдо под 6 (5.2 - 5.6)... Засега смятам да я покарам, но ако се наложи, ще те имам предвид и ще ти пера една жица! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кокич, ето как стоят нещата след 250 км смесен разход:

 

IMAG0356.jpg

 

Два дена преди това я засякох на бензиностанцията след 700 км само градско  - 5.67 (при показание на компа 5.4).

С ръка на сърцето си казвам - с тукашните горива разходът е поне половин литър надолу спрямо БГ. И тук наливам само най-скъпата нафта, но определено има разлика в разхода. За вървенето не знам, щото возя малки деца обикновено и не я гоня..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...