Maximus 11 #1 Публикувано 20 Юли, 2016 Здравейте, имам изключително тъп въпрос, за който търсих отговор в нета, но не намерих. Когато си купих колата копчето за аварийните светлини не светеше. Мислех си, че при мен е проблема и търсих решение, но не открих. Един познат има същия Акорд, но и на него не свети. Та въпроса ми е всички ли са така или и 2та Акорда имат проблем? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #2 Отговорено 20 Юли, 2016 И на моя Акорд не свети копчето за аварийките. Не се притеснявай, всичко й е наред, просто такива са заводските настройки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #3 Отговорено 20 Юли, 2016 На моята 7-ца не светеше но сложих лампички T5 мисля че бяха и сега свети, но не мига при включен бутон.Има не едно,а две гнезда за лампи.Най вероятно и при теб ще е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 410 #4 Отговорено 20 Юли, 2016 Копчето трябва да свети когато се включат габаритите. На колегите на които не им свети им е изгоряла лампичката вътре в копчето. Когато се включат аварийките копчето не мига както при някои други марки автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #5 Отговорено 20 Юли, 2016 Копчето трябва да свети когато се включат габаритите. На колегите на които не им свети им е изгоряла лампичката вътре в копчето. Когато се включат аварийките копчето не мига както при някои други марки автомобили.не не трябва,на този модел не свети и при включени габарити,а само мига когато е натиснат бутона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #6 Отговорено 20 Юли, 2016 На дизеловия ми Акорд не светеше, беше изгоряла лампичката. Смених я с някаква, която присадих на цокъла на оригиналната и светна. Лампичката има цветно пластмасово калпаче, но няма значение каква ще се сложи, сложих жълта... Слагах я на второто гнездо, там не свети... Потвърждавам, бутона не мига, а свети при включено осветление. На бензиновата не съм обърнал внимание дали свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #7 Отговорено 21 Юли, 2016 Става въпрос за 8-генерация . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #8 Отговорено 21 Юли, 2016 Копчето трябва да свети когато се включат габаритите. На колегите на които не им свети им е изгоряла лампичката вътре в копчето. Когато се включат аварийките копчето не мига както при някои други марки автомобили.не не трябва,на този модел не свети и при включени габарити,а само мига когато е натиснат бутона. При мен дори и не мига когато са пуснати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #9 Отговорено 21 Юли, 2016 Напълно си прав колега,грешката е моя много се извинявам. Тази сутрин проверих колата в гаража и е точно обратното(свети с габаритите и не мига),бях се заблудил понеже го имаше това питане преди време в един друг форум и съм се объркал напълно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #10 Отговорено 21 Юли, 2016 Напълно си прав колега,грешката е моя много се извинявам. Тази сутрин проверих колата в гаража и е точно обратното(свети с габаритите и не мига),бях се заблудил понеже го имаше това питане преди време в един друг форум и съм се объркал напълно. Последно трябва да свети при къси/габарити и да не мига когато са активни светлините? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #11 Отговорено 21 Юли, 2016 Да Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #12 Отговорено 21 Юли, 2016 Ясно. Някой ако знае и как се вади тоя бутон ще е много добре. Не ми се разгобява цялата конзола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 410 #13 Отговорено 21 Юли, 2016 Ясно. Някой ако знае и как се вади тоя бутон ще е много добре. Не ми се разгобява цялата конзола. Не ти се разглобява, ама ще се наложи. Ако искаш да свети де. Започваш от пластмасите около скоростия лост, леко и внимателно, на щипки са. Развиваш топката от лоста. От там по ред на номерата тръгваш нагоре, като много добре се оглеждаш за винтове. Всеки панел застъпва следващия и след като го отстраниш виждаш винтовете които държат поредният. И така до панела с бутона За буксите не казвам нищо, сам ще се досетиш, че трябва да се разскачат. Там няма какво да се обърка. Крушката JapCar, я е показал. Ако нещо не е ясно, питай, ще помагаме. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #14 Отговорено 21 Юли, 2016 Става въпрос за 8-генерация . Не обърнах внимание, че е за 8ма ген...При фейслифта, 7ма, с навигация, свалянето е по-лесно- сваля се само панела отгоре с малкия дисплей , който е на щипки. На 7ма без навигацията вероятно може да се свали само панела с дюзите за въздух и бутона... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #15 Отговорено 22 Юли, 2016 Ясно. Някой ако знае и как се вади тоя бутон ще е много добре. Не ми се разгобява цялата конзола. Не ти се разглобява, ама ще се наложи. Ако искаш да свети де. Започваш от пластмасите около скоростия лост, леко и внимателно, на щипки са. Развиваш топката от лоста. От там по ред на номерата тръгваш нагоре, като много добре се оглеждаш за винтове. Всеки панел застъпва следващия и след като го отстраниш виждаш винтовете които държат поредният. И така до панела с бутона За буксите не казвам нищо, сам ще се досетиш, че трябва да се разскачат. Там няма какво да се обърка. Крушката JapCar, я е показал. Ако нещо не е ясно, питай, ще помагаме. Успех. Благодаря! Ще помисля дали да се занимавам. А защо се сваля топката на лоста? По-рано днес се опитах да я развия, но ми се струва, че не се развива, а по друг начин е застопорена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 410 #16 Отговорено 22 Юли, 2016 Моята е с ръчни скорости и топката се развива, резбата е права. Хващаш топката и започваш да въртиш на ляво (обратно на часовниковата стрелка). Не знам как е при автоматиците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #17 Отговорено 22 Юли, 2016 Моята е с ръчни скорости и топката се развива, резбата е права. Хващаш топката и започваш да въртиш на ляво (обратно на часовниковата стрелка). Не знам как е при автоматиците. Нищо общо с ръчката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_freak 38 #18 Отговорено 5 Ноември, 2016 (Редактирано) Здравейте всички. На Legenda е същият. Вади се без разглабяне. С тънка права отвертка (защитете пластмасата около бутона) го захващаш отдолу или отгоре и напъваш смело напред. Единият край изскача, е ред е на следващият. Второто гнездо е за втори бутон. При Acura RL той е за изключване на пасажерският еърбек. Аз лично замених крушката за 2 минути. Успех. Редактирано 5 Ноември, 2016 от dj_freak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове