Jump to content
Maximus

Осветление бутон за аварийни светлини Акорд 8

Recommended Posts

Здравейте,

 

имам изключително тъп въпрос, за който търсих отговор в нета, но не намерих. Когато си купих колата копчето за аварийните светлини не светеше. Мислех си, че при мен е проблема и търсих решение, но не открих. Един познат има същия Акорд, но и на него не свети. Та въпроса ми е всички ли са така или и 2та Акорда имат проблем?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моя Акорд не свети копчето за аварийките. Не се притеснявай, всичко й е наред, просто такива са заводските настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята 7-ца не светеше но сложих лампички T5 мисля че бяха и сега свети, но не мига при включен бутон.Има не едно,а две гнезда за лампи.Най вероятно и при теб ще е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето трябва да свети когато се включат габаритите. На колегите на които не им свети им е изгоряла лампичката вътре в копчето. Когато се включат аварийките копчето не мига както при някои други марки автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето трябва да свети когато се включат габаритите. На колегите на които не им свети им е изгоряла лампичката вътре в копчето. Когато се включат аварийките копчето не мига както при някои други марки автомобили.

не не трябва,на този модел не свети и при включени габарити,а само мига когато е натиснат бутона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизеловия ми Акорд не светеше, беше изгоряла лампичката. Смених я с някаква, която присадих на цокъла на оригиналната и светна. Лампичката има цветно пластмасово калпаче, но няма значение каква ще се сложи, сложих жълта...

Слагах я на второто гнездо, там не свети...

Потвърждавам, бутона не мига, а свети при включено осветление.

На бензиновата не съм обърнал внимание дали свети.

post-30849-0-86674900-1469049243_thumb.jpg

post-30849-0-88627800-1469049258_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за 8-генерация .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Копчето трябва да свети когато се включат габаритите. На колегите на които не им свети им е изгоряла лампичката вътре в копчето. Когато се включат аварийките копчето не мига както при някои други марки автомобили.

не не трябва,на този модел не свети и при включени габарити,а само мига когато е натиснат бутона.

 

 

При мен дори и не мига когато са пуснати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав колега,грешката е моя много се извинявам.

Тази сутрин проверих колата в гаража и е точно обратното(свети с габаритите и не мига),бях се заблудил понеже го имаше това питане преди време в един друг форум и съм се объркал напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав колега,грешката е моя много се извинявам.

Тази сутрин проверих колата в гаража и е точно обратното(свети с габаритите и не мига),бях се заблудил понеже го имаше това питане преди време в един друг форум и съм се объркал напълно.

 

Последно трябва да свети при къси/габарити и да не мига когато са активни светлините?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Някой ако знае и как се вади тоя бутон ще е много добре. Не ми се разгобява цялата конзола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Някой ако знае и как се вади тоя бутон ще е много добре. Не ми се разгобява цялата конзола.

Не ти се разглобява, ама ще се наложи. Ако искаш да свети де.

Започваш от пластмасите около скоростия лост, леко и внимателно, на щипки са.

Развиваш топката от лоста.

От там по ред на номерата тръгваш нагоре, като много добре се оглеждаш за винтове.

Всеки панел застъпва следващия и след като го отстраниш виждаш винтовете които държат поредният.

И така до панела с бутона

За буксите не казвам нищо, сам ще се досетиш, че трябва да се разскачат. Там няма какво да се обърка.

Крушката JapCar, я е показал.

Ако нещо не е ясно, питай, ще помагаме.

 

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за 8-генерация .

Не обърнах внимание, че е за 8ма ген...При фейслифта, 7ма, с навигация, свалянето е по-лесно-  сваля се само панела отгоре с малкия дисплей , който е на щипки.

На 7ма без навигацията вероятно може да се свали само панела с дюзите за въздух и бутона...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ясно. Някой ако знае и как се вади тоя бутон ще е много добре. Не ми се разгобява цялата конзола.

Не ти се разглобява, ама ще се наложи. Ако искаш да свети де.

Започваш от пластмасите около скоростия лост, леко и внимателно, на щипки са.

Развиваш топката от лоста.

От там по ред на номерата тръгваш нагоре, като много добре се оглеждаш за винтове.

Всеки панел застъпва следващия и след като го отстраниш виждаш винтовете които държат поредният.

И така до панела с бутона

За буксите не казвам нищо, сам ще се досетиш, че трябва да се разскачат. Там няма какво да се обърка.

Крушката JapCar, я е показал.

Ако нещо не е ясно, питай, ще помагаме.

 

Успех.

 

 

 

Благодаря! Ще помисля дали да се занимавам. А защо се сваля топката на лоста? По-рано днес се опитах да я развия, но ми се струва, че не се развива, а по друг начин е застопорена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с ръчни скорости и топката се развива, резбата е права. Хващаш топката и започваш да въртиш на ляво (обратно на часовниковата стрелка). Не знам как е при автоматиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с ръчни скорости и топката се развива, резбата е права. Хващаш топката и започваш да въртиш на ляво (обратно на часовниковата стрелка). Не знам как е при автоматиците.

 

Нищо общо с ръчката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте всички.

На Legenda  е същият. Вади се без разглабяне. С тънка права отвертка (защитете пластмасата около бутона) го захващаш отдолу или отгоре и напъваш смело напред. Единият край изскача, е ред е на следващият. Второто гнездо е за втори бутон. При Acura RL той е за изключване на пасажерският еърбек.

Аз лично замених крушката за 2 минути.

Успех.

Редактирано от dj_freak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...