Jump to content
jaccomo

Поставяне на Ксенон

Recommended Posts

Здравйте колеги,

Предполагам, че и от Вас има такива като мен, които нямат ксенон на CRV 3.

Искам да попитам, дали някой се е захващал със задачата за поставяне на ксенон система и по конкретно поставяне на оригиналната система (от някоя морга или нещо подобно). Имаме добре обурудвани фарове (лупи) пък с тези халогенни крушки....... струва ми се като пропилян потенциял на фара (освен че го съсипват отвътре).

Та ми мина през главата, ако фаровете ни позволяват поставяне (да си стане както трябва а не с рязане и преправяне, като за китайски ксенон) на оригиналния ксенон без съществени доработки и интервенции дали да не се захвана с нещо подобно (стига в моргата, да не ми споменат някаква смехотворна цена).

Другия ми въпрос е, ако все пак някой е минал по този път, да драсне един ред какво е необходимо за закупуване.

 

П.П. Идеята ми е породена от отва, че баща ми има Гранд пикасо със ксенонови завиващи фарове и осветяват направо феноменално. Ако след промяната и моята кола поне се доближи до тази осветеност ще съм супер хепи.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разгледам схемите довечера ,да открия разликите.В София по моргите ще намериш ли баласти и крушки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Длъжен съм да се пробвам. Те май са по-важни кабеляците и баластите  да се намерят, за да се доближи монтажа максимално до оригиналния. Крушките, мисля че няма да са такъв проблем за намиране. Има производители, които предлагат качествени крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене:

-  400лв. (доста прекаляват) само за крушки и баласти, като не се наемат да свалят окабеляването от фара. (само в 2 морги се навиха да свалят крушките и баластите иначе комплект с фара)

-  800лв. пълен комплект с фаровете и всичко необходимо

-  230лв. с монтаж  "HID Premium H1"  с 24 месеца пълна гаранция.

 

Чакам от още 1-2 морги да звъннат и да ми кажат цена, но ако се върти около 400лв. без да ме снабдят поне с всичко необходимо като окабеляване и свръзки........ мисля че не си струва, и варианта с НЕ оригиналния ксенон (предвид гаранцията от 24м) ще надделее.

Склонен съм на 400лв без гаранция само заради това че е оригинален, но поне да има всичко необходимо а не да се занимавам с глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само че твоят фар е със цокъл за халохенна крушка H1 а оригиналния ксенон е със цокъл за крушка D2S

Това е разликата във фаровете която съм установил до сега.

Сложих ксенон на Luxima но така и не можах да разбера дали нашите фарове имат тази пластина която може да отрязва светлината да не свети горе в дясно.

Понеже сега като изпреварвам имам чувството че доста осветява този който изпреварвам дори и със свалени до долу фаровете.

Markony ако е разглобявал или знае може да каже.

Редактирано от sredez403

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По e-bay ми се мяркат някъкви цокълчета и преходничета, които може и да се окажат полезни в отношение на закрепване на крушката. А за тая пластина сега чувам, на пръв поглед по снимки не намирам разлика на фаровете с ксенон и без. Освен ако не е някъде невидима на пръв поглед.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази пластина ( cut of shield headlight ) седи между рефлетора и лупата.На някой е подвижна е на други не .

Служи за промяна на светенето например при халогенните фарове светят така:( -----/// ) а когато се смени позицията на тази пластина светят така : ( ___––––)

За ксенона трябва да е така ( ___–––– )

Но на нашите фарове дали е подвижна незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха.... ами честно да си кажа съм ОК за ксенон в случай, че фаровете както си мислех отговарят за това нещо ( нали са с лупи). Но ако ще ми светят в страни и ще осветявам квартала до 20-тия етаж..... мерси.

В краен случай едни кружки OSRAM NIGHT BRAKER ( мн бях доволен от тях) и това е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се ослушвам и събирам информация как се представят лед системите.Казват че светели повече от ксенона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли предвид някоя конкретна ? Защото там до колкото знам преди време им куцаше осветеноста.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лед фаровете светят много добре,но само ако са проектирани заедно-оптика плюс рефлектор.Китайските,които са около 100 евро светят много силно ,но за съжаление нито лупа ,нито рефлектор им оправя лъча...стават само за дълги.САмия светодиод има голяма площ...3-4 мм и няма как да се фокусира и събере лъча правилно.Ако направят светодиод с 1мм диаметър 50 W...ще стане работата.Засега съм навсякъде с Nightbreaker и съм решил проблема.Но тъй като фаровете са ми за смяна бих взел за 800 лв 2 ксенонови фара..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли предвид някоя конкретна ? Защото там до колкото знам преди време им куцаше осветеноста.....

Не точно.

Да заглеждах се по тези китайските от по около 100 евро но Markony внесе светлина по въпроса и ще изчакам нещо подходящо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ютуб руснаците са направили доста тестове с ледовете и все дърво...Следя ги от година,засега няма нищо като за афтермаркет дето да върши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната оферта е 350лв за кабели крушки и баласти. Човека е от Варна. Решил съм обаче като имам време да посетя някое вещо в областа лице за да ми каже 100% какво да взема за да не дам 4 стотака във въздуха и пак да си взема ОСРАМ.

Markony аз днес съм звънял по морги да разпитвам, но ако ти изпадне нещо от София за фарове казвай ако трябва нещо да помагаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не търся сега,още не е изплатена колата,Първо обслужване,масло,гуми,аларма и после глезотиите,който ще започнат с 240 вата фар като на Харвито :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтиран ксенон с цокъл H1, китайски, без да е необходима никаква друга интервенция по фара. Вече трета година карам с тях и определено "прогледнах" след монтажа им. Отпечатъка на стена е леко пречупена линия и съм убеден, че не заслепявам никого. Мисля, че цялата история с монтажа беше около 300 лв или по-малко. Единствената неприятност беше, че забиваха пиезо сирената на алармата. Наложи се да я местя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с пиезото не го схванах ама карай. Щом става и с китайските.... Ще го мислиме и това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си го обяснявам така, че около баластите на ксенона, заради "високото" им качество и наистина високото напрежение се образува магнитно поле което индуцира напрежение в сирената и тя не работеше. Пробвах да ги обвия във фолио баластите, но и така не стана. Накрая се наложи да преместя сирената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схванах! Каква марка е твоята система, че аз разглеждам някъкви тук по интернет( RayTech; VERTEX; HID Premium) и всичките естествено са най добритe. Цените им са около 150-200лв. и с гаранция 24м.

Чесно казано гаранцията ме блазни най-много и каточели накрая ще се спра по-скоро на коректен търговец отколкото на марка ксенон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам доколко е уместно да се споменават марки и фирми тук, и какво би се приело за реклама. Ще пиша лично, когато се прибера довечера и погледна бумагите.

Една малка препоръка, ако се решиш за китайче, пробвай какво се случва когато е сработил датчика за фаровете преди да си запалил. При мен понякога единия фар понякога гасне. Трябва да изчакам да стопли съвсем, преди да запаля. Става въпрос за 2 сек може би. И може би ми се струва само, но сега като , че ли светят по-слабо. Възможно е да ми се струва или просто да съм свикнал. Или пък крушките да им е паднал ресурса....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реклама..... силно казано, но ако се приема така... SORRY не съм се сетил. Все пак ако има нещо от което сме доволни или недоволни е редно да го поделим.

 

Ами ОК, ще ги пробвам като ги сложа, но първо малко да ми позапочне отпуската от 08.08 и да обърна повече внимание какво точно да сложа и разбиресе ще споделя впечатления веднага. Още не съм отписал оригиналния, но ми се струва, че ще е без успех. Едни голи крушки и баласти......... ксенон система май не правят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко темата, но с цел изясняване.

Виждал съм CR-V-та с ксенон H1 (не оригинален) и понеже крушката стой зад лупа, заслепяване няма.
Оригиналният ксенон е с D2S крушки и лупите "завиват".

Това, за което говори sredez403, не е точно така, тези на който им се движат пластините (ламаринките) вътре са БИ-ксенон или БИ-халоген, т.е. когато електромагнита дръпне пластината лупата, светва в режим дълги.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не съм сигурен, че всички ксенони завиват или е просто допълнителна екстра.
2. Не съм виждал лупи, които изпълняват къси и дълги светлини. По мое мнение, фаровете с лупи винаги са двусекционни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Когато ни оферираха нашето Ц(С)еРеВе, ксенона беше само завиващ.

2. По принцип или за нашия модел говориш? Защото аз обяснявам по принцип, иначе си търся лупи, за да сменя моите и да стане БИ-Ксенон. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой знае ли какво се случва когато врътката за фаровете е на положение AUTO, навън е тъмно и мотора се стартира? В смисъл, че датчика за светлина пали късите когато се даде на контакт ( мотора не работи все още) и в момента на старта какво се случва? Дали фаровете се гасят автоматично за момент с оглед на това, че тече сериозен ток при старта ( за да се щади акумулатора) и след това се пускат отново, или просто си премигват заради старта на мотора и когато той заработи, си светят нормално. Става въпрос за CR-V с лупи, зад които имаше обикновена халогенна крушка преди много време.

 

Дилемата е следната: халогенните крушки бяха сменени с "No name" някакъв ксенон, които с времето поне на мен ми се струваше, че свети все по-слабо, докато в един момент започна да работи когато си иска. Този ксенон в горе описаната ситуация, при старт обикновено изгасваше някои от фаровете и трябваше да прецъквам отново за да стартира. Ясно е, че трябва да се направи нещо по въпроса. След много четене стана ясно, че за aftermarket HID kit най-често спряганото име е TRS (The retrofit systems), които предлагат Morimoto setup. Писах им относно ситуацията описана по-горе и попитах дали трябва да очаквам същото и с техния кит, но засега няма отговор. Препоръчват и ползване на релета по 40А които според тях осигурявали еднакво захранване и за двата баласта. Но дали това ще реши проблема с изгасването на някои от фаровете, не е ясно.

 

Някои има ли опит в тази ситуяция?

 

Препоръки за ксенон кит от БГ? Между другото размених и няколко мейла с представителите им на TRS в Румъния и Италия, но условията (цени и гаранция) са малко по-различни, ако някои се интересува, да пита!

 

Между временно сложих LED на късите и се получи това:

 

post-16000-0-47542800-1501671510_thumb.jpg

 

LED-a е отново "no name" с идеята, че ще е временно решение до инсталацията на нещо качествено..... Според мен все още не е решение

светодиода, някак си светлината няма  необходимата плътност.....

 

P.S. Фаровете са регулирани на машина в СБА, и въпреки това ми се виждат малко ниско като, че ли......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те ледовете са с изместен фокус,в зависимост от дебелината на плочката,но не свети никак зле.Че си уцелил и 5000К температура.Регулират се при вдигнато положение на потенциометъра за регулировка и после можеш да си ги смъкваш 25%,но това трябва да го знаят в СБА...

 

За въпроса ти -Не стартера не гаси фаровете на ауто при здрач,просто премигват защото напрежението им пада на 8-9 волта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

някой може ли да ми каже какъв модел/тип са крушките за заводския ксенон на CR-V 3gen.- днес забелязах че при неравности ми премигва десния фар, явно лампата си отива, май ще слагам DRL...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводските са  D2S на CR-V 3gen.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...мерси много колега...и дано е крушката, че като четох из форума-взех да се притеснявам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми размени им местата и ще разбереш дали е от крушката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на сивик 8ма серия с 2.2 i-ctdi , заводски ксенон като е тъмно и съм на auto , ксенона премигва когато паля колата. Със същия акумулатор на црв 3 с 2.2 i-dtec не премигва оригиналния ксенон. Може и на црв преди фейс оригиналния ксенон да премигва , но не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по въпроса за црв3  с лупа и една крушка за къси и дълги - има , за американския пазар са само с 1 крушка със и без лупа. Ето линк:

https://www.google.bg/search?q=crv+2007+america&num=20&newwindow=1&rlz=1C9BKJA_enBG740BG740&hl=bg&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiS0KiZ7MzYAhVByqQKHRNiAFQQ_AUIESgB&biw=1024&bih=653#imgrc=Paw5DwbUwCbDUM:

 

https://www.google.bg/search?q=crv+2007+america&num=20&newwindow=1&rlz=1C9BKJA_enBG740BG740&hl=bg&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiS0KiZ7MzYAhVByqQKHRNiAFQQ_AUIESgB&biw=1024&bih=653#imgrc=3UgG6z7EB4_j6M:

Редактирано от mafyata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това някой пробвал ли го е?

https://www.philips.bg/c-p/12985BWX2/x-tremeultinon-led-car-headlight-bulb

Изглежда доста добре. Единствено, че официално не е одобрена за използване по пътища. Не знам дали ще успеят официално да го прекарат това и дали изобщо имат желание.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой ще те спре и ще проверява с какви крушки си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, mafyata написа:

А кой ще те спре и ще проверява с какви крушки си ?

Ясно е това :)

Същото важи и за афтермаркет ксенона. 

От гледна точка да е изряден на 100% автомобила го споменах. Както и да е. Гледам данните и го дават 25W и 1750 lumens. За сравнение другите ЛЕД крушки ги дават 3000+ лумена. Стандартните Н7 за около 1500 лумена. Мисълта ми е, че вероятно няма да заслепяват. Иначе за проверка на пътя, като гледам как се монтират, за 5 мин. може човек да сложи обратно стандартните крушки.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре,проблема е,че имат брой стартове и при нас с тези задължителни дневни светлини (светни/гаси) не се знае колко ще изкарат,дали ще са рентабилни. Това където пишат,че ще изкарат колкото колата е химера, както казват циганите "мижи да те лажим". На другата ми кола (немско) всяка година слагам на Осрам най доброто от  Unlimited серията и карат точно една година ,вярно,че сватят като за световно и нощта става наистина ден но нямам нерви вече и ще и бодна оригиналните следващият път,нищо,че не ме кефят.

Не видях гаранцията колко е но ако е повече от две години тогава може да се замислиш колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от качеството. Аз карам вече 7ма година с оригинален ксенон и е без проблеми. Защо този лед да не изкара повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Да повдигна малко темата - едини ми ксенон изгоря (ЦРВ 3, 2007, 2.0 бенз). 

 

И тука ми е въпроса - просто сменям крушката, оригинална или примерно осрам, сменям и двете или друго :

Чакам отговор от Бултрако колко ще струва, но там ще е европейска сума. 

Ако ще взема само една, дали няма да светят различно? Нямам представа какви са параметрите на съществуващите. Да не стане да взимам две крушки :( 

 

И малко извън теамата, ама пак за крушки - едната крушка на задния номер изгоря. Там може би сам ще се справя, но ми се иска да сложа лед. В моите престави (аз съм "чиновнинк") мога ли само да сменя направо с лед или да си взема оригинална? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях на моето црв. Не си личеше , че само 1 крушка съм сменил. Всичко зависи от това каква крушка ще вземеш и в какво състояние е другата ти крушка. Аз взех осрам за 100лв някъде. Имаха 2 вида, синя и оранжева кутийка , вземаш синята. Не помня точно как се водеше модела. По-късно мога да ти я снимам ако е вкъщи кутийката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи в какво състояние ти е втората крушка. Принципно крушките имат ресурс, нещо като работни часове, но не точно защото зависи и колко често са пускани и спирани. С други думи, заминала ли е едната съвсем скоро очаквай да замине и другата. Според мен няма начин да няма разлика в светлината която отделят работилата дълго време и новата. 

Имах подобна ситуация със заводски ксенон, смених двете крушки със D2S на осрам с 4 г. Гаранция ако не се лъжа. По 60 лв крушката. Мога да пратя на лично мястото от което ги купих ако ти трябва.

Сигурно ли е, че проблема е крушата а не баласта или запалката???? 

За светлините на номера отзад. На предната кола същото црв, за 5 г и почти 90к км съм ги сменил тези крушки веднъж и светеше като ден номера. Не виждам смисъл да се слага лед там. Друг въпрос е, че смяната е много специфична и ако не внимава можеш да счупиш едни пластмасови крачета и цокъла да не може да се застопори... 

Вадят се много особено.. Кофти момент е. 

Редактирано от tanas4o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...