ramzesss 0 #1 Публикувано 17 Юли, 2016 .....здравейте , нов съм във форума но имам проблем с палене на црв ....отидох на плаж и на връщане дърво ...с побутване запали и я прибрах ....махнах клейм да зануля ....след два дена слагам същото състояние.... натиснах и шок бутона без резултат ...акумулатора си има зелена точка не е изтощен....арматурното табло си свети нормално при стартиране тоест опит за стартирвани и светят авариините светлини без да ги включвам ....предполагам ще запали на бутане но не това е целта..Помагайте ако може ....стартера не върти чува се само едно изщракване но това е нормално просто няма завърта не ...Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ramzesss 0 #2 Отговорено 17 Юли, 2016 ......забравих да кажа че при горещо време се е случвало да откаже запалването като си я карал колата тоест когото е още топла ... някаква лятна болест Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #3 Отговорено 17 Юли, 2016 (Редактирано) Ако с друг акумулатор или като подадеш допълнително ток върти, купуваш нов. Не завърти ли, сваляш стартер,като преди това трябва да се провери дали излиза сигнал от таралежа/клемореда/ на контактния ключ.. Редактирано 17 Юли, 2016 от Markony Доуточнение 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ramzesss 0 #4 Отговорено 19 Юли, 2016 .....а с принудително подаване + към стартера от клеймата на акумулатора ели е възможно да видим жив ли е стартера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 19 Юли, 2016 Абе човек дайте и ток с кабели. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ramzesss 0 #6 Отговорено 21 Юли, 2016 .....локализирах нещата при принудително подаване на ток от клейма + на акумулатора стартера завърта явно не подава от клемореда ток ....но ме притеснява това мигане на аварийните без да съм ги включвал е ли е възможно пластинките вътре да са се така намляли че да създават този проблем..... ще купувам явно клеморед .....как да разглобя подтаблото за да стигна до клемореда ми е въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ramzesss 0 #7 Отговорено 21 Юли, 2016 .....не е от подаването на ток с кабели и това пробвах само че с включено зарядно ....а инак стартера не дава да го докоснеш с + са тръгва моментално.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #8 Отговорено 22 Юли, 2016 (Редактирано) Кво подтабло? Трябва да махнеш пластмасите на пръта след волана, вероятно са хванати с шрафтове една за друга. Погледни за отвори на долната. Стигаш до контактният ключ и клемореда е в края на патрона. Мигането на аварийните е загадка... Редактирано 22 Юли, 2016 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 22 Юли, 2016 10 поста за 10 мин работа на произволен електричар....Някой ако отвори подфорума на ЦРВ1 ще помисли ,че модела хронично не пали.Айде решавайте проблема да я трия тая тема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #10 Отговорено 30 Август, 2016 (Редактирано) За да не отварям нова тема, ще пиша в тази на колегата. Преди месец колата ЦРВ 147 к.с. изгасна по време на движение, след няколко опита да запали, при които стартера само върти и нищо не се случва запали. От тогава до онзи ден само веднъж не искаше да запали след изгасяне, онзи ден пакугасна в движение и отново запали след три-четири опита. Днес за 10 км. угасна два пъти и отново същото стартера върти и не пали. Не пали и на скорост, днес единия път угасна докато карах на скорост, просто заби муцуната. Като дам контакт всички ампи светват и угасват нормално, няма аномалии. Тази вечер розглобих клемореда и го почистих, има съвсем леки вдлъбнатини по пластините, след сглабянето запали, угасна и отново същото, няколко опита, стартера върти не пали. След това запали и над 20 пъти гасих и палих и нямаше проблеми. Къде да търся причината, в делкото или клемореда? Няма никакви други промени в работата на двигателя, свободните обороти са идеални, има тяга, не светва чека. Редактирано 30 Август, 2016 от MIMO74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #11 Отговорено 30 Август, 2016 Това ЦРВ нямаше ли главно реле/дюзи+помпа/? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #12 Отговорено 30 Август, 2016 Помпата я чувам при всяко подаване на контакт, плюс звука от релето под жабката, така е от както я имам и сега няма разлика в тези звуци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #13 Отговорено 1 Септември, 2016 (Редактирано) А имаш ли аларма в колата, или може би част от някога инсталирана аларма останала свързана ? Като чета написаното от теб ми прилича на неизправна аларма, която от самосебеси влиза в режим на охрана, прекъсва веригата за запалване и сигнализира с мигачите.Възможно е сирената да е изкормена или неизправна и да не пищи. Редактирано 1 Септември, 2016 от nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #14 Отговорено 11 Септември, 2016 Колеги, преди време едно приятелче имаше подобен проблем с паленето. Колата палеше и гаснеше когато си искаше тя. Оказа се, че има проблем с имобилайзера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #15 Отговорено 22 Септември, 2016 Смених клемореда, после проверих главното реле за кофти спойки, няма такива, но проблема си остана. Като загрее и угасва, стартера върти, но не пали, след престой около 10 минути запали и след 500 метра угасна. Оставих я да охлади няколко часа, запали нормално и я прибрах, т.е. проблема с изгасването и непаленето се проявява като загрее, като изстине до следващото достигане до работна температура няма проблем, гасне и на газ и на бензин. Бобина или клеморед, според изчетеното във форума, но как да ги проверя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #16 Отговорено 25 Септември, 2016 (Редактирано) Не е бобина, изгори ли не пали, дори и да изстине;-). Вероятно е комутататор. Проверката е описана на стр. 176 от сАвеЦкото рУкаводство. Успех!p. s. Нов е малко скъп... :-( p.p.s. В офроуд форума си написал "бобина или комутатор" (почти). Явно и тук си имал предвид комутатор, а не клеморед. Редактирано 25 Септември, 2016 от kalintry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #17 Отговорено 27 Септември, 2016 Намерих цяло делко втора употреба, тази вечер го сложих, за един час работа на място и в движение не изгасна. Проблема на това делко, което намерих е, че едната шпилка на дистрибуторната капачка е скъсана и стои в корпуса на делкото, де факто капачката е само с двете горни шпилки. Мисля да се опитам да прехвърля всичко - датчици, бобина и комутатор в корпуса на моето делко, не знам дали е възможно или ще търся вариант да извадя шпилката, която ми се струва, че е навита накриво и затова се е скъсала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове