Lyubo 0 #1 Публикувано 13 Юли, 2016 Моля препоръчайте ми марка по-здрави шарнири за Акорда 2000г. , 2.0, F20B6 и евентуално къде в София да ги купя. Близо 11 години я търкалям колата, с шарнирите които си бяха на нея като я купих през 2005 г. (предполагам са си били оригиналните) минах към 100 000 км. Оттам нататък какъвто долен шарнир съм сложил май повече от 12000-20000 км. не е изкарало, иначе не тропат не хлопат или скърцат, но имат луфт. Горните съм ги сменял само един път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 14 Юли, 2016 CTR,TRW,555,Twins, Kavo, препоръчани от друг в подобна тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #3 Отговорено 15 Юли, 2016 Напоследък се монтира доста и Yamato, мисля че са добри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #4 Отговорено 19 Юли, 2016 На мен ми препорчаха някакви испански с марка IR. Мисля да взема да ги пробвам тази седмица, ако са им на склад. Иначе и аз съм чувал, че Yamato са добри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #5 Отговорено 19 Юли, 2016 И аз бях с добро мнение за Yamato,но тези дни видях,че моя шарнир на Сивика който е Yamato е на пет месеца е с спукан маншон. Отчаяние голямо са тези шарнири и кормилни накрайници.Вече ми се струва ,че само оригинално върши работа с другите само прътове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #6 Отговорено 19 Юли, 2016 Аз съм с ТRW от тех-ко и май са добри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubo 0 #7 Отговорено 20 Юли, 2016 Карал съм и с TRW (в доста сервизи ги препоръчват), обаче не съм забелязал да изкарват особено повече от другите... Явно всичко е относително и масово се продават боклуци. Тука в един магазин за японски части от който съм купувал доста работи,но не и за окачване, за тоя Акорд и за още един Нисан ми препоръчват Twins на около 30 лв. , освен да взема да ги пробвам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #8 Отговорено 20 Юли, 2016 Всичко е относително, най вече стил на каране по разбити пътища. На джипката бях сложил турски горен шарнир Technorot нещо беше, стабилна марка, щом и в Хонда ги ползваха. За 50000км не беше мръднал като я продадох. Не знам но вероятно и монтажът е от значение в случай че от не добър такъв остане някакво напрежение, сигурно и най здравия няма да изкара дълго. Същата работа е и с големите задни тампони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #9 Отговорено 21 Юли, 2016 (Редактирано) За протокола - днес сменявах горен шарнир (делфи взех, защото като наличен в Тех-Ко имаше такъв или монро). Погледнах и другите - този TRW-то който съм слагал преди година и половина и около 20 000км е бетон - като нов А карам 60% градско (Враца, дупки, воден цикъл , минавам през спящи полицаи на 3-та с газ), т.е прави извода, че е добър тест това. ОК, темата е за шарнири за Акорд 6, аз съм с Акорд 5, но мисълта ми е - читави са. Такива долни шарнири (на TRW) бях сложил и на Акорд 6-а Купе когато го имах. Въпроса е да са истински. Тех-Ко до колкото знам са официален представител на TRW, та вероятността е най-голяма техните да са най-добри. Мисълта ми е - препоръчвам TRW. Пък за този който днес съм сменил (горен, делфи) ще дам отзиви по-натам). Редактирано 21 Юли, 2016 от ADH-Honda 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #10 Отговорено 21 Юли, 2016 Аз шарнири не съм сменял (201,000 км.), само маншоните им, че се бяха накъсали и греста беше изтекла. Сменях обаче биалетки, че предна лява скърцаше много досадно още от към 140,000-150,000 км. Първоначално бях решил да са оригинални (NOK), обаче с цена 300 лв. за две железца Honda ме загуби като клиент моментално. Четох какво ли не и накрая се спрях на MEYLE HD (Heavy Duty или усилени с други думи). В сравнение с оригиналните наистина са доста по-масивни и специално за компоненти по ходовата част (шарнири, кормилни накрайници и т.н.) на MEYLE видях само положителни отзиви. В UK форумите за Civic много хора са с такива, същото важи и за USA форумите на BMW (E46 по-специално, където имаше чуденки между Лемфьордер и въпросните Мейле; имаше хора с цяла предница на последните на по 100,000 мили без проблеми). Предните и задните бяха около 113 лв. (сега даже са 105 лв. заради курса на лирата), така че ги смених всичките, въпреки че задните не бяха мръднали въобще. Тези (уж) имат 4 години гаранция! За в София не знам къде може да се вземат тези шарнири на MEYLE, защото аз от България не пазарувам, но гледам тук в един магазин има (има и някои от другите марки, изброени от колегите). Не знам дали обаче това е истинска наличност или само са ги изтипосали ей така, да заемат място. Като гледам няма някакво единомислие относно марките, явно всеки на каквото случи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubo 0 #11 Отговорено 23 Юли, 2016 Аз някъде там ги смених първите долни шарнири около 190 000 - 200 000 км. , само че маншоните си бяха здрави. Биалетки и горни шарнири на около 220 К км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове