Jump to content
Lyubo

Шарнири за Акорд 6

Recommended Posts

Моля препоръчайте  ми марка по-здрави шарнири за Акорда 2000г. , 2.0,  F20B6 и евентуално къде в София да ги купя.

Близо 11 години я търкалям колата, с шарнирите които си бяха на нея като я купих през 2005 г. (предполагам са си били оригиналните) минах към 100 000 км.

Оттам нататък какъвто долен шарнир  съм сложил май повече от 12000-20000 км. не е  изкарало, иначе не тропат не хлопат или скърцат, но имат луфт.

Горните съм ги сменял само един път.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CTR,TRW,555,Twins, Kavo, препоръчани от друг в подобна тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък се монтира доста и Yamato, мисля че са добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми препорчаха някакви испански с марка IR. Мисля да взема да ги пробвам тази седмица, ако са им на склад. Иначе и аз съм чувал, че Yamato са добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях с добро мнение за Yamato,но тези дни видях,че моя шарнир на Сивика който е Yamato е на пет месеца е с спукан маншон.

Отчаяние голямо са тези шарнири и кормилни накрайници.Вече ми се струва ,че само оригинално върши работа с другите само прътове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ТRW от тех-ко и май са добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и с TRW (в доста сервизи ги препоръчват), обаче не съм забелязал да изкарват особено повече от другите...

Явно всичко е относително и масово се продават боклуци.  Тука в един магазин за японски части от който съм купувал доста работи,но не и за окачване, за тоя Акорд и за още един Нисан ми препоръчват Twins на около 30 лв. , освен да взема  да ги пробвам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е относително, най вече стил на каране по разбити пътища. На джипката бях сложил турски горен шарнир Technorot нещо беше, стабилна марка, щом и в Хонда ги ползваха. За 50000км не беше мръднал като я продадох. Не знам но вероятно и монтажът е от значение в случай че от не добър такъв остане някакво напрежение, сигурно и най здравия няма да изкара дълго. Същата работа е и с големите задни тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За протокола - днес сменявах горен шарнир (делфи взех, защото като наличен в Тех-Ко имаше такъв или монро). Погледнах и другите - този TRW-то който съм слагал преди година и половина и около 20 000км е бетон - като нов !!!  А карам 60% градско (Враца, дупки, воден цикъл :no: , минавам през спящи полицаи на 3-та с газ), т.е прави извода, че е добър тест това.

ОК, темата е за шарнири за Акорд 6, аз съм с Акорд 5, но мисълта ми е - читави са. Такива долни шарнири (на TRW) бях сложил и на Акорд 6-а Купе когато го имах. Въпроса е да са истински. Тех-Ко до колкото знам са официален представител на TRW, та вероятността е най-голяма техните да са най-добри. Мисълта ми е - препоръчвам TRW. Пък за този който днес съм сменил (горен, делфи) ще дам отзиви по-натам).

Редактирано от ADH-Honda
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз шарнири не съм сменял (201,000 км.), само маншоните им, че се бяха накъсали и греста беше изтекла. Сменях обаче биалетки, че предна лява скърцаше много досадно още от към 140,000-150,000 км. Първоначално бях решил да са оригинални (NOK), обаче с цена 300 лв. за две железца Honda ме загуби като клиент моментално. Четох какво ли не и накрая се спрях на MEYLE HD (Heavy Duty или усилени с други думи). В сравнение с оригиналните наистина са доста по-масивни и специално за компоненти по ходовата част (шарнири, кормилни накрайници и т.н.) на MEYLE видях само положителни отзиви. В UK форумите за Civic много хора са с такива, същото важи и за USA форумите на BMW (E46 по-специално, където имаше чуденки между Лемфьордер и въпросните Мейле; имаше хора с цяла предница на последните на по 100,000 мили без проблеми). Предните и задните бяха около 113 лв. (сега даже са 105 лв. заради курса на лирата), така че ги смених всичките, въпреки че задните не бяха мръднали въобще. Тези (уж) имат 4 години гаранция! :D

За в София не знам къде може да се вземат тези шарнири на MEYLE, защото аз от България не пазарувам, но гледам тук в един магазин има (има и някои от другите марки, изброени от колегите). Не знам дали обаче това е истинска наличност или само са ги изтипосали ей така, да заемат място.

Като гледам няма някакво единомислие относно марките, явно всеки на каквото случи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз някъде там ги смених първите долни шарнири около 190 000 - 200 000 км. , само че маншоните си бяха здрави. Биалетки и горни шарнири на около 220 К км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×