Jump to content
Entel

Придърпване на газ около 2000об.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте на всички! Нов съм във форума и в света на Хонда като цяло. Сдобих се със Сивик 8 ген., за съжаление с немощния двигател 1.4DSI на газ. Инсталацията е Landi Renzo, поставяна в Италия от предния собственик. Имам колата от около 2 месеца и почти 4000 навъртяни км. Не успях да открия тема доближаваща се до моя проблем, затова инициирам нова такава.

Още от закупуването на колата забелязвам, че има вредния навик за придърпва при плавно ускорение, точно в диапазона около 2000об/мин.(най-често при ускорение на 2ра предавка, но често и на 3та и 4та) Проблемът се появява рядко, когато шофирам сам и доста по-често дори и само с още един спътник. Най-изразено се усеща след дълъг път, когато и нивото на газта в бутилката е поспаднало. А в най-ужасните моменти, когато се комбинира с жеги навън започва да притриса толкова силно, че активира VSA check лампата и колата влиза в авариен мод и се ограничава от форсиране над 3000об.

Всичко това ме кара да се насоча към бедна смес като първоизточник на проблема. До момента съм сменил филтър на газовата, заедно с първоначалното обслужване на колата. Четох, че има още един филтър на самия изпарител, но моят чисто визуално изглежда без такъв.

Искам да си спестя лутането и смяната на кабели, свещи, рейки и т.н затова се обръщам към вас с нужда от съвет, кое ще е най-удачното да се провери първо, така че да започна да стеснявам кръга от евентуални причинители. Това, което ми идва на ум е регулиране на сместа, понеже ми се струва бедна. Разходът се върти около 11 градско и 10 извън (с хора и климатик). Нямам база за сравнение с друг такъв автомобил.

Моля за съвети. Благодаря на всички отзовали се!

Редактирано от Entel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все някой от софийските газджии ще се отзове,ма едва ли ще е днес...

Намали разстоянието на свещите на 1,05-1,1

Монтажа на втори филтър не е задължителен,особенно в Италия,където газта е много чиста.Може да си го добавиш.Ако се зарежда от странни места е задължителен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все някой от софийските газджии ще се отзове,ма едва ли ще е днес...

Намали разстоянието на свещите на 1,05-1,1

Монтажа на втори филтър не е задължителен,особенно в Италия,където газта е много чиста.Може да си го добавиш.Ако се зарежда от странни места е задължителен.

Колегата е написал,че е сменил филтъра на газовата фаза.Задължително има филтър на течната фаза.При LR той се намира в газовия клапан.Този клапан най-често е на изпарителя,ама може и да е отделно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак за тая кола NGK препоръчват за базови свещи иридиеви IFR6G-11K с фабричен 1,1мм луфт.

Винаги съм адвокатствал за такива и пак ще го направя, особено на газ :) Не са евтини, но си заслужават парите.

Ако имаш възможност да провериш сегашните ти какви са, без да ги сменяш директно - направи го. Изкарай ги, снимай ги и ги пусни тук.

 

Markony да каже за едно Landi Renzo фабрично от Италия, което смених после с Romano тука - за изпарителя и налягането :)

 

При мен е имало придърпване около 2000 оборото, но при смачкване на газта (решението беше свещи и донастройка на газовата).

Също така е имало придърпване заради натегнати клапани.

 

TLDR Ако не ти се чете дългото мнение горе - виж какви са ти сегашните свещи и си регулирай клапаните. Двете неща могат да се направят заедно, не отнемат много време и нямаш разходи, свързани с тях :) Клапаните е възможно да не са били регулирани скоро.

 

ПП. Освен VSA не ти светва друг чек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за съветите. При първа възможност ще проверя за свещите. Имам гадното усещане, че италианеца щом е бил достатъчно мърляв от 2010 насам да не смени газовото филтърче, ще е оставил и други такива недогледани и необслужени елементи. Било то други филтри, свещи, кабеляк и прочее.

П.С освен VSA (която святка относително рядко) се включва и check engine лампата. Оправя се с откачане на акумулатора и след 50-200 км светва отново.

Редактирано от Entel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш с какво да видиш свирни да ти прочета грешките като светнат пак, недей ги оправя :D

 

ПП. Ехеее, тея новите двигатели имали VALVE CLEARANCE CHECK в HDS Health Check-a  :) Яко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да кажа нищо.Има хиляди варианти на това което съм виждал.

Във FAQ по газовите уредби съм писал за закупуване на кола с монтирана газова уредба.Който е умен ,чете.Който не е чел си пати.

Да предположим ,че е нещо елементарно.Нека почнем със свещи и по-елементарните неща...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега свещи и настройка на газовото. При мен беше същата работа. Моите не ги смених на време и се наложи в последствие и бобина да сменям, че се прецака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да си направя един тест на бензин за да не храня газаджиите излишно. Оказа се, че и на бензин придърпва, доста по-рядко, разбира се. Купих 2 комплекта свещи и вчера ги сменихме. Отделно гледахме и колата на диагностика - нищо притеснително не изскочи (освен датчика за еърбега, който ще мисля как да оправям).

След смяната на свещите колата не даде никакви признаци на проблем. Благодаря на отзовалите се!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,какъв е този разход 10-11? Имам същата хонда и разхода и на бензин/нямам газ/ е  не повече от 6.Явно имаш някакви проблеми с тоя автомобил ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Почти година по-късно възраждам темата (за радост, че не беше по-скоро)

 

Както написах - след смяна на свещи колата се оправи и в продължение на около 10 000 км. не даваше никакви признаци за проблем. След това започна рядко да придърпва, в последствие повече и повече. Остава само с придърпването обаче (включването на VSA лампата го няма). В момента ситуацията е следната - на предавки от 1 до 6 придърпва, най-често, когато педалът е натиснат за плавно ускорение. Грешката, която не бях идентифицирал се оказва P0420 Code: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1). Мненията по форумите ме насочват по-скоро към заминаващ катализатор, отколкото към неизправна ламбда сонда. От тук ми възниква и главния въпрос - някой имал ли е успешно премахване на катализатор до момента? Трябва ли нещо допълнително да се пипа по компютъра за да не плюе грешки? Бихте ли ме насочили към място, където ще се отнесат професионално и биха премахнали и изкупили стария катализатор?

 

Опитвам се да навържа симптомите един с друг, за да не обикалям излишно майстори, газаджии и т.н в безсмислени диагностики и ремонти.

 

Благодаря на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на газ ли или на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...