Jump to content
vucata

Няколко въпроса относно Хонда Акорд 2000г 2.0 купе

Recommended Posts

Здравейте хонда фенове. Днес взех една Хондичка в бързината, обаче колата има доста забележки. Като за старт като се натисне спирачката светва ръчната и долу на самото табло brake, другото което е като навиваш волана нещо скърца, дори и в движение. Колата е с фул оборудване, кожа в ужасно състояние за тапициране, ел седалка, шибидах, климатроник и ел пакет. Доволен съм от една страна, защото знам, че е Хонда и няма да умре без бой. Скорости и мотор са бомба. Това е за сега, утре щея наснимам и ще отворя и една тема в другия раздел. Благодаря за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е Хондичката, но понеже благодариш за отговорите - кажи какви са ти въпросите? :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало от какво скърца така предницата при въртене на волана, и защо като се натисне спирачката светва индикатора за ръчна и индикатора brake. Аа ии оферти за кожен ел. салон на ЛС приемам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж,дали ти светят стоповете,ако не явно имаш същия проблем който имах аз...

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101220&do=findComment&comment=1057461656

След това ти препоръчвам да прочетеш тези теми:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96885&do=findComment&comment=1057423655

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95683&hl=%2B%D0%BE%D1%89%D0%B5+%2B%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD+%2B%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4+%2B%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B0

 

За скърцането иди на сервиз,за да не гадаем,може да е от няколко неща.

И накрая честито за придобивката,купето е страхотна кола,ако се поддържа както трябва ,няма да имаш проблеми.Разпиши се в темата която съм отворил специално за модела и с някоя снимчица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох една тема за акорд, и там има някакъв модул отзад в багажника за спирачките. Някаква бяла кутийка, явно е индикатора за изгорели крушки. Ще видя утре дали и аз я имам и ше я откача да видим дали ще спре светлинния сигнал по таблото отпред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да shorty,точно твоята тема гледах. Благодаря, утре като я изпера ще я покажа, защото е много зле. Кожата е тотална щета. Има я в мобиле, най-евтината. Сори за второто мнение, ама пиша от телефона... И ми е тъмна индия от къде се редактира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взел си я направо без пари,нормално е да има забележки.Лека полека ще си я стегнеш,Честито още веднъж!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има какво да се прави вътре и вън, но ще я стегна. Въпреки, че вътре все едно е живяло прасе, много мо хареса. До сега не бях карал Хонда, нооо явно няма да сляза скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модел е направен за комфорт и е най-набъкания с екстри модел Хонда от тези години,глзотийка си е.Но ако искаш да усетиш истинския дух на Хонда трябва да покараш Сивик,който се качи на 5-та или 6-та ген. не иска да чуе за друга марка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малее ми 5-6 генерация на Сивика. Аз за това скочих на Акорда. ndtxqb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих дръжката, беше счупено палчето дето дърпа механизма, направих по една дупка на счупените части и ги вързах със свинска опашка. Всичко работи както трябва. Крушката беше изгоряла на заден ляв стоп, и затова светеше индикацията. Но датчика за скорост и километри май е заминал...вадих буксата и кво ли не и неще. Ще видя да извадя датчика да видим дали с почистване ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново двайсе... Проверихмаслото и едвам достига пръчката....... Верно, ме е сменяно август миналата година, ама нещо почнах рязко да се притеснявам. Какво масло и филтри да взема колеги и колко литра събира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, смених датчика, обаче ухото му за захващане е по-късо и болта не влиза..... Ще излиза ли масло от скоростната кутия? За сега е със свинска опашка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е бомба за сега. Смених датчика всичко си работи добре. Смених и салона сега е перфектен. Обаче изникна още една беля. Осветлението на дисплея за изминатите километри не свети. Също и някои копчета. Загуби се и регулирането на огледалата от копчетата. Някакви идеи? Бушоните са ок.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , Колега! Прочетох темата ти и мисля , че мога да помогна за някой от проблемите. За скърцането на предницата при навиване на волана си погледни шарнирите! При мен се беше появило подобно скърцане и се оказа , че шарнирите бяха останали без грес. Смених и четирите след което предницата заспа и скърцането изчезна. Осветлението на дисплея се оправя като свалиш уредите и смениш крушката. Поне на моя Акорд свалянето на уредите става за не повече от 15мин. Поздрави и успех с възстановяването на този прекрасен Акорд! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е заради една крушка да не свети дисплея, врътките за климатроника и копчетата за стъклата? Доста странно. Кои уреди да сваля колега? Мерси за насоката за шарнирите. Днес я закарах в сереиз и доста неща има за правене по предната част, но още не е заминало всичко. За сега ще сменим шарнирите. Поръчах и гарнитура за капака на клапаните... 90 лева, нонс отатъпката дойде на 56 лева, че е заминала и тече много масло, дори беше разяден тънкия маркуч на кръга към парното. Та вдена за път към морето се спука и трябваше да го сменям на полеви условия... Добре, че бях още в София, та реагирах и от Цар Симеон взех съединението и антифриз. Иначе я пробвах доста стабилно до морето, и съм много впечатлен какво се случва след 4000 оборота. 220км/ч по скоростомер, и върнах газта, че с тая предница си е малко филм на ужасите. Разхода беше много добър за 1360км 185 лева бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако дисплея само не свети , а има надписи , но тъмни просто му е заминала крушката за подсветката. И под уреди имам предвид Оборотомер , Километраж и тн. То си е едно цяло и се сваля лесно. След като го свалиш отзад ще видиш коя е крушката за дисплея , сменяш и светва. За разхода на извънградско и аз съм доволен! Началото на Юли ходих до морето и с 130лв бензин изминах 900км с 4 души и багаж. Като около и над 200км карах с пуснат климатик. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много приятен разход дава този мотор на извънградско, ако не се състезаваш, а пък ако сте няколко човека да си делите бензина - още по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще мисля да не слгам ГИ! Вчера заминах по спешност до Козлодуй. Отиване и връщане от София до там, плюс две ходения до едни села 500км с 50 лева.... Направо не ми се вярва! Как да сваля таблото? А нещо за огледалата да кажете? Да не съм прецакал нещо по самия бутон за регулиране, като разглобявах корите да ги сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ужасното скърцане беше от шарнира (долния) Крушките си горят и нищо чудно да са изгоряли там, където не ти свети. Тези на таблото, които осветяват самите циферблати на моя Акорд 2001 седан, но европейската сглобка са 14 волта и изкарват страшно дълго време, но не съм срещал тук в БГ да се продават такива, или поне аз не съм.

Редактирано от honda5500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предложения от къде да си къпя външни крета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях ги взел мойте от АУТО КЕЛИ.Предлагат полски на фирма СТАРЛАЙН около 70 лв.беше бройката.Незнам колко са читави с тях съм от  половин година за сега няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се обадя в Тех Ко да видим, че имам 40% отстъпка. А каретата си идват с маншони и грес вътре нали? Защото взех един маншон, защото мислех да сменя само него на дясното каре, ама то вече си пука, а в ляво даже се усеща и биене в движение в завои. Та направо 2 карета и да се приключи филма. Ще пиша тези дни да потвърдя какво съм взел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да комплект със маншони и грес са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не ми работят пръскалките на фаровете. Когато пусна фаровете и натисна копчето, напрежението дори пада в купето и оборотите лееко падат. Гледах схемата в бушониерата, но всичко е здраво. От къде да започна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменено дясно каре, 120лв марката, някаква Японска. 2 горни шарнира Ямамото и един долен, пак Ямамото. Предницата заспа, а и маншон ляво каре на Джапан партс. Смених си и крушките по таблото , сега остава и на часовника, и климатроника да сменя. Оправих си и круиз контрола, че жилото излизаше от привода на газта. Сега всичко работи перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли мануал, да видя как се разглобява конзолата на климатроника с врътките, за да сменя крушките и там?

Вече изминах 1300км с новите части и за сега няма грижи. Уникален автомобил..... Обаче чека ми светва, след като колата тръгне да вдига стрелката на температурата. Общо взето 10тина минути след като колата е запалена. Някой някаква идея с каква диагностика да прочетем за какво става въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За крушките, конзолата се сваля елементарно. Дърпаш копчето за аварийните с часовника напред, разкачаш буксите и отзад ще видиш болтче. Развиваш го, след това има още две болтчета, които са най-отдолу на конзолата, развиваш ги и тях и дърпаш конзолата напред, хваната е на щипки.

За чека най-добре провери каква грешка дава. Аз залагам на ламбда сонда, ама може да са много работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, ще ги сменя малко да се стопли обаче. Грешката ще я мисля някъде да закарам колата и да я закачим. Странното е, че когато колата работи на място, загрява си до 90 градуса, перки си включва всичко си е както трябва. В момента, в който тръгна и мина 30-40км/ч се включва... Но няма да гадаем, ще я закарам другата седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко отчет. Благодарение на колегата xags, ​вече имам работеща помпа на пръскалките на фаровете. Днес разглобих таблото с оборотомера и скоростомера, подмених някоя друга крушка, защото пак изгоря една. Разглобих и централната конзола и там подмених всички крушки, плюс тази на часовника, и копчето за аварийните светлини. Свалих и бутоните за шибедаха, и там смених 2те крушки. За сега всичко свети и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а само да попитам, от къде си намирате тези крушки за подсветката на климатроника и копчетата? Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От малки магазинчета за авто аксесоари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

vucata, как оправихте пръскалките на фаровете? Аз имам същия проблем и бушоните са наред. Можеш ли да обясниш къде беше проблема?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш буксата на помпата. Ако имаш пробна лампа я сложи на буксата и накарай някой да натисне бутона за пръскане на фаровете. Фаровете трябва да са пуснати. Ако пробната лампа светне, честито. Имаш изгоряла помпа за пръскалките на фаровете. Аз свалих бронята, защото маркучите бяха задръстени, явно е карано мноооого дълго време без да се използват.

Крушките ги събирах два дни. Няма почти в цяла София, продават се комплект с цокъл, който разбира се не пасва на Хонда уредите. Прежалих се накрая и дадох 14 лева за 7 крушки. Бройката е по 2 лева. Разглобих цоклите и взех крушките, съответно ги сложих на моите цокли... Абе схема е, но при желание и маалко повече нерви става всичко.

s14ugx.jpg

Преди беше тъмница яко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от Вас сменял ли е втулките на вилиците на амортисьорите? Моите са се разбили и ме дразни много. От къде ги купувате, размери, марка? Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам малко специфичен проблем, но може и някой друг да го е имал. Акорда ми е с автоматична трансмисия, 2.0 V-Tec. Още откакто съм си купил колата преди повече от година се появява едно странно вибриране като резонанс, когато отнема газта. Усещам го точно като резонанс и леко бучене за кратко и изчезва, когато натисна газта. Някой има ли представа откъде може да се появява подобен звук и усещане? Сменил съм част от трансмисионното масло, при покупката още, с оригинално на Хонда, масло и филтри по двигател също. Двигателят звучи ок, трансмисията превключва бързо и плавно без забележки. Може би някакъв тампон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои може ли да обясни ка работи круис контрола на този модел-2000 147 коня купе....ако може на лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...