Jump to content
dvd77

Ремонт на хидравлична помпа на акорд 2006 г., 2,0 бензин

Recommended Posts

Благодаря за помоща. Преди да промия системата обаче попаднах на един руски клип за разглабяне на помпата и там се обясняваше, че имало значение как се поставят 11те пластинки (плочици) на ротора. Златистата страна била отвън. Аз уж ги оглеждах като ги поставях за да видя някаква разлика в страните, но нищо не открих. Възможно е и да не съм видял. Лошото е, че ако има значение страната на която се опстаавят тези пластинки, тогава цялото упражнеие трябва да го правя на ново. Някой дали знае нещо по въпроса?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм я разглобявал, но беше отдавна, та не помня и май не вадих пластините, а ротора с тях... Би трябвало външната страна която се показва от ротора да е заоблена малко, но не помня дали беше златиста. Имаше нещо дребно, гумено, което не трябва да се губи, т.е. да се гледа къде стои при разглобяване. Отварях я втори път, защото нещо вътре можеше да се обърне и се случи... :)

Виж тези клипове, може някъде да личи посоката на пластините:

https://www.youtube.com/results?search_query=honda+power+steering+pump+rebuild

 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,при мен също се появи шум от хидравличната помпа,колата е Акорд 7 2003 г. 2.0 бензин (к20 мотор) на 130 000 км.Първоначално шумът се чуваше само при навит волан докрай вляво или дясно,но след смяна на хидравличното масло с оригинално,шумът не само не изчезна ами стана по-силен.Можете ли да ме ориентирате къде в Пловдив мога да отида да ми сменят тези о-пръстени или лагера ако шумът е от там.Прочетох нещо за "Радко хидравликата",но нямам никави координати.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0888 435957 - Радко.

Намира се на Карловско шосе. Веднага след гостилница Карловска се влиза през бариерата. 100м и в дясно.

С 2 ръце за човека... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Радо става със записване. Ако ходиш при него, иди сутринта преди 9. Тогава прави огледите. На мен ми каза, че ако му занеса помпата става за ден, ако искам те да ми я свалят със час за след 20тина дни. Свалих си помпата и се захванах аз. Не е сложно. Има клипове в yutube как става ремонта. По схемата смених само опръстените, без лагера и семеринга. Моята за месец сваляше нивото от max на min, и вкарваше въздух в системата. Сега всичко е наред.Опръстените ги взех от Хубата в Смирненски. 

IMG_20190218_081330.jpg

IMG_20190214_160202.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори.Днес бях при Радо.Ще се сваля помпата и пак при него,защото наистина става със записване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

Бих искал да използвам темата ако не е проблем. Имам Акорд 7 с к24 и проблем с помпата, по точно с резбата където се навива гайката която държи ролката. Гайката се развива сама и не знам дали това подлежи на ремонт или направо нова помпа. 

 

Някой сблъсква ли се е с този проблем?  Отделно и лагера е заминал, пак добре че не изпадна в движение ами при паркиране я усетих. 

Редактирано от ventsi91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си самозаконтряща гайка,има и лепило за тях.

https://kelbulgaria.com/bg/products/fujilok-самозаконтрящи-гайки/самозаконтрящи-гайки-fujilok/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее мерси много, не се сетих от толкова яд по рано. Поне ще мога да я закарам до сервиза да оправят и другото което имах планирано. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за К20 и К24 от 2006 в крайна сметка помпите май са еднакви до колкото видях в предишен пост на първа страница? 

 

Питам понеже взех такава от 2.0 а съм с 2.4. Знам че малко късно питам но все пак да знам дали да си търся друга за напред или са еднакви и да си я карам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа хидравличните помпи на фейс и преди дали са еднакви на Акорд 7 2.0? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.09.2016 г. at 23:22, IVTEC написа:

Здравейте, колеги!

 

Да се включа и аз в тази наболяла напоследък за мен тема. Надявам се, че всички компетентни все още я следят. :)

 

При мен ситуацията е следната:

Преди около 10 000 км се получи леко спукване на маркуча, който естествено поради баснословната цена за подмяна с нов /500 лева/, беше рециклиран срещу десетки пъти по-ниска цена, за което е писано и тук във форума. Докато беше спукан имаше едно специфично виене, което е характерно, че при увеличаване на оборотите се увеличава и изтънява докато шумът от двигателя при висока скорост го заглуши.

 

След рециклирането на маркуча шумът изчезна изцяло, като бях загубил съвсем малко количество масло - долято при поставянето на рециклирания маркуч.

 

Сега - от около 2000 км насам се появи отново според мен същият шум, но при проверка се оказва че маркучът е напълно здрав, нямам теч отникъде и дори при проверка на нивото на маслото, то е с 1 мм над максимума, ако се ориентирам правилно.

 

Сегашният шум представлява виене, което се увеличава с увеличаване на оборотите, което при движение по магистрала не го чувам предполагам заради различните други шумове от вятър, по-голям шум от движението и т.н. Също се увеличава шумът при навиване на волана на място, като чувствам нещо като потреперване при въртенето, съпровождащо по-големите нива на шум.

 

Считам, че най-интересното е, че като я запаля студена, шум няма, а се появява като загрее. Последният път понеже караше жена ми, ми каза, че воланът й се сторил по-твърд, и й казах да изгаси и да запали след минута отново. След тази манипулация шумът намаля и така около 500 км. Все пак още го има, но е малко по-слаб отпреди.

 

Другото, което ми направи впечатление, когато се появи, беше, че след каране от Пловдив до Бургас при липса на шум, при спиране в задръстването на Ахелой, шумът изведнъж се появи при каране с 5 км/ч. След 20 минути пъплене поизчезна, а после пак се появи и след това започнаха описаните най-горе симптоми.

 

Та, въпросите ми са дали някой е имал подобен случай и според вас до кой проблем от описаните в темата най-много се доближава моят проблем? Аз мисля, че проблемът категорично е в помпата, но приемам съображения и в подкрепа на ремък, генератор, водна помпа и други. Ако ,както си мисля е хидравличната помпа, според вас коя е по-вероятната причина - лагер, уплътнения, въздух и други?

 

Да разбирам ли, че ако изсипя тези 160 или 180 лева по данни на колегите в Бултрако, е вероятно проблемът да изчезне, ако разбира се не е най-обикновено износване на помпата? Имам предвид пълна подмяна на лагер и уплътнение.

 

И тук идва въпросът дали е възможно помпата да е износена само за 130 000 км, тъй като колата е наистина и доказано на токова? И ако е износена какви са цените на нова и съответно втора употреба помпа?

 

П.П. Важно е да отбележа, че хич ме няма в саморемонтирането, така че ще се разчита на сервиз. :)

 

Благодаря Ви предварително и се извинявам за дългия пост.

Тия хонди са много претенциозни, от към оригинални части, и си искат оригинален маркуч!

И аз правих помпи 2 пъти, сменях масла и накрая като махнах маркуча правен тука и сложих тоя правен в япония всички звуци от ролките изчезнаха, и вибрации и твърд волан! 

Оригинала е правилната част и няма проблем. Скъпо евтино това е, някой работи не стават афтърмаркет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...