boiskii 334 #1 Публикувано 24 Май, 2016 С оглед на следната картинка, някой от вас има ли оградените в червено чаркове монтирани на колата си? Защото аз установих, че ги нямам и се чудя каква е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #2 Отговорено 24 Май, 2016 И аз ги нямам, чувал съм, че са редки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saristov 18 #3 Отговорено 24 Май, 2016 И аз ги нямам Купих си предните, но не знам как да ги сложа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #4 Отговорено 24 Май, 2016 (Редактирано) Не ми казвай, че и отпред ги няма... Отивам да лягам под мойта. Редактирано 24 Май, 2016 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saristov 18 #5 Отговорено 24 Май, 2016 Отпред ги имат фейслифтовите. Твоята няма. Можеш да си сложиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 24 Май, 2016 Някои фейслифтови имат и отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #7 Отговорено 24 Май, 2016 (Редактирано) Ясно...започвам да си търся такива. Само от японка фейс ли стават? Японците ми паднаха в очите с това изпълнение. А някой знае ли каква е причината за това "недоразумение"? Разбирам да е опционално оборудване, ама това е нещо основно баси...еърбег сложили, а броня да няма. Редактирано 24 Май, 2016 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #8 Отговорено 25 Май, 2016 Аз ги имам на Д14-ка фейслифт чувал съм че на всички фейсови ги има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #9 Отговорено 26 Май, 2016 (Редактирано) Ще се оглеждам по моргите за такива. Лесно ли се слагат? Щото отзад мисля че отворите в които влизат шините на гредата са затапени с ламарина. Мъдри ми се, че ще иска рязане и съответно предпоставка за избиване на ръжда: Голяма простотия са сътворили жълтурковците, чак не мога да го проумея. Тая кола при лек удар сигурно ще се тотализира. Недай си боже някой да спре в задницата на някой светофар или зебра. Редактирано 26 Май, 2016 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #10 Отговорено 26 Май, 2016 Може би идеята е удара да се абсорбира, а не да се пази колата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #11 Отговорено 26 Май, 2016 Такава идиотщина няма,тия хонди дето са и без еърбеци пътниците са смъртници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #12 Отговорено 26 Май, 2016 (Редактирано) Да, това е идеята . Защо да предпазим купето с една греда, като можем да го оставим да абсорбира удара и после да го бракуваме и да си купим ново. Евала - точно това са мислили японците, като са пуснали сивик 6г за Европа. Редактирано 26 Май, 2016 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #13 Отговорено 26 Май, 2016 ОК, приемам частично тази идея, но защо тогава започват да ги монтират на фейса? Нали се сещате, че тези греди дори да ги има, те биха имали ефект основно при по-леки удари, респективно по-леки сътресения върху хората в колата. Визирам основно задната, която би била ефективна при спиране на някой в задницата, дали на светофар, дали на зебра, със сравнително ниска скорост и най-вече по чужда вина. Почти винаги задниците на колите се правят по-здрави от предниците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 26 Май, 2016 Мене ако питаш ,не се занимавай с такива работи ,ми карай умната .Тези коли не са направени за сблъсаци-не им понасят нещо ,аз що станах с 50 км на хармоника с моята и после година ме беше страх да се кача в кола.Хондата беше тотално усукана .Не са ги мислили за такива работи японците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #15 Отговорено 26 Май, 2016 В USA 5 и 6 генерация излизат от завода с такива греди отпред и отзад. В Европа почват да ги слагат като стандартно оборудване на 6г фейслифт. Преди това само някои модели имат такива и то най-често предни. Единствената 6г преди фейса, която излиза така оборудвана от завода е ЕК9. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #16 Отговорено 26 Май, 2016 (Редактирано) Джапанката, пак плещиш глупости. Ако праснеш тая консерва с 50 км/ч, независимо дали имаш греда отпред или нямаш, радиатора ще ти е последната грижа след удара.При удар с 60 км/ч в предницата всичко става мармалад при хондата, на него гредата му спасила видиш ли радиатора. Не са толкова кекави отзад хондите колкото се опитват да ги изкарат някои хора. Удряли са ме отзад с англичанката, с каква скорост не мога да преценя. Не беше толкова зле положението - дупка на бронята, тавата за резервната беше огъната, има едни буфери на роговете англичанката, единия беше смачкан и гредата на багажника беше мръднала малко навътре. Тоя дето ме удари беше с рено някакво - фар, броня, решетка, радиатор и преден капак бяха за смяна. Редактирано 26 Май, 2016 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #17 Отговорено 27 Май, 2016 Аз предпочитам да се спася при силен удар,вместо да пазя колата при слаб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Festara 8 #18 Отговорено 12 Юни, 2016 Мен ме удари един Форд Фокус на светофар. Бях спрял той си изпуснал съединителя нещо. Цялата броня влезе навътре (нямам греда), но след леко избутване от вътре навън се оправи дори не остана белег. На форда му се счупи бронята и леко се огъна капака. Тези коли нали са минавали краш тестове ако са чак толкова кекави нямаше да са на пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #19 Отговорено 13 Юни, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=5Y4yIjT83kA Само виж как минава краш тестовете :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 334 #20 Отговорено 14 Юни, 2016 Тва е по-меродавно за колата, за която говорим. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове