Jump to content
boiskii

Задна броня Сивик 6 японка хеч

Recommended Posts

С оглед на следната картинка, някой от вас има ли оградените в червено чаркове монтирани на колата си? Защото аз установих, че ги нямам и се чудя каква е причината.

post-23991-0-48218200-1464091940_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги нямам, чувал съм, че са редки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги нямам :( Купих си предните, но не знам как да ги сложа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не ми казвай, че и отпред ги няма... Отивам да лягам под мойта. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред ги имат фейслифтовите.

Твоята няма. Можеш да си сложиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои фейслифтови имат и отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ясно...започвам да си търся такива. Само от японка фейс ли стават? Японците ми паднаха в очите с това изпълнение. А някой знае ли каква е причината за това "недоразумение"? Разбирам да е опционално оборудване, ама това е нещо основно баси...еърбег сложили, а броня да няма.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги имам на Д14-ка фейслифт чувал съм че на всички фейсови ги има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще се оглеждам по моргите за такива. Лесно ли се слагат? Щото отзад мисля че отворите в които влизат шините на гредата са затапени с ламарина. Мъдри ми се, че ще иска рязане и съответно предпоставка за избиване на ръжда:

post-23991-0-07791800-1464246390_thumb.jpeg

 

Голяма простотия са сътворили жълтурковците, чак не мога да го проумея. Тая кола при лек удар сигурно ще се тотализира. Недай си боже някой да спре в задницата на някой светофар или зебра.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би идеята е удара да се абсорбира, а не да се пази колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава идиотщина няма,тия хонди дето са и без еърбеци пътниците са смъртници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, това е идеята . Защо да предпазим купето с една греда, като можем да го оставим да абсорбира удара и после да го бракуваме и да си купим ново. Евала  - точно това са мислили японците, като са пуснали сивик 6г за Европа.

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, приемам частично тази идея, но защо тогава започват да ги монтират на фейса? Нали се сещате, че тези греди дори да ги има, те биха имали ефект основно при по-леки удари, респективно по-леки сътресения върху хората в колата. Визирам основно задната, която би била ефективна при спиране на някой в задницата, дали на светофар, дали на зебра, със сравнително ниска скорост и най-вече по чужда вина. Почти винаги задниците на колите се правят по-здрави от предниците. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ако питаш ,не се занимавай с такива работи ,ми карай умната .Тези коли не са направени за сблъсаци-не им понасят нещо ,аз що станах с 50 км на хармоника с моята и после година ме беше страх да се кача в кола.Хондата беше тотално усукана .Не са ги мислили за такива работи японците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В USA 5 и 6 генерация излизат от завода с такива греди отпред и отзад. В Европа почват да ги слагат като стандартно оборудване на 6г фейслифт. Преди това само някои модели имат такива и то най-често предни. Единствената 6г преди фейса, която излиза така оборудвана от завода е ЕК9.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Джапанката, пак плещиш глупости. Ако праснеш тая консерва с 50 км/ч, независимо дали имаш греда отпред или нямаш, радиатора ще ти е последната грижа след удара.При удар с 60 км/ч в предницата всичко става мармалад при хондата, на него гредата му спасила видиш ли  радиатора. 

 

 

Не са толкова кекави отзад хондите колкото се опитват да ги изкарат някои хора. Удряли са ме отзад с англичанката, с каква скорост не мога да преценя. Не беше толкова зле положението - дупка на бронята, тавата за резервната беше огъната, има едни буфери на роговете англичанката, единия беше смачкан и гредата на багажника беше мръднала малко навътре. Тоя дето ме удари беше с рено някакво - фар, броня, решетка, радиатор и преден капак бяха за смяна.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предпочитам да се спася при силен удар,вместо да пазя колата при слаб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме удари един Форд Фокус на светофар. Бях спрял той си изпуснал съединителя нещо. Цялата броня влезе навътре (нямам греда), но след леко избутване от вътре навън се оправи дори не остана белег. На форда му се счупи бронята и леко се огъна капака. Тези коли нали са минавали краш тестове ако са чак толкова кекави нямаше да са на пътя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тва е по-меродавно за колата, за която говорим.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...