Jump to content
mitaka_t

Сервиз Амарант 2003 (chipsaway)

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)
Здравейте колеги!

Имам една дребна щета на задната броня на Акорда (съвсем лека 10-ина см пукнатина). Заведена е още миналото лято по каско към Армеец и сега след като платих и последната вноска, предстои да си взема възлагателното писмо и да я отремонтирам в доверен сервиз. Сервиза на който съм се спрял е Амарант 2003 (chipsaway). Колебанието ми е кой от двата им сервиза в София да избера - на бул. „Цар Борис III“ или на бул. Цариградско шосе 111? 

По-конкретно питането ми е за сервиза на цариградско. Има ли някой който да го е ползвал (или да е виждал резултата след тяхна намеса) и какъв е бил резултата - доволен/недоволен, добре ли са си свършили работата, има ли разликата в боята в сравнение с останалите детайли от колата и т.н.? 

 

Във форума има няколко положителни мнения за сервиза на Цар Борис, включително и лично съм виждал колата на близки приятели, които са ползвали услугите им и първоначално мислех да я закарам точно там. В последствие разбрах че имат и втори сервиз на цариградско, който ми е супер близко. Въпроса е дали качеството на работата е добро и заслужава ли си да им се доверя? 

 

Благодаря предварително!

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2014-а година ходих в този на Цариградско, исках да ми я пребоядисат, тогава бях при Армеец. Имах по-специално изискване откъм боята. След кратък разговор на място, човека с когото го обсъдих ми каза - това не сме го правили, по-добре пробвай с фолио, качественото е около 120-130лв. на детайл, но имай предвид че ще почне да се отлепва по краищата на определени детайли като предния капак след максимум 2-3 години, зависи колко я миеш и колко стои на слънце. Ако нямаш гараж не си прави с фолио. Питах относно тази "чипс" технология, каза че може само повърхностни точки не повече от 4-5см. да бъдат заличавани без да си личи. Доволен съм, че каза че не може да се справят, а не обратното. Най-вероятно съм попаднал на свестен работник в този ден и момент.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно много малко от колегите тук са ползвали услугите на сервиза или не са виждали "резултат" от първа ръка (...или не са видели темата :) ).

Въпреки положителните мнения (макар и само няколко), които намерих в нашия форум, след като се разрових по другите форуми изглежда отзивите са "на кантар", дори негативните са може би повече.

В крайна сметка, поради тези причини, а и заради доста положителните мнения, на които попаднах за друг сервиз, се отказах да ползвам услугите на Амарант. Колата вече е в другия сервиз, който избрах, за отремонтиране на щетата (умишлено не го споменавам, първо защото темата я отворих за конкретен сервиз, второ защото все още не съм видял резултата от работата им). Като я взема, се надявам резултата да оправдае избора ми. 

 

За мен темата е приключена. Ако модераторите преценят, че няма смисъл от нея и/или няма "изгледи за развитието и", могат да я затворят.

 

Поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

да продължа темата за Амарант и точно този на Цариградско. 

Дребна щета по каско на задна броня, одраскано и малка цепка. Обаждам се, уговорихме час за 3.06 понеделник , като ме увериха, че колата ще е готова в рамките на седмицата. Отивам в 8:30 на уречената дата, но ми заявяват, че ще е готова следващия вторник, на което просто се отказах и помолих за нов час, защото колата ми трябваше уикенда. ОК. Планиран за 10.06 понеделник, като ми обещават, че за грешката и неразбирането ще е готова на 13-ти четвъртък, казвам чудесно. Колата я оставям в 8:30 сутринта и ми потвърждават че ще е готова, както сме се разбрали. В сряда им звъннах ей така профилактично, готова ще е за четвъртък - потвържавата, като ще ми се обадят сутринта да ми кажат кога да дойда да я взема. Става четвъртък 3 след обяд, започвам да звъня.... Никой не вдига. Става петък, звъня от сутринта, вдигат, била готова но ми загубили номера и не могли да ми се обадят предния ден. Хубаво. Отивам да я взема, колата на показ измита, красива както винаги. Огледайте я, вижте я..... Оглеждам... Задната броня не пипната... Защо така питам аз, "Но нали предната". Мисля че не е нужно да казвам как се почувствах.... Всеки греши, успокоих се след 2-3 дни. Било ми бонус предната броня и да не се притеснявам ще ми боядишат задната само за 2 дни. Кога?. След почти месец 7.08. Оставям я, като ме уверяват, че най-късно в сряда. Пак хубаво. Вторник звъня профилактично, "О, да, разглобена е и готова за боя, боядисваме я днес и утре я сглобяваме и ще ви звънна да ви кажа кога да дойде да я взема". Става сряда, никой, звъня, никой. В 16:00 ми звънят, "в много намален състав сме, няма да стане за днес, утре, съжалявам" Но как, трябва да пътувам..... Отивам в четвъртък, взимам я, всичко изглежда добре, боядисана.....

Това е сбит преразказ, спестих много лоши думи и допълнителни ядове във времето, в което бях без кола.

 

Моята епопея за една броня завърши, съжалявам, че избрах този сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална БГ услуга .Вкарвате за щета ,уж ще е готова максимум за седмица и едвам си я взимате на четвъртата и то със забележки.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×