dimitrov_83 0 #1 Публикувано 25 Април, 2016 Здравейте колеги пиша ви с молба за малко мнения и помощ след дълги години мисля че дойде време и аз да си взема едно cr-v.Ще разполагам с около 15000лв не съм взел решение дали бензин или дизел сега карам дизел 150коня и съм мн доволен с разход градско 8-9 извън 5-6.Карам предимно градско около 10-12000 на година.Ако е бензин за предпочитане автомат-как са автоматиците на cr-v.Предполагам тези пари няма да ми стигнат за 3 ген на Cr-v.Ще съм ви благодарен за всяко мнение и съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dalgia15 5 #2 Отговорено 25 Април, 2016 Моят съвет е да си вземеш втора генерация (2005/06г)За тези пари ще е перфектна,докато тройката ще е пълна скръб наистина хубавите започват от мин 17/18000.Сега вече дизел или бензин всеки си знае за него си,аз съм твърдо за дизела,добър разход,хубав вървеж,доста повече тяга при дърпане и т.н.Доста тих и приятен на работа мотор за годините си,изключително здрав и надежден.И внимавай при избора,какво трябва да гледаш и какво не,във форума има доста изписано че тези джамбази си е..мамата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #3 Отговорено 25 Април, 2016 Колега благодаря ти за мнението дали бензин или дизел задължително ще мине през сервиз за проверка,последните ми две коли са дизели и от разход и динамика няма как да се оплача а ако не стига динамиката винаги може да се направи един remap Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #4 Отговорено 25 Април, 2016 За какво ще се ползва колата, .че това доста е важно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #5 Отговорено 26 Април, 2016 Колега както си казал Колата по точно ще се ползва като кола за вършене на ежедневните задължения за семейни почивки и разходки,ще се кара 90% градско наясно съм че е просто така да кажа като голямо и високо комби с 4x4 а не е джипка.Няма да се кара по черно годишния ми пробег е малък 10-12000км годишно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martin_1 0 #6 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) Ако може да попитам и аз един въпрос, ако колегата няма нищо против Honda CR-V втора генерация с верига ли е или с ремък е двигателя? Мерси. Редактирано 28 Април, 2016 от martin_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #7 Отговорено 28 Април, 2016 Колега ако не се лъжа и бензина и дизела са с верига но по запознатите колеги ще кажат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martin_1 0 #8 Отговорено 28 Април, 2016 До колкото знам, но не е потвърдено всички модели с 4х4 са с верига, но искам някой да го потвърди имащ такъв модел, че ще е голям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #9 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) Напротив, потвърдено е отдавна. Втора генерация е с К-серия двигатели, които са с по две вериги, но не знам дали само едната от тях се "разтяга", или и двете. edit Видях, че автора пита за автоматика. Моята е преди фейса и е със калпавия К20А4 мотор, на 100000 мили е, и засега нямам проблеми с разпределителните валове, и веригите. Автоматика е 4-степенен, имтелигентен (колкото двигателя ), като 4-та е over-drive и има lock-up. Автоматика по-принцип е много здрав, но не прекалявай с издевателства. Иска само "оригинално" Хонда масло, както и задния диференциал. Ако ти тежи крачето няма да ти хареса разхода на бензин. Динамиката е прилична, но имам чувството, че предишните ми две CRV-та ( 1-ва генерация 128 коня автомат JDM-ки) вървяха повече За ежедневните семейни нужди и разходки е перфектна. Става и за работен кон, моята в момента прилича на ван на строителен работник Редактирано 28 Април, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martin_1 0 #10 Отговорено 28 Април, 2016 В какъв смисъл разтяга? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #11 Отговорено 28 Април, 2016 Износват се елементите на веригата, поради което става по-дълга и се променя работата на двигателя към по-зле Сменява се с нова за прилична сума пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martin_1 0 #12 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) Е да това за веригата и разхлабването важи за всички. Хубавото, че не като ремъка все пак да се къса лесно след изминати доста км. Има хора тези вериги не ги бутат много км. Колкото за автомата колега виждам и твоята е автомат. Автоматичната скоростна кутия на колко км я обслужваш и филтъра наистина ли е вътре в кутията и трябва да се сваля картера на автомата? Другото нещо за задния диференциал какво му е обслужването на него? Не съм обслужвал до сега 4х4, ако ти е странно питането ми Редактирано 28 Април, 2016 от martin_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #13 Отговорено 28 Април, 2016 Все още не съм обслужвал скоростната кутия и задния диф, и нямам представа, кога е правено за последно. Не си спомням на какъв интервал се прави, трябва да погледна в инструкцията. Не знам, как и дали се сменява филтър на кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martin_1 0 #14 Отговорено 28 Април, 2016 В Бълария сме свикнали на ръчната скоростна кутия като не прави проблем някой скорост или въобще скоростната кутия да не бутаме маслото й. За автомата съм чувал, че трябва регулярно да се обслужва иначе проблем! Може да е пак някой раздумка или нещо подобно. При автомата, ако не прави проблем дали пак не е проблем да не се бута маслото или ? От колко време я имаш колега и колко км си й навъртял? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #15 Отговорено 28 Април, 2016 Краси, в няква тема на акорд бяха споменавали, че не веригата се износва ами самите оптегажи се разлабват и от там става по-хлабава веригата. Доколко е вярно не знам, но се сменят и двете. На автоматите повечето хора правят опресняване на маслото. Няма как от автомата да се източи нажеднъж цялото старо масло за това източват 1-2 литра и слагат нови 1-2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martin_1 0 #16 Отговорено 28 Април, 2016 Да, защото пробката е на по-високо ниво, а не е като на двг картера в най-ниската точка. Четох, че само с машина можело да се източи на 100% маслото от автомата. Да кажем смяната/доливането 1-2 литра на маслото ОК, но този филтър са го направили вътре в кутията и трябва да се разглобява картера и някъде там е филтъра. Някой правил ли го лично обслужването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #17 Отговорено 28 Април, 2016 Без да се обиждате, ама досега не се обаждах в тази тема, защото само аз съм писал за всичко тук поне по веднъж само последния месец. Тоест четете бе хора Обаче, така и така започнах ... Пробката на кутията си е най-отдолу, но оттам се излива към 3 литра масло. Останалото (по спомен кутията съдържа около 8 л да не е и повече) си стои в торк конвертора и маслените магистрали в кутията. Цялото масло се сменява по 3 начина - със специална машина, при тотално разглобяване на кутията и със 4-кратно източване и доливане на 3 литра. Това с машината може да се избегне като в домашни условия се откачи маркуча, който минава през радиатора на антифриза. От единия край подаваш свежо масло а от другия изтича старото, докато потече бистро. Аа, това се прави на запален двг и от човек, който знае, какво прави все пак. Аз лично съм опреснявал многократно масло в автоматик и поне два пъти съм сменявал цялото по метода с 4-кратното доливане. Правил съм го на предишните ми 2 CRV-та 1-ва генерация 128 коня автомат. Четвъртата ми Хонда с автоматик беше Сивик с емблема Ровър , който купих с цел да избута една година и да го скрапирам. Той пък взе, че издържа 4г и го скрапирах на околко 120000 мили без да съм му пипал маслото в кутията, както и ангренажния ремък. Замина в скрапа, така както е излязъл от завода в Суиндун без да ми създава никакви ядове. Та може и тук да важи принципа "Нещо, което работи не се пипа", но НЕ го препоръчвам. Настоящето ми CR-V го взех преди година и 4 месеца, на 80000 мили и до момента съм му навъртял към 17-18 хиляди мили. Не съм пипал скоростната и дифа, защото в момента имам по-важни (финансови) задачи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #18 Отговорено 1 Май, 2016 Тя по принцип темата беше за друго а къде отиде нямам думи,Благодаря на колегите които се изказаха по моето запитване.Темата е за ключ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #19 Отговорено 2 Май, 2016 Така е.Взимай трета генерация дизел с ръчка.За 15к лева ще намериш.Ако не се справиш пиши ми ..в Русе има няколко.Вървят по 16,но с правилния пазарлък.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #20 Отговорено 20 Юли, 2017 Здравейте, в момента съм в Англия и се колебая между две ЦРВ - та (2003). Едната е автоматик, другата не. Автоматика изглежда по - добре, но не съм карал автоматик, дори не знам как да я проверя дали е наред. Някакви съвети? Благодаря Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #21 Отговорено 20 Юли, 2017 (Редактирано) Здравей. Няма нищо сложно за проверка. На място не трябва да "рита" при превключване от P на R и от N на R u D. По време на движение скоростите трябва да се превключват плавно, без ритане или буксуване. После, проверяваш кикдауна - както си караш ма D натискаш рязко газта. Трябва веднага да превключи на по ниска предавка (без ритане и буксуване) и да започне да ускорява. Избираш си хубав равен път за да провериш лок-ъпа (lock-up). Ускоряваш до към 60 mph и задържаш тази скорост. След малко трябва да усетиш още едно превключване на скорост, все едно превключва на 5-а (въпреки че няма 5-а) и оборотите падат с около 300. Автоматика не трябва да те притеснява по принцип, много е здрав. По притеснително за 2003-а е изпускателния вал. Първите CR-V 2 имат навика да износват този вал, нещо като детска болест. п.п. Къде в Англия си? Редактирано 20 Юли, 2017 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #22 Отговорено 20 Юли, 2017 Благодаря! Ако съм разбрал правилно - от P на R и от N to R и D се прави без подаване на газ? Развъртането през скоростите ми се изясни донякъде - трябва да превключва плавно, без ритници и т.н . P. S - Нотингам. Тоя изпускателен вал как се диагноатицира? Притеснително при тая Хонда, е че свети check engine (само свети жълто), без да се отразява на друго. Благодаря предварително Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Модератор: Предходно мнение не се цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #23 Отговорено 21 Юли, 2017 Тия Хонди ако не им свети чека е по притеснително , майтапя се, но положението с вала(изпускателният- разпределителен), е само отваряне и преглед на око. Ако имаш тренирано ухо и по работата на двигателя се усеща, но не винаги и обикновено разликата се усеща след смяната му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #24 Отговорено 21 Юли, 2017 (Редактирано) Благодаря! Да разбирам, че светналия чек (ако е нещо различно от незатегната капачка на резервоара) не е необичайно и не толкова притеснително? П.с - М/у временно - снабдих се със HDS software, имам и интерфейс mini vci j2534, възможно ли е да разбера нещо от тая програма? Чеквал съм си Тойотата със Techstream без проблеми и четох, че някои от протоколите за обмен на данни са идентични със HDS. Както и да е, ще стане ясно. Благодаря за отговорите Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Редактирано 21 Юли, 2017 от Georgiev crv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #25 Отговорено 21 Юли, 2017 . Благодаря за отговорите Светналия чек..... притеснително е, но пък и бори цена. Не знам при автоматиците дали чека светва и при проблем с скоростната кутия, но ако не, другото(ако върви колата нормално) е поправимо. За всеки случай, ако искаш откачи акомулаотра за 5мин (демек ресетваш) и ако светне чека пак, тогава се замисляй. Надявам се да ни светнеш за развитието на нещата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #26 Отговорено 21 Юли, 2017 Да чукна на дърво, не съм имал проблем с автоматика. Доколкото знам, при проблем със ск.кутия започва да мига "D", но дали светва и "чека" не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #27 Отговорено 21 Юли, 2017 Да чукна на дърво, не съм имал проблем с автоматика. Доколкото знам, при проблем със ск.кутия започва да мига "D", но дали светва и "чека" не знам. Както и да е - колата е купена вече, но има по - сериозен проблем, отколкото си мислех.. Та, значи - скоростите си работят добре, от P >D без газ и спирачка потегля плавно, след това си сменя скоростите без сътресения и замисляне. Но - върху смукателния колектор има малка локвичка масло, което май не е малък проблем. Освен това, при движение вкарва миризма на изгоряло масло през вентилацията.. Това е Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #28 Отговорено 22 Юли, 2017 (Редактирано) Това, дано да е така, може да се размине само с смяна на гарнитура на капака на клапаните(хем ще си регулираш и клапаните и ще си видиш вала), заедно с гумените пулове на болтовете и ринговете на тръбите на свещите. А може и да е разлято масло при смяна. Лампата на чека продължава ли да свети? Редактирано 22 Юли, 2017 от zmiata29 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #29 Отговорено 22 Юли, 2017 (Редактирано) Да, продължава да си свети, но се прибрахме късно и не съм разкачал акумулатор. Ще пробвам днес. Не знам от какво е - снощи само свиквах с колата - трудна работа десен волан и автоматик - все едно се качвам за пръв път на кола... Ето и снимка на теча... Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Редактирано 22 Юли, 2017 от Georgiev crv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #30 Отговорено 22 Юли, 2017 (Редактирано) Напълно съм съгласен със Змея. Преди да почнеш да сменяваш, каквото и да е, изчисти локвата масло. Най-бързо и лесно става с brake cleaner. Ако си фен на DIY (направи си сам), купи си brake cleaner и помпа/спрей, и си го измии сам. Ако не, отиди в първия сервиз да измият двг. След това покарай малко и следи, откъде (и дали) ще текне масло. edit: Изпреварил си ме, ама се тая. Изчисти всичко и виж, какво се случва после. Редактирано 22 Юли, 2017 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #31 Отговорено 22 Юли, 2017 Благодаря, смятах да и ударим няколко парцала, и ще пръскам поне с обезмаслител, но тая миризма в купето на изгорели газове не се трае.. Такъв cleaner не знам къде ще търся в Нотингам, но ще се постарая. Маслото на скоростната кутия също не знам откъде и как се проверява. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #32 Отговорено 22 Юли, 2017 (Редактирано) Е такава те https://www.ebay.co.uk/i/251969255483?chn=ps&dispItem=1&adgroupid=42825902799&rlsatarget=pla-326572628053&abcId=1129006&adtype=pla&merchantid=113390278&poi=&googleloc=9045337&device=m&campaignid=861899693&crdt=0&ul_ref=http%253A%252F%252Frover.ebay.com%252Frover%252F1%252F710-134428-41853-0%252F2%253Fmpre%253Dhttps%25253A%25252F%25252Fwww.ebay.co.uk%25252Fi%25252F251969255483%25253Fchn%25253Dps%252526dispItem%25253D1%2526itemid%253D251969255483%2526targetid%253D326572628053%2526device%253Dm%2526adtype%253Dpla%2526googleloc%253D9045337%2526poi%253D%2526campaignid%253D861899693%2526adgroupid%253D42825902799%2526rlsatarget%253Dpla-326572628053%2526abcId%253D1129006%2526merchantid%253D113390278%2526gclid%253DCjwKCAjwzMbLBRBzEiwAfFz4gUrtDEjh8pwNg_Nn2QjgLbgAQ0i-x7XJBNr6mb_MHOpvhg7mgpOu1RoCJfwQAvD_BwE%2526srcrot%253D710-134428-41853-0%2526rvr_id%253D1263794454463 Пробвай в Halfords, не може да няма в Нотингам. Или в някой друг магазин за авточасти. Щеката за проверка е отгоре на ск.кутия, но в момента не се сещам, дали трябва да се свали нещо, за да я видиш. Нивото се проверява на загрял двг/ск.кутия и ЗАГАСЕН двигател. п.п. Брейк клинъра чисти перфектно всичко и се изпарява веднага. Препоръвам да го направиш в сервиз. Имат си специални казани за събиране на отработени течности, иначе рискуваш да получиш огромно мазно петно на драйвуея, или (недай си Боже) на улицата/тротоара Редактирано 22 Юли, 2017 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #33 Отговорено 22 Юли, 2017 (Редактирано) Това като го гледам е сипвано масло с кофа от някой дето е бил в алкохолна абсистенция, най-вероятно е да е полял и изпускателните тръби. Само миене с пароструйка и то основно изпускателните, за да ти се махне миризмата. На гарнитурата нищо и няма, или е карал с отворена капачка или го лял с кофа от разстояние, както се изхвърля мръсна вода Редактирано 22 Юли, 2017 от zmiata29 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #34 Отговорено 22 Юли, 2017 Това като го гледам е сипвано масло с кофа от някой дето е бил в алкохолна абсистенция, най-вероятно е да е полял и изпускателните тръби. Само миене с пароструйка и то основно изпускателните за да ти се махне миризмата.Та, значи - понеже спах малко... Отидох при Хондата с един парцал и малко ключове, каквито намерих. Свалих акумулатора (+ само за 5 мин.) - чека изгасна. Щеката на маслото беше +1 см над нивото, бистър кафеникав цвят. Щеката за ск. кутия - в долния и край, където е разграфената ѝ част вместо мин и макс, беше покрита тази част със някакво бистро розово масълце. Това е, сега ще търся къде да мия двигателя. Благодаря за вниманието дотук! Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #35 Отговорено 22 Юли, 2017 (Редактирано) П.п - извинявам се на модераторите - нямам представа как при reply се получава, та цитирам предното мнение . Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Редактирано 22 Юли, 2017 от Georgiev crv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #36 Отговорено 22 Юли, 2017 Има и още нещо странно - ключа за запалването не може да отключи купето.. Влиза до средата, все едно е друг ключ О) Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #37 Отговорено 22 Юли, 2017 Пробвай и на пасажерската, ако отваря от там значи е сменяна ключалката на шофьора, цялата врата, ако не отваря и там моше да сменян патрона за запалването заедно с имобилайзера . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #38 Отговорено 22 Юли, 2017 Ами, пасажерската дори няма ключалка (?). Повече ме притеснява обаче, че маслото на двигателя е малко над максимума (около 5мм) по щеката. Дали да не източа малко утре? Иначе - check engine май си светва когато си иска - днес след десет километра каране светна, след това паркирах, един час след което при стартиране на двигателя отново беше изгаснал... Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #39 Отговорено 23 Юли, 2017 (Редактирано) Ти вземи го смени цялото масло, че като гледам как е сипвано, кой знае какво е сипано. Както знаеш тия двигатели са капризни към вида масло, та не се заигравай за 30тина паунда да си прецакаш и валовете. А за чека, намери начин да видиш грешката, най вероятно е кнок сензора, но знае ли човек. Редактирано 23 Юли, 2017 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #40 Отговорено 23 Юли, 2017 Наистина, това е добър съвет. Днес ще поразпитам къде и какво масло да взема и пичовете в Kwik fit ще го сменят Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове