Jump to content

martin_1

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно martin_1

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Горна Оряховица

Contact Methods

  • Skype
    martin_11147
  1. Да, защото пробката е на по-високо ниво, а не е като на двг картера в най-ниската точка. Четох, че само с машина можело да се източи на 100% маслото от автомата. Да кажем смяната/доливането 1-2 литра на маслото ОК, но този филтър са го направили вътре в кутията и трябва да се разглобява картера и някъде там е филтъра. Някой правил ли го лично обслужването?
  2. В Бълария сме свикнали на ръчната скоростна кутия като не прави проблем някой скорост или въобще скоростната кутия да не бутаме маслото й. За автомата съм чувал, че трябва регулярно да се обслужва иначе проблем! Може да е пак някой раздумка или нещо подобно. При автомата, ако не прави проблем дали пак не е проблем да не се бута маслото или ? От колко време я имаш колега и колко км си й навъртял?
  3. Е да това за веригата и разхлабването важи за всички. Хубавото, че не като ремъка все пак да се къса лесно след изминати доста км. Има хора тези вериги не ги бутат много км. Колкото за автомата колега виждам и твоята е автомат. Автоматичната скоростна кутия на колко км я обслужваш и филтъра наистина ли е вътре в кутията и трябва да се сваля картера на автомата? Другото нещо за задния диференциал какво му е обслужването на него? Не съм обслужвал до сега 4х4, ако ти е странно питането ми
  4. До колкото знам, но не е потвърдено всички модели с 4х4 са с верига, но искам някой да го потвърди имащ такъв модел, че ще е голям
  5. Ако може да попитам и аз един въпрос, ако колегата няма нищо против Honda CR-V втора генерация с верига ли е или с ремък е двигателя? Мерси.
×
×
  • Създай нов...